Skip to content

שר החוץ פתח ברואנדה את ביקורו באפריקה

שר החוץ ליברמן מבקר במהלך עשרה ימים ברואנדה, חוף השנהב, גאנה, אתיופיה וקניה. אל השר ליברמן הצטרפה משלחת מטעם מכון הייצוא הישראלי שתכלול נציגים של כ-50 חברות ישראליות, במטרה לפתח את הקשרים הכלכליים בין ישראל לאותן מדינות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר החוץ, אביגדור ליברמן, פתח אתמול ברואנדה, את ביקורו באפריקה. בבוקר פתח השר ליברמן את הסמינר הכלכלי המשותף לישראל ולרואנדה בו השתתפו כ-200 אנשי עסקים.

שר החוץ ליברמן משיק את מרכז ההדרכה החקלאי ברואנדה (צילום: משרד החוץ)
שר החוץ ליברמן משיק את מרכז ההדרכה החקלאי ברואנדה (צילום: משרד החוץ)

לאחר מכן קיים השר ליברמן פגישות עם נשיא רואנדה פול קגמה ועם שרת החוץ, לואיז מושיקיוובו שאיתה חתם על מזכר הבנות לשידרוג הקשרים בין המדינות.  לאחר מכן חנך השר ליברמן יחד עם שרת החקלאות, ד"ר אגנס קליבטה, מרכז הדרכה ומצוינות חקלאית של מש״ב בשיתוף עם משרד החקלאות המקומי.

אחר הצהרים ביקר השר ליברמן במוזיאון לזכר רצח העם ברואנדה וקורבנותיו והניח שם זר לזכר הנספים.

ליברמן מניח זר באנדרטה לזכר הרוגי הטבח ברואנדה (צילום: משרד החוץ)
ליברמן מניח זר באנדרטה לזכר הרוגי הטבח ברואנדה (צילום: משרד החוץ)

היום ימשיך השר ליברמן עם המשלחת לחוף השנהב.

שר החוץ ליברמן מבקר במהלך עשרה ימים ברואנדה, חוף השנהב, גאנה, אתיופיה וקניה. אל השר ליברמן הצטרפה משלחת מטעם מכון הייצוא הישראלי שתכלול נציגים של כ-50 חברות ישראליות, במטרה לפתח את הקשרים הכלכליים בין ישראל לאותן מדינות. לשר ליברמן הצטרפו גם חברי הכנסת שמעון סולומון (יו״ר השדולה למען אפריקה בכנסת), מירב מיכאלי ופנינה תמנו-שטה.

השר ליברמן ייפגש עם הנשיאים, ראשי הממשלות, שרי החוץ ושרים נוספים של המדינות בהן יבקר ויקיים בהם סמינרים כלכליים-עסקיים משותפים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן