Skip to content

זה לא נגמר: נצ"מ ממחוז חוף חשוד בהטרדה מינית והפרת אמונים

הלילה נחקר הנצ"מ במח"ש בחשד כי הזמין מתנדבת שביקשה את עזרתו לפגישה בלובי מלון ושם הוקלט בידיה כשהוא מציע לה הצעות מגונות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד מבוכה קשה במשטרה – קצין משטרה בדרגת ניצב מישנה, ממחוז חוף (צפון), במשטרה נחקר הלילה (שני) במשך שעות ארוכות במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שביצע לאחרונה מעשים מגונים במתנדבת צעירה שביקשה את עזרתו. הקצין שחשוד בנוסף להטרדה מינית גם בהפרת אמונים, שוחרר לאחר 5 שעות חקירה לביתו בתנאים מגבילים לשבועיים ימים. בין השאר נאסר עליו להתקרב לכל מתקן משטרתי.

חשוד בהטרדה מינית והפרת אמונים
חשוד בהטרדה מינית והפרת אמונים

על פי החשד מתנדבת שהגיעה לבקש את עזרתו בכל הקשור בענייני התנדבותה למשטרה, חשדה מכך שהקצין הציע לה להיפגש עמו בלובי של בית מלון בצפון. המתנדבת שחששה לשלומה הגיעה בכל זאת לפגישה ואז על פי החשד עברה השיחה עם בעידודו של הבכיר במשטרה לפסים מיניים. בשלב מסוים ניסה הקצין גם לנשק את הצעירה והציע לה הצעות מגונות. המתנדבת שחשה מתחילה שמשהו איננו כשורה הקליטה את שיחתה עם הקצין ובכך הביאה להפללתו. רק לפני תקופה לא ארוכה קודם הנצ"מ לתפקידו הנוכחי בהמלצת מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו. קודם לפרשיה זו, נחקר גם מפקדו של הנצ"מ החשוד, תנ"צ חגי דותן בחשדות להטרדה מינית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן