Skip to content

חדשות במלונות: קבלה, עסקים ופאד תאי

רשת האירוח הכפרי אוליב פתחה את מלון "אבני החושן", מלון בוטיק חדש בצפת, בהשראת עולם הקבלה, בהשקעה של מיליוני שקלים. מלון אופטימה רמת גן מרשת מלונות רימונים עבר מתיחת פנים ושף מתאילנד יתארח במלון הילטון לארוחת גאלה תאית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
סוויטה במלון אבני החושן בצפת. ברוח הקבלה
סוויטה במלון אבני החושן בצפת. ברוח הקבלה

רשת האירוח הכפרי O-LIVE, פתחה לא מכבר את מלון "אבני החושן", מלון בוטיק חדש בצפת, בהשראת עולם הקבלה, בהשקעה של מיליוני שקלים.

המלון החדש שוכן בקרית האמנים בעיר העתיקה בצפת במבנה "חאן" עתיק בן 200 שנה שעבר שחזור ושיפוץ. המלון עוצב בהשראת הקבלה והאלמנט הבולט בו הוא "אבני החושן" המקראיות שנשא על גופו הכהן הגדול. אבני החושן מהווים את אחד הרכיבים הבולטים בעולם הקבלה. כל סוויטה מעוצבת לפי אבן המשולבת בשמה, ומושפעת מתכונותיה: אודם, ספיר, יהלום, טופז, אקווה מרין, אמרלד וסיטרין.

ארוחת בוקר במרפסת מלון אבני החושן
ארוחת בוקר במרפסת מלון אבני החושן

במלון שבע סוויטות אירוח המתאימות לזוגות ולמשפחות, חצר מקורה מרוצפת אבן, בה מוגשות ארוחות בוקר ומרפסת רחבת ידיים ובה ג'קוזי ספא גדול לשימוש האורחים. סוויטות אבני החושן בלב העיר העתיקה מעוצבות בסגנון מקומי המשלב אבן צפתית עם ריהוט מודרני חדיש.

ברשת אוליב אומרים שמלון אבני החושן מציע אירוח מיוחד באווירה מקומית למחפשים אירוח ברמה גבוהה, בלב העיר. מיקום המלון, בלב העיר העתיקה, מאפשר לאורחי המקום לשוטט להנאתם ברחובות העיר הציוריים, להתבונן בנופי המירון המוריקים, להרחיב את הדעת במרכז הקבלה אסנט, לשאוף אוויר הרים נקי וליהנות ממגוון מסעדות צפתיות מקומיות, גלריות אמנות, בתי כנסת עתיקים ועוד.

המלון החדש מצטרף לשמונת מלונות הרשת אותם היא מתפעלת, ביניהם כפר הנופש דולפין וילג' על חוף הים בשבי ציון, אחוזת הבוטיק O-LIVE in בכפר תבור, כפר הנופש בריזה במושב רמות, וילה בכפר במושב כפר יחזקאל – אשר מדורגת במקום הראשון באתר "מפה" ובאתרים הבינלאומיים TripAdvisor ו-booking – ומלונות נוספים.

המחירים נעים בין 550 שקל באמצע השבוע ל-1,090 שקל בסוף השבוע.

עמית פורת מנכ"ל רשת O-LIVE אמר: "אנו שמחים להשיק את מלון "אבני החושן", מלון בעל קונספט מרגיע וייחודי, המתאים לאווירה השוררת בצפת. רשת O-LIVE היא רשת כפרי הנופש הגדולה ביותר בישראל, אשר מתכוונת להמשיך ולהתרחב לאזורים נוספים בארץ. האיגוד של כפרי הנופש במקום אחד, מאפשר לתייר המתכנן חופשה בישראל, לבחון את האפשרות הטובה של שילוב בין מלונות וצימרים ברמה גבוהה ובמחירים אטרקטיביים".

http://www.olivebb.com.

משדרגים עסקים

ואילו רשת מלונות רימונים שיפצה את מלון העסקים רימונים אופטימה ברמת-גן בהשקעה של שני מיליון שקל, כולל שדרוג החדרים ועיצוב מחדש על ידי האדריכלית אלונה כדורי. שם המלון הוסב לרימונים טאואר רמת גן.

מלון רימונים טאואר רמת גן המחודש ממוקם במרכז העיר, שבה פועלים כבר במתחם הבורסה מלונות לאונרדו סיטי טאואר הוותיק של רשת פתאל ומלון הבוטיק העסקי אינדיגו. באזור מתוכננים עוד שני מלונות של יזמים פרטיים – האחד במגדל ספיר שבבעלות רוגובין, תדהר ואביב, בניין המשרדים בן 40 הקומות במתחם הבורסה והאחר במבנה תדהר של קבוצת הנדל"ן תדהר, שפתחה את מלון ריץ קרלטון בהרצליה, ומתכוונת להקצות כמה קומות בבניין גם למלון. מלון נוסף מתוכנן בבנין דולינגר הסמוך.

סלון בסוויטה במלון רימונים החדש ברמת גן. מגוון שירותים לאנשי עסקים. (צילום: אבנר כהן)
סלון בסוויטה במלון רימונים החדש ברמת גן. מגוון שירותים לאנשי עסקים. (צילום: אבנר כהן)

במלון 98 חדרים, מתוכם חדרי סטודיו לזוגות, חדרי משפחה וסוויטות מרווחות עם אפשרות השכרה לתקופות ארוכות. כל החדרים כוללים מטבחון מאובזר, שולחן עבודה, פינת ישיבה זוגית ואינטרנט לגלישה חופשית. עוד במלון, טרקלין עסקים, בריכת שחיה הממוקמת על גג המלון וצופה אל נופה היפה של העיר רמת גן, חניה תת קרקעית לאורחי המלון, חדרי ישיבות ואולמות כנסים.

כמו כן מוצעים במלון שירותים נוספים לאנשי העסקים ובהם סיוע בהזמנת רכב שכור והחזרתו, סיוע בסידורי הזמנות, ביטולים או שינויים בטיסות וארגון ההסעה לשדה, שירותי כביסה וגיהוץ, שירותי השכמה, רופא, מידע לגבי תחבורה, הזמנת טיולים בארץ ועוד.

לדברי ערן קויאטק מנכ"ל רשת מלונות רימונים, הם יצאו למהלך בעקבות פניות רבות של אנשי עסקים להרחבת הפתרונות והשירותים.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה 11 בתי מלון מעוצבים מאילת שבדרום ועד הגולן שבצפון. לאחרונה, התווסף לרשת מלונות רימונים מלון רימונים חוף התמרים עכו.

מטבח בן אלף שנה

רחוק מהסערה הפוליטית העוברת על תאילנד, קיים היום שף מק'דנג, אשף המטבח הסלבריטאי מבנגקוק, סדנת בישול לנציגי התקשורת. זאת לקראת ערב הגאלה שיקיימו שף אביגדור ברי, אשף המטבח הראשי של מלון הילטון תל אביב ושף מק'דנג בחסות שגריר תאילנד בישראל ביום רביעי ה-28 בחודש באולם הנשפים של הילטון תל אביב

במהלך הסדנה הכין השף עם עוזריו כמה מהמנות שיוגשו גם לקהל הרחב ובהן פאד תאי, ספרינג רול תאילנדי, בקר בקארי ירוק ורפרפת סוכר דקלים מאודה בתוך דלעת.

שף מק'דנג בסדנה בהילטון. הקארי שלט בכיפה. (צילום: עירית רוזנבלום)
שף מק'דנג בסדנה בהילטון. הקארי שלט בכיפה. (צילום: עירית רוזנבלום)

השף מק'דנג החל את הסדנה בסקירת ההסטוריה של המטבח התאי, שנפרש על פני אלף שנים, עם ההשפעות הסיניות והאירופיות שהגיעו אליו במרוצת השנים. "תרבות האוכל האסייתי היא אורז. גם אם יש רק אורז ושום דבר אחר, אנחנו מתייחסים לכך כאל ארוחה", סיפר השף הצבעני שחי כמה שנים באמריקה ובה גם עשה קריירה כשף בכיר בענף המלונאות וכבעל מסעדת "בק פורצ' קפה".

לאחר השהות בארה"ב, החליט מק'דנג לחזור לתאילנד והחל בכתיבת ספרי בישול ומאז הופיע בתכניות בישול ברחבי תאילנד. כיום הוא מופיע בתכניות גסטרונומיה ברחבי העולם, בבתי ספר קולינאריים וממשיך בכתיבת ספריו על נפלאות המטבח התאילנדי. כמו כן סיפר שהוא מכהן גם כמבקר מסעדות, אך מקפיד לא לקבל תשלום על כך: "כל אוכל ששילמו לך עבורו – טעים", התלוצץ. לדבריו, הביקורות שלו יכולות לבנות או להרוס מסעדה.

בארוחה כאן ייאלץ לוותר על אחד המרכיבים החשובים ביותר במטבח התאילנד: רוטב דגים, שכן אינו כשר. לדברי מק'דנג, רוטב הדגים מחליף את המלח בבישול התאילנדי. בלית ברירה יבשל כאן עם רוטב סויה.

חסרו לו עוד כמה מרכיבים שלא עברו את משוכת הכשרות כמו עלי קפיר ליים ובזיליקום לימוני, והיה עליו להסתפק בתחליפים. השף הדגים כיצד הוא בונה מנה מרכיב אחר מרכיב, תוך טעימה בכל שלב, ככל שהטעם מתפתח ומשתנה עד שהוא מגיע לשיא המבוקש.

במהלך החודשים יוני-ספטמבר יוצעו מבחר ממאכליו התאילנדים של השף האורח במרפסת הלובי של המלון ובטרקלין הלובי בשעות הצהרים והערב, לאורחי המלון ולקהל הרחב.

1 Comment

  1. טלי
    26 במאי 2014 @ 21:49

    מעניין כמה יעלה להתארח במלון "אבני החושן" כל כך בא לי לשהות באווירה כזו של מלון.
    נראה מקסים…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן