Skip to content

סופר קופיקס: הכל בחמישה שקלים

אבי כץ, שטלטל את ענף הקפה החליט לשנות את כללי המשחק גם בתחום רשתות המזון ולהקים את "סופר קופיקס" - רשת סופרמרקטים שתציע את מוצריה ב-5 שקלים. נפתלי בנט שר הכלכלה: "מחירים מורידים במעשים ולא בדבורים ובקופיקס מיישמים את זה. הרשת החדשה של קופיקס היא בשורה גדולה לצרכן הישראלי ואנו נסייע לרשת בסילוק מכשולים בירוקרטים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יזם רשת קופיקס אבי כץ, שטלטל את ענף הקפה בעוצמה רבה, כאשר הקים את קפה קופיקס, החליט לשנות את כללי המשחק גם בתחום רשתות המזון ולהקים את "סופר קופיקס" – רשת סופרמרקטים שתציע את מוצריה ב-5 שקלים במגוון המוצרים המוביל את סל הקניות המשפחתי. את הרשת החדשה ינהל מנכ"ל רשת קופיקס חיים אהרון.

"הצלחתם תהיה הצלחה של כולנו"

נפתלי בנט שר הכלכלה, התומך בהקמת הרשת ושהתחייב לפעול ולתרום להצלחתה אומר: "מחירים מורידים במעשים ולא בדבורים ובקופיקס מיישמים את זה. הרשת החדשה של קופיקס היא בשורה גדולה לצרכן הישראלי ואנו נסייע לרשת בסילוק מכשולים בירוקרטים ובפילוס הדרך מול כל חסם ממשלתי, הצלחתם תהיה הצלחה של כולנו. ננקוט באותה הדרך ונסייע לכל יזם שיאפשר למשפחה הישראלית חסכון אמיתי ומשמעותי".

פתיחה באפריל 2015

קפה קופיקס בקינג ג'ורג' תל אביב. המהפיכה שהחלה בקפה עוברת עתה לסופרמרקטים. צילום ויקיפדיה
קפה קופיקס בקינג ג'ורג' תל אביב. המהפיכה שהחלה בקפה עוברת עתה לסופרמרקטים. צילום ויקיפדיה

הסניף הראשון של הרשת צפוי להיפתח בחודש אפריל 2015 ובכוונת הרשת לפתוח, בשלב הראשון כ-20 סניפים בכל רחבי הארץ, הרשת תהיה בבעלות קופיקס. אין כל ספק, שמהלך משמעותי זה צפוי לגרום להזלת המחירים בשוק כולו- לטובת הצרכן, בדיוק כפי שעשתה רשת קופיקס בתחום הקפה.

סניפי "סופר קופיקס" ימוקמו במרכזי הערים ובשכונות גדולות במתכונת של סופר שכונתי, המשתרע על שטח של כ-150 – 400 מ"ר ובימים אלה, נבדקים המיקומים האפשריים.

מ"סופר קופיקס" נמסר, כי חווית הקנייה ברשת תהיה נעימה ונוחה, בדיוק כמו חווית הקנייה ברשת קופיקס , כולל בית קפה במתכונת הרגילה של קופיקס בכניסה לחנות. מגוון המוצרים יכלול את מרבית הקטגוריות להן זקוק משק הבית, והוא צפוי להשתנות בהתאם להסכמי הסחר עם יצרנים וספקים, שירתמו למהלך ויציעו מוצרים במחירים אטרקטיביים והוגנים ללא פערי תיווך מיותרים.

600 מוצרים מובילים

מסביר חיים אהרון מנכ"ל הרשת: "הרעיון הוא לקחת את 600 המוצרים המובילים בצריכה הביתית ולכופף אותם למחיר אחיד של 5 שקלים, באמצעות הוזלת המותגים הקיימים, יבוא מקביל, ייצור מותגים פרטיים ובניית אריזות בכמויות המתאימות למחיר ובתנאי שהמחיר ביחס לכמות יהיה משתלם".

"הציבור לא ירצה להחזיר את הגלגל אחורה"

כבר בשלב זה, פנו עשרות יצרנים וספקים, לרשת קופיקס, ולמנהלת הרכש חגית שינובר, עם מגוון רב של מוצרים אותם הינם מוכנים להציע. "הציבור לא ירצה, להחזיר את הגלגל אחורה", מסרה שינובר, "התהליך רצוי אפשרי ובלתי נמנע. העם אתנו ולשמחתנו, גם עשרות ספקים שכבר בודקים את מגוון המוצרים שיוכלו להציע לרשת. יצרנים, ספקים, רשתות, מקבלי החלטות- כולם צריכים להבין ולהפנים, שהציבור הישראלי נמצא כיום במקום אחר. גם מי שידו משגת, לא מוכן להרגיש מנוצל. הצרכן דורש הגינות ונוסחת ההגינות היא פשוטה- ניתן להרוויח פחות על אותו מוצר, למכור הרבה יותר, להיות הוגן עם הצרכן ובסופו של דבר להרוויח ולהמשיך להתפתח".

"המלחמה ביוקר המחיה"

לדברי אבי כץ יזם ובעלים של רשת קופיקס: "לנגד עיניי עומדת בראש ובראשונה המלחמה ביוקר המחיה. בזמן שכולם מדברים, אנחנו פועלים. קופיקס הוכיחה שאפשר לשנות סדרי עולם בתחום הקפה, ותעשה זאת שוב בתחום סופרמרקטים.

גיל אונגר לשעבר מנכ"ל הריבוע הכחול אומר: אנו קוראים ליצרנים וספקים קטנים להצטרף אלינו למהפכה בכדי שנוכל להציע את מוצריהם במחיר של 5 שקלים ברשת הסופרמרקטים החדשה ואנו מקווים כי הרשויות והגורמים הרלוונטים לא יעמדו מנגד ויפתחו את השוק ליבוא מקביל על מנת שנוכל לייבא מוצרים במחירים המקובלים בעולם".

"קופיקס"

"קופיקס" שהקימה את סניפה הראשון בספטמבר 2013, עוררה טלטלה בשוק הקפה והמזון, והוכיחה שאפשר גם אחרת. כיום מונה הרשת 40 סניפים, והיא צפויה לסיים את שנת 2014 עם 50 סניפים. מחזור המכירות של רשת קופיקס כבר השנה לצרכן יעמוד על סכום של יותר מ-100 מיליון שקל, מהלך שהשאיר בכיסי הצרכנים לפחות מאה מיליון שקל במשך שנה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן