Skip to content

הורוסקופ: יום הבחירות – 17 במרץ, 2015

אפשרות להפתעות גדולות ולשינויים בולטים, שלא מתקבלים בקלות ועלולים לגרום להתפרצויות אלימות. לא ברור מי יחבור למי, במיוחד כשספירת הקולות אמורה להתחיל בזמן "ירח שחור". העם יגיד את דברו ושינוי אכן צפוי, אבל בספק אם גם הפעם תוצאות הבחירות יחזיקו מעמד ארבע שנים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע הקודם ליום הבחירות נסבול מימים אלימים. השיא יגיע  בין ה-13.3-11.3, אז צפויה עליה משמעותית באלימות אשר יכולה להתבטא באירועים בטחוניים ובהסלמה צבאית עם פוטנציאל לשריפות (הצתות) גדולות. במקביל, הטונים והאגרסיה בימים שלפני הבחירות יתגברו. קיימת אפשרות לאלימות כלפי מועמדים ותומכיהם, אפילו עד כדי סכנת חיים. אם האירועים האלימים שיתרחשו טרום הבחירות לא ישנו את יום הבחירות, הרי שב-13.3 מרקורי, האחראי על התקשורת ועל המסרים החברתיים, עובר למזל דגים. זהו מיקום בעייתי מאוד עבור כוכב דקלרטיבי זה, המעוניין להיות גלוי ורהוט. מרקורי במזל דגים מושפע מכוכב נפטון שהוא שליט מזל דגים ונוטה לפעול בדרכים מופנמות ובחשאי כשהוא מייצר אירועים, העלולים להתגלות מאוחר יותר כמעשי מרמה ונוכלות. אם יש עוד משהו המדאיג בבחירות המתקרבות מעבר לגל האלימות המסוכן, זו הכמיהה להצליח בבחירות אפילו בדרכי מרמה. לא כדאי להקטין ראש לגבי האפשרות ל'גניבת הבחירות', כי ההיבטים מצביעים על סכנה של שערוריות העלולות לפרוץ, כשבמקומות מסויימים יצטרכו אולי לבחור מחדש, או לפסול כמות גדולה של קולות.

לנצח בכל מחיר, כולל שקרים ואלימות

בחירות 2015 מגיעות לפתחנו עם נקודות חולשה רבות ובעיקר עם התחלה המסמלת את הבעייה המרכזית במדינה, שהיא חשיפת שחיתות וניסיון מצד המערכת השילטונית להסתיר קנוניות ומעשי רמייה, במגמה לנצח בכל מחיר, כולל מעורבות של אושיות שולטות שיעשו הכל כדי לא להפסיד בבחירות אלה.

מפת יום הבחירות

יום הבחירות ב-17.3.2015 בשעה 7.00 (עם פתיחת הקלפיות הראשונות) מסמל מהפך ושינויים רדיקליים ומפתיעים בשיווי המשקל של הכוחות ואף של הגושים.

אופק המפה בתחילת יום הבחירות ממוקם במזל טלה – המזל המסמל יציאה "למלחמה" כדי להשיג את התוצאות (באתי, ראיתי, ניצחתי). כשהכוכבים מרס ואורנוס ממוקמים באופק המפה – הפלנטות מבשרות מהפך חד משמעי. הירח ב-17.3 יהיה במזל דלי (מול בית שילטון מדינת ישראל, במזל אריה). זהו מיקום המסמל כמיהה לשינוי – רצון לשנות את סדר היום במדינה. ההיבט המסמל את השינוי הוא רדיקלי ואגרסיבי ועלול להביא איתו אלימות ותגובות קיצוניות, כולל איום על חיי מועמדים.

יום הבחירות מעיד כי אחוזי הבחירה עשויים להיות גבוהים מהרגיל. צפויות הפתעות רבות ומגוונות בתוצאות הבחירות, שלא כל אחד ישמח לקבל (בלשון המעטה). וכאמור, קיימת "הנחת עבודה" שלא יקבלו את התוצאות "בשלווה".

חשיבה על חלשים ונזקקים, אבל גם אופציה למעשי מרמה

מרקורי במזל דגים ביום הבחירות מסמל חשיבה על החלש והנזקק בחברה (דגים, מזל של נתינה אנושית), כשהוא בהיבט דיסהרמוני עם כוכב שבתאי במזל קשת. היבט זה מסמל התארגנות מסיבית של עובדים, הדוחים ומוחים נגד הממסד הקיים ושל צעירים הסובלים מתחושת קיפוח. אך מרקורי במזל דגים מסמל גם אופציה למעשי מרמה וניסיונות לגנוב את הבחירות, במיוחד כשהוא במעלת צמידות לכוכב נפטון, שהיא פלנטה בעלת עוצמה רבה.

בחודשים האחרונים, כשכל פלנטה נפגשה עם כוכב נפטון, נחשפה כמות גדולה של שחיתויות ושערוריות (במשטרה, בממסד המפלגתי, בגופים מוניציפלים). מפגש כוכבים כזה מתרחש שוב סביב יום הבחירות והוא מציף גילויי תרמיות מכל הסוגים ונטייה להפיץ שמועות שיקריות, כדי להטות את הבחירות ולהשפיע על האנשים בדרכם לקלפי. תופעות בעייתיות של תרמיות יימצאו בעיקר מהצד הימני והדתי של המפה הפוליטית. הרמזים מדברים על מפלגות קיקיוניות, או באיזורים מרוחקים ומנותקים, שם עלולות להתגלות פרשיות בעייתיות העלולות לשמוט קולות, או שאולי יהיה ניסיון להפר את איזון מספר הבוחרים. לוועדת הפיקוח תהיה עבודה לא מעטה ונקווה שזה לא יגיע לבתי משפט לעירעורים על תוצאות הבחירות.

שינויים, הפתעות וירח שחור

ביום הבחירות אוראנוס ופלוטו יוצרים בפעם השביעית והאחרונה מאז 2012 היבט מדויק של ריבוע מושלם ביניהם. זהו היבט אלים ומהפכני, המאלץ את האדם ליצור אבולוציה מתוך הנתונים הקיימים והופך קושי ומגבלה בסופו של דבר ליתרון לטובת הכלל, תוך כדי התנגדות למצב הקיים. רק להזכיר שבפעם הראשונה כשמרובע זה נוצר, ב-24.6.2012, מורסי והאחים המוסלמים ניצחו בהפתעה בבחירות במצרים, והבחירות אז היו בצל אירועי דמים. בבחירות הנוכחיות בישראל יש סימנים ברורים להפתעות גדולות ולשינויים בולטים, שאינם מתקבלים בקלות ועלולים לגרום להתפרצויות אלימות.

יום הבחירות עצמו נחלק לשניים: מפתיחתו, בשעה 7:00 בבוקר ועד השעה 20:16, ומשעה זו (תחילתו של הירח השחור) ועד למחרת בצהרים.

מפת יום הבחירות ב-17.3 בשעה 20:16 – הירח בדלי הופך להיות ירח שחור (כלומר ללא כל היבטים- הילוך סרק)

 בדרך כלל לא מומלץ להתחיל אירועים חשובים בירח שחור. לדוגמא, הבחירות השניות של קלינטון, שגרמו לו לסיים את הקריירה שלו באופן משפיל. כך גם היה עם בחירתו של שוורצנגר, המועמד הרפובליקני במחוז קליפורניה שהסתיימה בהדחה.

אמנם הבחירות בישראל לא מתחילות בהשפעת ירח שחור, והשעות שנותרות מהשעה 20:16 ועד לסגירת הקלפיות למעשה אינן קריטיות, אבל הספירה של הקולות תתחיל להתנהל בזמן ירח שחור, לכן ייתכן שאי אפשר יהיה להגיע במהירות לתוצאה, בגלל בעיות כמו אי סדרים, גילויי רמאויות ותקלות במחשבים מכל הסוגים. האווירה עלולה להיות מבולבלת, כשהיא נעה בין דיסאינפורמציה לדכדוך וחששות, עד כדי חוסר אמון במערכת האחראית על הבחירות.

בזמן ירח שחור שום דבר לא עובד על פי התכנית. זהו אינו היבט רע או טוב, אלא פשוט הילוך סרק שלא קורה בו דבר שמסמל סוף פסוק ויכולת להיות נחושים. באירוע כמו בחירות, הדורש החלטיות ונחישות, זו יכולה להיות בעיה.

הירח השחור מסתיים ב-18.3 בשעה 12:58 בצהרים. לכן מומלץ לא  להתרגש משום הכרזה עד לסיום שעות ירח שחור, כלומר בצהרי היום שלמחרת הבחירות. ייתכן שגם אז אי אפשר יהיה להגיע למסקנות בשל בעיות טכניות וארגוניות. ייתכן מאוד שקולות של קלפי מסוים ילכו לאיבוד, או ייגנבו. ייתכן כי למפלגות מסויימות נושא הסכמי העודפים יהווה בעיה על חודו של קול; או שאולי תהיה בעיה לאחת המפלגות במעבר של אחוז החסימה והיא תנסה לערער על התוצאה.

אופק המפה בערב יום הבחירות, ב-17.3, מגיע למעלה המדויקת של אופק מפת מדינת ישראל – 28 מעלות במזל מאזנים.

מפת מדינת ישראל + מעברים

מפת מדינת ישראל ביום הבחירות: ונוס, שליטת מפת מדינת ישראל (מזל שור), עוברת בשעות הערב של ה-17.3 למזל שור (בצד הימני של המפה). בחשיבותה הרבה במפה היא מסמלת את מוטיב הבחירות: העם מחפש קביעות ויציבות כלכלית. השמש במזל דגים מייצרת היבט מרובע עם אורנוס (במזל תאומים), המסמל מהפך ושינוי מפתיע בלתי צפוי כנראה לאנשים רבים. פלוטו במזל גדי, האחראי על טרנספורמציות, מייצר היבט של משבר (150 מעלות) מאבק עם שבתאי (מפלגת השלטון) במזל אריה, כלומר: הממשלה ומרס הצמוד לאוראנוס במזל טלה יוצרים היבט של שינוי עם שבתאי הממוקם במזל אריה, המסמל את הממשלה בבית 10. יופיטר במזל אריה הלוא הוא בית הממשלה נצמד לפלוטו באריה ומבשר על התחלה חדשה.

תוצאות הבחירות האלה יביאו שינוי, אך הן עלולות להתקבל באווירה אגרסיבית ואלימה. לא ברור מי יחבור למי, במיוחד לאור כל הנאמר לעיל על שעות הסיכום והסגירה של יום הבחירות.

בנוגע ל"מלאכת המחשבת" של הקואליציה, ברור על פי יום הבחירות שיהיו מהלכים מטלטלים וחיבורים שייפרדו ופרודים שיתחברו. המלאכה תהיה קשה במיוחד והיא עלולה להימשך לפחות עד ה-8.4, כשתהליך בניית הקואליציה יאלץ להתמודד בדרך עם ליקוי החמה שיתרחש ב-20.3 ויפגוש שם את כוכב השבת "שיאט".

בתחילת אפריל, כשבועיים אחרי הבחירות, כשבמקביל לתהליך בניית הקואליציה נחווה התעצמות של סכנות ביטחוניות, במיוחד סביב תאריך ליקוי הלבנה (4.4), תהיה עליה בולטת באירועים ביטחוניים וסכנות שיאיצו או יגרמו לאילוצים להחיש את מלאכת הרכבת הממשלה. מחד, צפוי שינוי והעם אומר את דברו, אבל מאידך, קשה להאמין שתוצאות הבחירות תחת נסיבות ה-17.3 יחזיקו מעמד ארבע שנים.

כל הזכויות שמורות לפנינה כץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן