Skip to content

משרד האוצר משיק אתר אינטרנט חדש

באתר חדשות ומידע רב על תחומי העשייה של המשרד על אגפיו השונים. האתר החדש מותאם לדפדפנים המובילים והשימושיים ומותאם לגלישה באמצעות טאבלט וטלפון חכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת פעולות ומאמצי משרד האוצר להגברת השקיפות והנגשת המידע לציבור, השיק היום המשרד אתר אינטרנט חדש – www.mof.gov.il, במטרה לשפר את השירות לאזרחים ולספק כלים ידידותיים לאיתור מידע.

שער האתר החדש. צילום: משרד האוצר
שער האתר החדש. צילום: משרד האוצר

מידע רב

באתר ניתן למצוא הודעות לעיתונות, עדכונים, חדשות ומידע רב על תחומי העשייה של המשרד על אגפיו השונים. באתר איזור המרכז סקירות ודוחות שמפיץ המשרד וכן מידע אודות וועדות הפועלות מטעם המשרד והמלצותיהן. ניתן למצוא באתר עדכונים וקישורים לערוצי המדיה החברתית של המשרד וגלריית תמונות של מסיבות העיתונאים, כנסים וימי עיון הנערכים במסגרת פעילויותיו. האתר מאפשר הרשמה לרשימת תפוצה לקבלת מידע ועדכונים לדוא"ל ושולבו בו כלים לשיתוף תכנים ברשתות חברתיות.

תתי אתרים

אתר משרד האוצר מכיל את תתי האתרים של אגפיו ויחידות נוספות המצויות תחת סמכותו. שדרוג האתר מתבצע בהדרגתיות- בשלב הראשון עלו לאוויר אתר אגף התקציבים, אתר אגף השכר והסכמי עבודה, אתר אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון ואתר המדפיס הממשלתי. בשלבים הבאים ישודרגו אתר הרשות לזכויות ניצולי השואה, הכלכלן הראשי- הכנסות המדינה, מחקר וקשרים בינלאומיים ואתר החשב הכללי.

מותאם לדפדפנים

האתר החדש מותאם לדפדפנים המובילים והשימושיים (מסוג כרום, פיירפוקס ואקספלורר) ומותאם לגלישה באמצעות טאבלט וטלפון חכם (ריספונסיבי). באתר מנגנון המאפשר חיפוש מהיר ונוח ומערכת המסווגת ומקטלגת מידע לפי נושאים, סוגי שירותים וקהלי יעד המסייעת בהתמצאות באתר. האתר נבנה בהתאם לתקן נגישות AA לשימוש ע"י אנשים בעלי מוגבלויות. כמו כן, באתר ניתן למצוא מידע בשפה הערבית, בנוסף למידע הקיים בשפה האנגלית באתר הבינלאומי של המשרד. מידע נוסף בערבית ובאנגלית יעלה בהמשך.

"להגביר את השקיפות"

שר האוצר, יאיר לפיד: "אתר האינטרנט החדש של משרד האוצר מהווה ביטוי נוסף למהלכים שאנו מבצעים במטרה להגביר את השקיפות והנגשת המידע לאזרחי המדינה. נמשיך ונפעל ליצירת כלים חדשניים ומועילים לשימוש הציבור בכדי להבטיח את השירות המיטבי והראוי עבורו".

"חדש וידידותי למשתמש"

מנכ"לית משרד האוצר, יעל אנדורן: "חדשנות טכנולוגית ושיפור השירות במגזר הציבורי מהווים יעדים מרכזיים במסגרת המדיניות הכלכלית ותכניות העבודה של משרד האוצר. כחלק מהרצון לשפר את השירות ולהנגיש לציבור את הפעולות שמבצע משרד האוצר, הקמנו אתר אינטרנט חדש וידידותי למשתמש. באתר החדש ניתן להתעדכן בנושאים שעל סדר יומו של המשרד ולקבל מידע הנוגע לפעילות הענפה של כל אחד מאגפיו השונים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן