Skip to content

קור כלבים, למה לא להלביש להם סוודר?

אני עדיין נגד אקססוריז מיותרים כגון קולרים משובצי יהלום, או שמלות מטופשות, אבל בהחלט מבינה את הצורך בבגדים למחמדים. ויש גם "עשה במו ידיך". מאת שרית פרקול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 אני עדיין מאוד נגד אקססוריז מיותרים לחיות מחמד, כגון קולרים משובצי יהלום, או שמלות מטופשות, אבל בהחלט מבינה את הצורך בבגדים למחמדים. ויש גם "עשה במו ידיך"

מאת שרית פרקול

כמי שמחזיקה בחתולת בית פרסית שעירה במיוחד, שגם אילו היתה מוציאה את האף החוצה כנראה לא היתה סובלת מקור, לא השקעתי עד כה מחשבה מרובה בבגדים לחיות מחמד. למען האמת, אני בקושי משקיעה מחשבה בבגדים לעצמי. אבל אתמול, כשהלכתי לצלם את הים הסוער בטיילת התל-אביבית, חשבתי על זה שבאמת קור כלבים.

כלב עם סוודר בדיזנגוף
הכן את כלבך לחורף. כלב מזדנגף (צילמה: שרית פרקול)

כלומר, מקור הביטוי "קור כלבים" עדיין לא נהיר לי (באנגלית זה "גשם של כלבים וחתולים"), אבל מראה של פינצ'ר ננסי בקור העז, בלי שום בגד לעורו, הרי לא יעלה על הדעת. הכלב הזה הרי ממש ערום! ואני מניחה שגם מיני כלבים אחרים לא ממש סובלים מחום במזג אוויר שכזה.

חנות בגדים לכלבים
אתר "טופ דוג"
חנות בגדי כלבים
אתר "הג'ונגל של אלי"

אז אני עדיין מאוד נגד אקססוריז מיותרים לחיות מחמד, כגון קולרים משובצי יהלום, או שמלות מטופשות, אבל אני בהחלט מבינה את הצורך בבגדים למחמדים. נתקלתי באתר של "טופ דוג", יבואנית של סווטשירטים ומעילונים לכלבים, כולל טבלת מידות ורשימת חנויות ברחבי הארץ. יש שם גם בגדי חתן-כלה לכלבים, אבל עליהם אני מעדיפה לא לדבר. כלומר, באמת יש גבול לכל תעלול.  סוודרים, שכמיות ומעילים, כולל גימורי פרווה חמימים, יש בחנות המקוונת "הג'ונגל של אלי".

ולמיטיבי לכת – סרטון ביוטיוב המסביר איך להכין בגדים לכלב משאריות בד ומסוודרים ישנים של בני הבית.

ואיך לסרוג סוודר לכלב במסרגה אחת.

אז אמנם החורף תכף נגמר, אבל זה רק אומר שיש מספיק זמן להכין מלתחה חדשה מלאכת יד עד העונה הבאה.

2 Comments

  1. חגי קמרט
    19 בפברואר 2012 @ 21:51

    לפעמים כל כך קר בחוץ עד כדי שאף כלב לא יחרץ לשונו, ואף לא יהין להוציא אפו לרחרוח חטוף בחוץ.
    לְפָּעמים שכאלו, קורא האדם בלשונו:" קור כלבים".מונח שמקורו בביטוי רוסי.
    כלבים גדולים במיוחד, אלו שזיכה אותם הקב"ה בחוסן גופני בפרווה הגונה , לא נכללים בארצנו הקטנטונת בקטגוריה זו. שהרי הם חסונים מטבעם ולא כל כך רגישים לקור. לא כך הוא לגבי הקטנים . אפשר לבוא ולומר והרי אלו חיות מה להם ולבגדי אדם
    התשובה תהיה מי שעשה הכלאות ויצר את הסוגים השונים למיניהם להנאתו הוא זה שצריך גם לדאוג לבריאותם ולהנאתם של חיות המחמד שלו. ולכן הקטנים החמודים האלו זקוקים למעילי חורף. הכלב שלי למשל שהוא גדול נועל נעלי ריצה כאשר הוא רץ את ה – 10 ק"מ שלו פעם בשבוע.

    ותודה על הכתבה היפה כבר אמרתי?

    • שרית פרקול
      19 בפברואר 2012 @ 22:55

      תודה על התגובה היפה, חגי.

      (נעלי ריצה???)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן