Skip to content

תערוכת טכנוקאר 2014 – לבעלי המקצוע בענף הרכב

התערוכה המקצועית של ענף הרכב, טכנוקאר, תפיק השנה גם ועידת עסקים מיוחדת עבור בעלי המקצוע בענף. בנוסף, התערוכה פתחה מתחם חדש ייעודי לבעלי עסקים המחזיקים ציי רכב קטנים או בינוניים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תערוכת טכנוקאר מתקיימת אחת לשנתיים והיא מהווה את התערוכה המקצועית היחידה של ענף הרכב. השנה, היא תתקיים זו הפעם השביעית בתאריכים 19, 20 ו-21 במאי בגני התערוכה בתל אביב.

התערוכה מיועדת לכל בעלי המקצוע בענף: בעלי ומנהלי מוסכים, בעלי ומנהלי חברות הובלה ושינוע, בעלי ומנהלי חברות היסעים, מנהלי ציי רכב, בעלי עסקים קטנים ובינוניים שבבעלותם מספר קטן יחסית של כלי רכב לשימוש העסק, נהגי מוניות (בעלי רישיונות), קציני בטיחות בתעבורה, שמאי רכב, מנהלי תחבורה, מנהלי רכש ולוגיסטיקה, בעלי ומנהלי מפעלים, מנהלי כספים, נציגי משרדים ממשלתיים, משרד הביטחון, צבא ומוסדות ממשלתיים ומוניציפאליים ועוד.

השנה לראשונה, לצד הביתנים והתצוגות, התערוכה תקיים גם את ועידת העסקים של עולם הרכב ותעמיד במרכזה תוכן מגוון של בעלי תפקידים ואנשי מקצוע בכירים, שיחלקו עם מבקרי התערוכה את הידע שברשותם כולל ניתוח וסימון מגמות עולמיות בענף הרכב.

תערוכת טכנוקאר המיועדת לעולם המקצועי של ענף הרכב מתקיימת אחת לשנתיים בגני התערוכה ומהווה כבר שנים רבות את האירוע הגדול והמשמעותי ביותר עבור בעלי המקצוע בענף.

בדרך כלל, התערוכה כוללת ביתנים ותצוגות של כל החברות שיש להן מה להציע לבעלי המקצוע השונים בענף. אולם השנה, החליטו מארגני התערוכה שלא להסתפק בצד המכירתי ולהוסיף גם עולם שלם של תוכן לתערוכה וכך לצד הביתנים והתצוגות, באי התערוכה ייהנו מפאנלים, פורומים, סדנאות, התכנסויות מקצועיות והרצאות שרובן ככולן יעסקו בעולם הרכב המקצועי, בהשלכות ובמגמות המשיקות לו. מארגני התערוכה מבטיחים שהמבקרים יוכלו לפגוש ולשמוע: שרים, חברי כנסת, מרצים בעלי שם בתחום, מנהלי משרד בכירים, אנשי שיווק באינטרנט, מקצועני טכנולוגיה, מומחים לשירות לקוחות ומומחי כספים ומומחי ומכירות.

בנוסף, התערוכה פתחה מתחם חדש המיועד לבעלי עסקים המחזיקים ציי רכב קטנים או בינוניים. זאת לאחר שמארגני התערוכה הגיעו למסקנה כי אין מענה בשוק הרכב לבעלי עסקים אלו, מאחר שבדרך כלל ההתייחסות היא לחברות הגדולות שברשותן ציי רכב גדולים.

במתחם החדש יוכלו בעלי ומנהלי העסקים הקטנים והבינוניים לקבל הצעות שכוללות פתרונות מיוחדים המותאמים במיוחד להם, כגון: עסקאות של תמהיל בין רכבי ליסינג לרכבי רכישה ותשלום הוצאות נסיעה לעובדים, אפשרויות רכישה ושדרוג מוזלות וחד פעמיות של כלי רכב פרטיים וכלי רכב דו גלגליים לטובת פעילות העסק, אפשרויות טיפול שוטף (רכישת חבילות טיפול מוזלות), שירותי קציני בטיחות, וקציני רכב בפרילנס, כלים לשליטה, ניהול ובקרה טכנולוגי לרכבים וכדומה. בנוסף, הם יוכלו להיחשף לתכנים ייעודיים רק להם ולקבל מידע רב ושימושי, כגון: שיטות מימון לרכב, עמידה מול בנקים במימון רכב לעסק, דרכי ניהול בצי רכב של עסקים קטנים ובינוניים, כלים לשליטה, ניהול ובקרה טכנולוגי לרכבים שיווק ופרסום בעולם הדיגיטלי, איך תדע את המצב האמתי של העסק שלך בזמן אמת, ניתוח דוחות כספיים ועוד.

לאור תהליך השינוי שהחל בענף בשנה האחרונה, החליטו מארגני התערוכה כי חלק גדול מהתכנים שיעלו יעסקו בשינויים הכלכליים והטכנולוגיים שעוברים על הענף, כגון: יורו 6, הגברת התחרות, המהפכה הירוקה, טכנולוגיה ובטיחות ועוד.

בנוסף, האיגודים המקצועיים המרכזיים בענף הרכב חברו לשיתוף פעולה עם תערוכת טכנוקאר ויערכו את הכנסים השנתיים שלהם במסגרת התערוכה, ביניהם: איגוד המוסכים, איגוד השמאים, מועצת המובילים והמסיעים, ארגון מנהלי תחבורה, איגוד מכוני הרישוי ועוד.

נדב כהן, מנכ"ל טכנוקאר מסביר: "השנה הבנו שבכדי לשמור על המותג טכנוקאר, בעולם המתפתח של ענף הרכב, לא ניתן להסתפק בצד המסחרי. מה גם שהדרישה לידע אף הגיעה מצד המציגים והמבקרים ולכן החלטנו ללכת על כל הקופה והשקענו בכינוס המוחות הכי מבריקים ואנשי המקצוע בעמדות הבכירות ביותר בענף. אנחנו מאמינים שידע הוא כוח"

בין המציגים שהבטיחו השתתפותם בתערוכה ניתן יהיה למצוא את:

• זיו פורת ריתוכים והידראוליקה בע"מ שיציגו צינורות הגה כוח וצינורות מיזוג אוויר חלופיים שניתן להשיג רק אצלם, כי בד"כ יש רק מקורי אצל היבואנים.

• חברת טכנוטייר תציג ציוד חדשני וטכנולוגי כגון פתרון PPMS שהיא מערכות לניטור לחץ אוויר בצמיגים. בהקשר זה חשוב לציים כי החל מנובמבר כל כלי הרכב בעלי תקינה אירופאית יהיו מחויבים במערכת הזאת. מדובר בארבעה חיישנים אשר מורכבים על 4 שסתומים בצמיגים והם משדרים בבלו טוס לדשבורד ומתריעים כאשר יש תקלה בצמיגים.

• חברת א.ס ורטהיים תציג מערכת ניהול שמנים ממוחשבת, ליפט אלחוטי למשאיות וכפפות מהפכניות שלא נקרעות.

• מכון דיזל השרון יציג טכנולוגיה חדשה לבדיקת מרססים של משאיות וכן טכנולוגיות לשיפוץ משאבות מדגמים מתקדמים. מכון זה הוא בין הראשונים והבודדים בעולם שמשתמשים בטכנולוגיה הזאת.

• חברת ננו ציפויים תשיק בתערוכה לראשונה מוצר יחידי במינו שנקרא "ננו קאר", מדובר בננו חומר לצבע של הרכב, מהבודדים בעולם. יתרונותיו: הצבע פחות דוהה, פחות מחליד, צואת ציפורים לא משאיר צריבה על הלכה, קל מאוד לניקוי, בוץ ולכלוך פחות ייצמדו אליו, יכולת עמידות UV יוצאת מגדר הרגיל ששומרת על הלכה ועל גוון הצבע בשמש חזקה ובניגוד לכל החומרים האחרים כמו למשל פוליש וקס, המוצר נשאר יציב לאורך שנה לפחות וכמו כן גם יכולת עמידות UV יוצאת מגדר הרגיל שמירת לכה וגוון הצבע לאורך זמן ובעיקר בשמש. בנוסף תציג החברה סט שלם של מוצרים תומכים כמו למשל ננו טקסטיל לריפודי הרכב שמונע כתמים של ילדים, חומרים לזכוכית נוגדי לכלוך ואבק שהופכים את הזכוכית להידרופובית ובטיחותית ממדרגה ראשונה, כך שגם אם נוסעים 60-70 קמ"ש אין צורך בווישרים, מה שמשפר ראות ונראות.

יצרני רכב בקנה מידה עולמי מתעניינים בטכנולוגיות החדישות האלה של ננו ציפויים ומהחברה מסרבים לחשוף את אותם יצרנים כרגע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן