Skip to content

הולילנד: הרב פיינר נשלח לחצי שנה עבודות שירות בהדסה

שופט המחוזי בתל אביב גזר על פיינר 15 חודשי מאסר, מתוכם ירצה חצי שנה בעבודות שירות בהדסה הר הצופים. "לולא מצבו הרפואי החריג והמיוחד... היה עונשו שונה בתכלית השינוי" אמר השופט דוד רוזן. גזר דינו של לופוליאנסקי, שאושפז אתמול בבית החולים הדסה, יינתן בעוד עשרה ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופט בית המשפט המחוזי דוד רוזן גזר ביום (שני) אחר הצהריים את עונשו של הרב אברהם פיינר, שהורשע לפני כחודשיים בפרשת "הולילנד" בשבע עבירות שוחד על סך 680 אלף שקלים. את הכספים קיבל פיינר מדשמואל דכנר וצ'ייני בין השנים 2000 ל-2006. פיינר נדון ל-15 חודשי מאסר, מתוכם שישה חודשים עבודות שירות. הענישה תתבצע בבית החולים הדסה הר הצופים בתיוק מסמכים, שעתיים ביום.

כמו כן נגזר על פיינר קנס בן רבע מיליון שקלים, שישולם ב-10 תשלומים שווים החל מ-1 בספטמבר השנה. את עבודות השירות יחל האסיר לבצע ב-6 באוגוסט הקרוב.

מתן גזר דינו של ראש עיריית ירושלים לשעבר, אורי לופוליאנסקי, נידחה על ידי השופט בשל דלקת ריאות עזה ממנה הוא סובל. לופוליאנסקי, הסובל ממחלת הסרטן, אושפז אתמול בבית החולים הדסה עין כרם בשל מצבו. גזר דינו יינתן בעוד עשרה ימים, ב-19 ביוני.

עקב מצבו הרפואי - הרב פיינר ירצה חצי שנה בעבודות שירות (צילום ארכיון: אליק מאור)
עקב מצבו הרפואי - הרב פיינר ירצה חצי שנה בעבודות שירות (צילום ארכיון: אליק מאור)

"מצבו הרפואי של הנאשם אינו מאשר שהייה בבית הסוהר", נימק השופט את גזר דינו של פיינר. "לולא מצבו הרפואי החריג והמיוחד.. היה עונשו שונה בתכלית השינוי מהעונש עליו הסכימו באי כוח הצדדים… העונש הראוי לאחר ניכוי כל הנתונים העומדים לזכותו ולטובתו ולאחר שקלול מצבו הרפואי והעובדה כי לא נחתה בכיסו אגורה שחוקה אחת – היה לא פחות מעונש של 5 שנות מאסר". רוזן הדגיש כי "העונש החריג שנגזר לנאשם במסגרת הסדר הטיעון בין הצדדים, אין בכוחו לשמש תקדים כלשהו".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן