Skip to content

קייטנות מיוחדות לילדים לקיץ

הקייטנות כבר מזמן לא משמשות כבייביסיטר לילד ועם הזמן הפכו להיות מוקד אטרקטיבי, עדכני ומעשיר. כמה מהקייטנות המיוחדות ביותר לקיץ 2014, כמה כסף עליכם להכין וכיצד הם יתרמו לילדכם גם בתום החופש הגדול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עכשיו, כשהקיץ בפתח ותקופת ההרשמה לקייטנות כבר ממש בעיצומה, הלבטים לגבי בחירת הקייטנה מתעצמים. הקייטנות כבר מזמן לא משמשות כבייביסיטר לילד ועם הזמן הפכו להיות מוקד אטרקטיבי, עדכני ומעשיר שמלבד היותו משמש כפעילות אטרקטיבית ותעסוקה לילדים לימי הקיץ, הוא נועד להקנות להם, גם ערך מוסף. מהן הקייטנות המיוחדות ביותר לקיץ 2014, כמה כסף עליכם להכין וכיצד הם יתרמו לילדכם, גם בתום החופש הגדול. 

החופש הגדול כבר כמעט כאן וכל הורה יודע כי זאת התקופה הטובה ביותר להתחיל לבדוק קייטנה ראויה לילדים, כזאת שתספק להם הנאה ותוכן ותעשיר את עולמם ואף תפתח אותם בהמשך. המבחר גדול – החל מקייטנות החברה להגנת הטבע, דרך קייטנת מחשבים ועד לקייטנת שפים צעירים. ריכזנו כאן עבורכם את מיטב הקייטנות שיספקו את כל אלו, בקיץ 2014. 

קייטנות ומחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע

מתחברים לבעלי חיים? הילדים שלכם כמהים לחי ולטבע?

קייטנות ומחנות הקיץ של החברה להגנת הטבע מקיימים פעילות טבע מעשירה וחווייתית, כמו כן מחנות קיץ חווייתיים. הילדים מוזמנים להתחבר לטבע ולהכיר מקרוב את עולם החי והסביבה הטבעית. הרעיון הערכי הוא חינוך לשמירה על הטבע והסביבה ואהבת בעלי חיים.

בקייטנות אלה הילדים שלכם יזכו לשלל פעילויות חוויה וכיף, ביניהן: גיבוש במים: טיולי מסלולים קצרים בין מעיינות, נחלים, מדבריות ומערות; הישרדות מחוץ לטלוויזיה: הילדים ידליקו את "מדורת השבט" ויבצעו משימות מאתגרות בטבע; אקשן בשמים: חווית עולמן המופלא של הציפורים, כולל טיבוע!; אתגר בבטן האדמה: הילדים יבנו הר געש וילמדו על תופעות טבע מפתיעות; אדרנלין בשטח: חוויה של מיחזור ולמידה על מה אפשר לעשות עם הזבל שמסביבנו. בנוסף, הילדים ייהנו מפעילות בריכה, בפעילויות ספורט וכמובן עם בעלי חיים.

תאריכים ומיקום: ביולי יתקיימו כל הקייטנות בין התאריכים 1-20 בחודש, במקומות הבאים: ירושלים – בתחנת הצפרות הירוקה והקסומה, סמוך לגן הכנסת. חולון – במרחבי חווה חקלאית ירוקה. ראשון לציון – בלב חורש, מוצל ונעים מדשאות רחבות ידיים. רמת הנדיב – על חוטם הכרמל, בין חורשה ירוקה ועצי חורש. תל אביב – בין עצי החורש המצלים על מדשאות ובריכה צלולה בכפר הירוק.

באוגוסט תתקיים קייטנה בכפר הירוק בתל אביב, בין התאריכים 27.7 ל-13.8 וקייטנה נוספת בתחנת הצפרות בירושלים. בנוסף, קייטנה באנגלית בין התאריכים 27.7 – 7.8.

 מחירים: 

2,190 שקל לחברי החברה להגנת הטבע ולמצטרפים חדשים.

קייטנת אנגלית – 1,745 שקלים לחברי החברה להגנת הטבע ולמצטרפים חדשים.

הנחות לוועדי עובדים וארגונים.

פרטים לגביי מחנות הקיץ ומידע נוסף בחברה להגנת הטבע.

*לפרטים והרשמה: טלטבע: 057-2003030, http://summer.teva.org.il/

קייטנות "פאן-זון" של ג'ון ברייס

בקייטנות ה"פאן-זון" של חברת ג'ון ברייס בשיתוף "רעיונות גדולים בחינוך" מתאפשרת לחניכים בחירה בין שתי סדנאות מתוך רשימה מגוונת: אנימציה, בניית אתרים, עיצוב תלת מימד, עיצוב גרפי, צילום, יצירת משחקי תלת מימד, תכנות, לגו רובוטיקה ופיתוח אפליקציות מובייל. הרעיון המרכזי הוא שהחניך בוחר בעצמו את התחום בו הוא מעוניין להתמקד. במהלך כל סדנה יבצעו החניכים פרויקט אישי מעניין אותו יוכלו לקחת הביתה בסוף הקייטנה. סדנאות אלו ישולבו כחלק מסדר היום ויחד עם פעילויות הכיף, הטיולים והבריכה שיתקיימו בקייטנה.

הסדנאות והפעילויות יועברו על ידי צוות המדריכים המיומן של Big Idea וג'ון ברייס הדרכה, בדגש על תכנים מותאמים, תוך מתן יחס אישי וצמוד לכל חניך וחניך – עד עשרה חניכים בסדנה. הקייטנה כוללת בנוסף ארוחת ביניים וארוחת צהריים מפנקת.

השנה צפויים להיפתח שני מחזורים באזור המרכז – בהרצליה וברמת השרון. החל משנה הבאה צפויות להיפתח גם קייטנות "פאן-זון" בערים נוספות במתכונת של שלושה מחזורים בכל עיר. הקייטנות יתקיימו בכפר הנוער הפסטורלי רזיאל, בהרצליה פינת רמת השרון (5 דקות ממחלף הסירה).

תאריכים ומחירים:

מחזור ראשון: 1-14 יולי 2014

מחזור שני: 15-28 יולי 2014

שעות הפעילות :

8:30-15:30

עלות:  3,000 שקל לחניך למחזור. 

לפרטים והרשמה: טלפון: 03-528-5177

קייטנות "מחשבים וכיף" וכן קייטנות "מדע וכיף" למדעני העתיד של חברת אינטרסקול  

לילדים שחולמים על טכנולוגיה והייטק ולאלו שרוצים להיות מדענים.

קייטנות "מחשבים וכיף" וקייטנות "מדעים וכיף" של חברת אינטרסקול ישראל תקיים השנה תכנית מרתקת לילדים שרוצים לחוות את המדע מקרוב וללמוד לתכנת אפליקציות לטבלטים.

מה בתוכנית?

פעילות "מחשבים וכיף", כולל מגוון רחב של סדנאות טכנולוגיות אינטראקטיביות מותאמות לפי גיל, כמו סדנה לפיתוח אפליקציות ויישומים, סדנת פיתוח משחקי מחשב אינטראקטיביים, סדנת סרטוני אנימציה ומולטימדיה, סדנת קומיקס יצירתית, סדנת מצגות, סדנת בניית אתרים, סדנת צילום ועריכת סרטונים וגם סדנאות טכנולוגיות מתחלפות (רובוטיקה, דיג'יי ועוד…).

פעילויות "מדעים וכיף" יתמקדו בכל יום בנושא מדעי מרכזי אחד. בין הפעילויות: יום "המכונות הפשוטות" בו ייבנו התלמידים  בעצמם תותחי אוויר ומכוניות שנוסעות ללא הפסקה; יום "מים, מים בששון" שיוקדש ליצירות מים; יום "קשת בענן" שיוקדש לצבעים וראיה; יום "בלש ליום אחד" שיוקדש למדע בשימוש המשטרה; יום "חוש-חש" שיתמקד בחושי האדם ועוד מגוון נושאים מרגשים.

במקביל תפעיל אינטרסקול בקיץ גם את מחנה הסטארט אפ ופיתוח האפליקציות הוותיק בכפר הנוער "מוסינזון" בהוד השרון (במחזורים של 5 או 11 ימים) וגם תפתח – במיוחד לציון שנת חצי היובל – מחנה ברוח Games for Change וגיימינג בכפר הנוער יוהנה ז'בוטינסקי.

תאריכים ומחירים:

הפעילות תתקיים בשני מחזורים של 14 יום. מועדי פתיחת הקייטנות: מחזור ראשון יתקיים בין התאריכים 1-20.7.14 והמחזור השני יתקיים בין התאריכים 21.7-8.8.14, בין השעות 08:00-15:30. עלות ללא הסעה:  2,590 שקל, עם הסעה: 3,040 שקל.

*לפרטים נוספים ולהרשמה: 1-700-50-2400 או באתר http://interschool.co.il/  או בפייסבוק: http://www.facebook.com/comfun?fref=ts* 

מחנה קיץ למוזיקאים צעירים בכפר הירוק

למוזיקאים המוכשרים שלכם. המחנה המוזיקלי בכפר מציע לכם חוויה מוזיקלית שכולה כיף, המשלבת חופשת קיץ מהנה ומשחררת בעולם של נגינה בלהקה, סדנאות מוזיקה, הבנת המוזיקה כשפה ותקשורת שמחה עם הסביבה.

במחנה ישנם חדרי חזרות מצוידים בכל טוב, חצר גדולה וירוקה עם פינות ישיבה ונגינה בחוץ ארוחות, אבטחה ועזרה ראשונה.

צוות מחנה הקיץ מורכב ממוזיקאים ומורים המוכשרים ללמד ולצלול לתוך עולמה של המוזיקה. הצוות גדול ומאפשר הכרות ותשומת לב אישית עם כל משתתף.

תאריכים ומחירים:

 3/7 עד ה-16/7

פעילות המחנה: 08:30-13:30. יש הסעות.

מופע סיום בפני ההורים – ב-16/7 החל מ- 18:30 לערך.

* לפרטים נוספים ולהבטחת מקום: 054-7742263* 

קייטנת בישול לילדים של גלית יובל במושב עמינדב

לילדים שרוצים להיות המאסטר שף הבא. גילת יובל, קונדיטורית ממושב עמינדב, מזמינה את הילדים לבשל ולאפות בקייטנה מיוחדת בקיץ ומקיימת תשעה מפגשים של בישול וכיף.

 קייטנת הבישול ייחודית ומתאימה לגילאי 8 ומעלה, מתקיימת בקבוצות קטנות ומאפשרת לילדים פעילות מגוונת בה לוקחים הילדים חלק פעיל ומאתגר ובכל יום חווים הרפתקת בישול חדשה. בקייטנה יועברו תכנים הקשורים למאכלים מן העולם ובחומרי גלם במטבח. 

התכנית כוללת: מפגש 1 – בצק שמרים, מפגש 2 – קישים, פשטידות וטארטים, מפגש 3 – ארוחת גורמה, מפגש 4 – עוגה לשבת, מפגש 5 – קנאפס, מפגש 6 – יום קאפקייקס, מפגש 7 – אוכל יפני, מפגש 8 – קרואסון צרפתי, מפגש 9 – קינוחים אישיים לשבת.

הילדים יזכו לחוויה קולינארית מיוחדת, שתעשיר את עולמם בטעמים ותחשוף אותם לחוויית הבישול.

מחיר: 180 שקלים ליום. גילאים: 8 ומעלה.

תאריכים ומחירים:

אצל גילת יובל בטלפון נייד: 050-6363585

קייטנת צילום דיגיטלית ברעננה

ואם הילד שלכם אוהב צילום?

בקייטנת צילום דיגיטלי ועיבוד תמונה במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה, ילדים ונוער חובבי צילום ופיתוח יזכו לחוויה צילום מיוחדת ובעלת ערך מוסף לימודי. סדנת הצילום הייחודית פותחת בפני הילדים קורס אמיתי של צילום ועריכה.

הילדים יתנסו בסדנה, במגוון רחב של תחומי הצילום הן מהצד התיאורטי והן מהצד המעשי, תוך היכרות עם צילומים של גדולי הצלמים בארץ ובעולם ובמתן דגש על חוויית לימוד נעימה, מקצועית מושקעת ומרתקת. הסדנה בת עשרה ימים והדגש הוא על יחס אישי, עבודה בקבוצות קטנות, עד 15 משתתפים ולימוד מקצועי ועכשווי.

הסדנה מתאימה לנוער בגילאים 11-17המעוניינים לרכוש ידע בצילום מקצועי ואמנותי וכן לימוד תוכנת הפוטושופ.

בין הנושאים הנלמדים בסדנה: היכרות עם המצלמה: זום, צמצמים, מהירות, תאורה ועוד, היכרות עם הציוד המיוחד בסטודיו: פלאשים, מסננים, לייט בוקס, צביעה באור כולל מאפרת מקצועית ומגוון אביזרים.

הנושאים הצילומיים: צילום דוקומנטרי, נוף עירוני, טבע, צילום מקרו-קעקועים ותכשיטים ועוד. בנוסף התלמידים יכינו תיק עבודות במגוון נושאים.

את הסדנא יעביר: דובי לזר , צלם מקצועי ומורה וותיק ומנוסה, בשיתוף עם מורי צילום בכירים.

תאריכים ומיקום:

 מחזור א'- 1-14 יולי 2014

מחזור ב'- 15-28 יולי 2014

מחזור ג'-29 יולי עד 12 לאוגוסט 2014

הסדנאות יתקיימו בימים א'-ה, בין השעות 09:00-14:00 במשכן למוסיקה ואומנויות ברעננה – רחוב הפלמ"ח 2א'.

לפרטים והרשמה: טל: 050-7812853 או באתר: *http://www.dovilazar.co.il/pages-he-181

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן