Skip to content

"חשים ביונסה?"

איסתא מיוזיק וקבוצת הזאפה יוצאות במיזם משותף המציע חבילות להופעות אמנים בינלאומיים מובילים בחו"ל. יציגו לקהל הישראלי חבילות להופעות של אמנים בינלאומיים גדולים: בוב דילן, פרל ג'אם, אריק קלפטון, רולינג סטונס, אלטון ג'ון, קיילי מינו, וואן דיירקשן, רובי וויליאמס ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ביונסה - מהאמניות שאפשר יהיה לפגוש בחבילות של איסתא וזאפה. (צילום: ויקיפדיה)
ביונסה - מהאמניות שאפשר יהיה לפגוש בחבילות של איסתא וזאפה. (צילום: ויקיפדיה)

קבוצת המוזיקה "זאפה" וחברת התיירות "איסתא ספורט ומיוזיק" מבית חברת הנסיעות הגדולה בישראל, "איסתא", חוברות לראשונה למיזם החדש – "זאפה איסתא מיוזיק". המיזם מציע חבילות תיירות ליעדים בחו"ל, הכוללות כרטיסים לעולם ההופעות הבינלאומי על גווניו השונים – ממופעי רוק, פופ ומוזיקה קלאסית ועד מופעי במה מרהיבים.

שיתוף הפעולה בין שתי הקבוצות ישלב בין המקצועיות והניסיון של כל אחת מהן בתחום התיירות ובתחום המוזיקה, כשאיסתא אמונה על גיבוש חבילת התיירות הכוללת כרטיסים למופע, טיסות ולינה בבתי מלון בקרבת המופע וזאפה אחראית על איתור מופעים מובילים לפי קהלי יעד, ושיווק החבילות בצינורות המדיה של הזאפה לקהל ממוקד שוחר המוזיקה וההופעות.

המיזם החל לפעול באתר זאפה איסתא מיוזיק החדש www.zappaisstamusic.com ובדף הפייסבוק זאפה איסתא מיוזיק.

זאפה איסתא מיוזיק הוקם כדי לתת מענה לביקוש ההולך וגובר של הקהל הישראלי להופעות בינלאומיות.

על פי נתוני איסתא ספורט ומיוזיק, שוק תיירות המוסיקה בקרב הקהל הישראלי צמח בשלוש השנים האחרונות בכ-25%. יותר ויותר ישראלים (כ-10,000 איש בשנה) טסים לחו"ל כדי לראות הופעה של האמן האהוב עליהם במקום לחכות שהאמן יגיע להופעה בארץ, אם בכלל.

לדברי אסף גורן, מנכ"ל איסתא ספורט ומיוזיק, החיבור בינינו לבין קבוצת הזאפה הוא חיבור מתבקש, שיפעל לתועלת שני הצדדים, אך בעיקר לצרכן הישראלי של הופעות בחו"ל. "הקהל הישראלי יקבל מענה מקצועי ומהימן, שיעניק שירות איכותי לפי דרישה וביקוש בכל אספקט, משירות תיירותי ועד כרטיסים להופעות המבוקשות והטובות ביותר בשוק המוסיקה העולמי".

אלטון ג'ון. אפשר להצטרף להופעה בפאריז או בברצלונה: טיסה, לינה וכרטיס להופעה בכ- 540 אירו לאדם. (צילום: ויקיפדיה)
אלטון ג'ון. אפשר להצטרף להופעה בפאריז או בברצלונה: טיסה, לינה וכרטיס להופעה בכ- 540 אירו לאדם. (צילום: ויקיפדיה)אלטון ג'ון. אפשר להצטרף להופעה בפאריז או בברצלונה: טיסה, לינה וכרטיס להופעה בכ- 540 אירו לאדם. (צילום: ויקיפדיה)

יוני פיינגולד, בעלי זאפה הוסיף כי גם הם חשים את העליה בביקוש למופעים ותיירות מוזיקה בינלאומית בשנים האחרונות. "הזאפה, כחלק ממגוון ההופעות הרחב שהקבוצה מציעה ללקוחותיה על גווניהם, רואה בזה הזדמנות להגיע למחוזות מוזיקליים חדשים, תוך הענקת ערך מוסף נוסף לקהל לקוחותיה ובשיתוף עם הגוף התיירותי החזק והמקצועי ביותר בתחום – איסתא"

קבוצת הזאפה חתומה על מגוון רחב של מופעים ופסטיבלים המשלבים אמנים מקומיים ובינלאומיים מובילים, ביניהם נון סטופ מיוזיק, ליידי גאגא, מינוס 424 עם דיוויד גואטה, פט שופ בויז, הפרודיג'י, גולדסטאר סאונד סיסטם, כוורת בפארק ועוד, לצד פעילות ענפה ומתמשכת במועדוני הקבוצה לאורך עשור.

איסתא מיוזיק, מבית איסתא ישראל ואיסתא ספורט, היא חברת תיירות המוזיקה המובילה בישראל. החברה מעניקה מענה תיירותי ומקצועי לחובבי המיוזיק באשר הם. בחברה שמים דגש על איכותן של החבילות המוצעות תוך שמירה על מחירים משתלמים. עיקר עיסוק החברה, במתן שירותי תיירות ופתרונות ייעודיים, הן כחבילות תיירות המעניקות מענה הכולל: טיסה, מלון, העברות וכרטיס לאירוע והן על ידי הזמנת כרטיסים בלבד לכל אירוע בעולם בצורה אמינה, בטוחה ואטרקטיבית.

המיזם יצא לדרך עם השקת הקמפיין הייעודי "חשה ביונסה?" במסגרתו אנשים מוזמנים לצלם עצמם מחקים את ביונסה ובן זוגה ג'יי זי, מבצעים שיר, ריקוד וכדומה מעלים לעמוד האפליקציות של המיזם ביו טיוב ובאינסטגרם (בנפרד). הביצוע המקורי ביותר יזכה את הזוג שיעשה את זה בחבילה זוגית להופעה של ביונסה וג'יי זי בפאריז ב-12 בספטמבר.

הנה כמה דוגמאות לחבילות של זאפה איסתא מיוזיק הכוללות טיסה, לינה במלון וכרטיס להופעה:

ביונסה + ג'יי זי בפאריז 10-14 בספטמבר – החל מ-599 אירו לאדם
ליידי גאגא – פראג – 2-6.10 החל מ-499 אירו לאדם
אלטון ג'ון – פריז – 19.11, ברצלונה 6.12 החל מ-539 אירו לאדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן