Skip to content

הם רוצחים, למען השם

אל תספרו לי על אדמת קודש, כי אין אדמה קדושה יותר מחייו של תינוק. אל תמרחו אותי עם "ירושלים עיר הקודש", כי חייה של שירה בנקי קדושים מכל אבני העיר גם יחד. ואם היה עלי להרוס את ירושלים עד היסוד כדי להחזיר אותה לחיים, הייתי עושה זאת בלי לחשוב פעמיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
עלי בן 18 חודש נשרף חי - מעצרת זכרון במארסי - צילום: עמית מנדלזון

הרבה שנים אני מזהיר את מי שמוכן להקשיב שמדינת ישראל צועדת בבטחון לכיוון מדינה פשיסטית בסגנון ההוא, אתם יודעים – גרמניה של המחצית הראשונה של המאה הקודמת. אז אחרי שמחנה ריכוז לשחורים לא הספיק לעם ישראל בשביל להבין, ומיליון אזרחים בחרו בנתניהו לכהונה נוספת, אותו נתניהו שהתיר את דמם של הערבים, אותו נתניהו שבנה קואליציה חולנית עם הימין הקיצוני בראשות נפתלי בנט – מפלגה שהתירה דמם של הומוסקסואלים וחבריה עוסקים מאז ומעולם בהסתה גלוייה כנגד קהילת הלהט"בים. התוצאה בשני המקרים היא רצח. רצח של תינוק ורצח של ילדה. והרוצחים? רוצחים למען השם, אותו שם שציווה עליהם לא לרצוח מצד אחד ומצד שני ציווה עליהם להמית הומוסקסואלים.

מדובר בשם רע ובעל זיכרון גרוע.

ואכן, מדינת ישראל הופכת למדינה פשיסטית (המילה "נאצית" קצת קשה לעיכול, אני יודע) ששולטת בה תורת הגזע (העם הנבחר). ספרים כבר נשרפו, הלאומנות והדת כבשו את מערכת החינוך. שרת המשפטים עצמה מנסה לעקוף את מערכת החוק, ראש הממשלה מסית כנגד 20 אחוז מנתיני העם שלו, המשטרה ומערכת ביטחון הפנים לא מצליחים – ובעצם לא רוצים – ללכוד עברייני שנאה. זה פשוט לא כל כך נוח להם. דמם של שחורים, הומוסקסואלים וערבים הותר ולינצ'ים ברחובות כבר אינם סיפורים נדירים. מתנגדי משטר מטופלים באלימות קשה בידי המשטרה. שמאלנים הוכרזו בוגדים וכל מי שמעז לצאת כנגד פשע נתעב כמו אלו שראינו באחרונה מוקע כבוגד, אפילו אם הוא במקרה נשיא המדינה והוא בשר מבשרו של אותו מחנה לאומי. כולם מגנים, כביכול מגנים, אבל הם לא יעצרו את ההסתה, הם לא יחמירו עונשים ולא יפעלו בנחישות. במה הם עסוקים? בגז. את הקונוטציות תעשו על אחריוכתם.

ותפסיקו להגיד לי שאני מגזים. אתם חוזרים על זה כבר שנים, והמצב מחמיר והולך. ממשלת ישראל, כפי שהוצגה לנשיא המדינה, היא ממשלה שרוב חבריה אמורים להיות מאופסנים בתא חשוך וטחוב. חלק מהם מחזיקים בדעות קיצוניות הרבה יותר מאלה של הרב כהנא, שבזמנו נאסר עליו לרוץ לכנסת ותנועתו הוצאה אל מחוץ לחוק. מפלגות כמו ישראל ביתנו והבית היהודי עומדים בדיוק באותם קריטריונים של כהנא, אבל להם מותר להיבחר. כי גזענות היא עניין חוקי ולגיטימי במדינה הפשיסטית (אל תגידו "נאצית"), המכונה מדינת ישראל.

כל מי שמדבר על קיצונים מכאן ומכאן רק מחמיר את המצב. אין דבר כזה שמאל קיצוני. יש שמאל ויש שמאל אקטיבי, תגידו אפילו רדיקלי – אבל לשניהם מטרה אחת: לכפות על המדינה הסרבנית קצת תקווה לעמה. ובשני המקרים זה לגיטימי לחלוטין. האקטיביים יותר הוקעו כ"שמאל קיצוני" ודמם הותר זה מכבר. אבל הם צודקים. אם לא יופעל על מדינת ישראל לחץ חיצוני, המצב רק יחמיר והחיים הבלתי נסבלים במדינת ישראל יהפכו לגיהנום של דם (מה שמתרחש כנגד עינינו בימים אלו). במדינת ישראל יש רק גורם אחד מסית ורוצח – והוא הימין. נקודה. מי שאומר אחרת פשוט משקר.

העובדה היא שכל הרוצחים היהודים, כל המחבלים היהודים כל נערי הגבעות הפורעים הם יהודים – וכולם חובשי כיפה וכולם עושים זאת למען השם. העובדה הזו רק מוכיחה שהדת היהודית היא בדיוק אותו סם זבל קטלני להמונים. כמו כל הדתות האחרות. קייטנות המתנחלים נראות בדיוק כמו קייטנות החמאס והפורעים אינם שונים מפורעי דאע"ש. רק שהללו הם חלק מהמנגנון השולט. מנגנון שחובה עלינו להפיל.

אל תגידו לי שיש חובשי כיפות "טובים". כי אם יש כאלה והם שותקים לנוכח ההשתוללות של "אחיהם", אז או שהם מיעוט בטל בשישים או שהם הרוב הדומם. כך או כך, הם שותפים לפשע בעצם שתיקתם. ובמה האשמנו את ההם שאסור להגיד מי הם? בשיתוף פעולה. בשתיקה. בציות.

מנהיגי הקהילות הדתיות המסורתיות בישראל (לא כולל הרפורמים) הם הם הרבנים, שברובם או שמסיתים פעם אחר פעם כנגד קבוצת אוכלוסייה זו או אחרת או ששותקים כמו דגים. וגם הם שותפים לפשע. כל רבני יש"ע, בלי יוצא מהכלל, או שהם שרלטנים שמציגים דת יהודית מעוותת ורצחנית – או שאכן זו הדת היהודית – רצחנית ומעוותת. בשני המקרים צריך לכלוא אותם. מעולם לא הבנתי מה כל כך מסובך לכלוא אדם שתוארו הוא רב.

אל תספרו לי על אדמת קודש, כי אין אדמה קדושה יותר מחייו של תינוק. ואל תמרחו אותי עם "ירושלים עיר הקודש", כי חייה של שירה בנקי קדושים מכל אבני העיר. ואם היה עלי להרוס את ירושלים עד ליסוד כדי להחזיר אותה לחיים, הייתי עושה זאת בלי לחשוב פעמיים.

ואם יש ביניכם "מתנחלים טובים" – ואני מתקשה לראות כיצד זה בכלל ייתכן – קחו את הרגליים ויעופו מהשטח הכבוש והארור הזה. למענכם, למען ילדיכם, למען הארץ שאותה אתם כל כך אוהבים.

חברי השמאלנים, יש לכם שתי ברירות: לקום ולעזוב את קן הצרעות הזה, או לישון עם גרזן מתחת לכרית. כי חייכם אינם משהו שמובטח לאורך זמן, בקצב שבו מתנהלים האירועים. לא בטוח שיהיה לכם זמן להגן על עצמכם.

28 Comments

  1. sofar
    10 באוגוסט 2015 @ 10:43

    עמית,
    לא יודע איך, אבל אתה מבטא בדיוק את תחושותי.

    • עמית מנדלזון
      10 באוגוסט 2015 @ 14:30

      תודה אני שמח לגלות שאני לא היחיד הבעיה היא שגם שניים לא מספיקים כדי לגרום לאנשים להבין

  2. גורן
    9 באוגוסט 2015 @ 13:01

    עמית שלום אתה רושם
    "העובדה היא שכל הרוצחים היהודים, כל המחבלים היהודים כל נערי הגבעות הפורעים הם יהודים – וכולם חובשי כיפה " אתה מכליל לא כל חובשי הכיפות רוצחים ערבים בארוחת בוקר זה כמו שאני אכתוב כל השמאלנים מרגלים[אודי אדיב דן ורד יחזקאל כהן ודויד קופר רמי ליבנה ומלי לרמן ריגלו למען המודיעין הסורי ישראל בר ריגל למען ברית המועצות כנ"ל קלינברג וענונו מרדכי ענת פחימה הרשימה ארוכה אז אני אשקר שאקבע שכל השמאלנים בוגדים נכון לכן אסור להכליל כל מי שחובש כיפה כמחבל

    • עמית מנדלזון
      9 באוגוסט 2015 @ 14:02

      גורן, חפש היטב שוב במאמר וכשתמצא היכן אני אומר את זה תראה לי…. אתה מגיב בלי לקרוא

      • גורן
        11 באוגוסט 2015 @ 0:56

        ציטטתי שורה שלך
        העובדה היא שכל הרוצחים היהודים, כל המחבלים היהודים כל נערי הגבעות הפורעים הם יהודים – וכולם חובשי כיפה וכולם עושים זאת למען השם. העובדה הזו רק מוכיחה שהדת היהודית היא בדיוק אותו סם זבל קטלני להמונים. כמו כל הדתות האחרות.

        • עמית מנדלזון
          11 באוגוסט 2015 @ 1:02

          אחלה ציטוט אבל אבל זו לא הכללה כי אכן כל הרוצחים היהודיים ( זה הנושא) כל המחבלים היהודיים (גם זה הנושא) כל נערי הגבעות היהודים (גם זה נושא) וכולם חובשי כיפות זו עובדה למה אתה מכיר נער גבעות שאיננו חובש כיפה ???
          גורן אם המשפטים שלי מורכבים מדי עבורך תשאל ודם ורק אחר כך תכתוב אם תוכל

  3. שרה
    6 באוגוסט 2015 @ 16:23

    עמית, אתה צודק, אני אופטימיסטית ונאיבית ומעדיפה להמשיך כך. ישנה אמרה: ״דברי חכמים בנחת נשמעים״
    אילו היית באמת חכם, היית בין השיטין גם מגניב ביקורת חיובית – כשמגיע. אני מבינה שראש הממשלה הנוכחי וחבר שריו פסולים בעיניך. אבל האם אין ולו נושא אחד שהיית מוכן להודות שפעל נכון? ישראל במצב כלכלי טוב לעומת ארצות רבות אחרו, נכון, הנטל עלינו כבד אבל כשרואים מה קרה ליוונים, או למטבע האירופי והאמריקני – מבינים.
    אם היית בארץ לאחרונה אתה יכול להווכח בפיתוח העצום של כבישים מצפון ומדרום…וכן הלאה. כן צריך גם להודות על הטוב ואז, אולי יקשיבו לך יותר. ובצרפת- הכל מושלם?

    • עמית מנדלזון
      6 באוגוסט 2015 @ 16:32

      שרה הייתי ביתראל לאחרונה ומה שראיתי הוא שלא נשארות פינות ירוקות שהבניה היא בניה לעשירים ללא תכנון וללא פרופורציה, המצב הכלכלי בישראל רע יותר מרוב העולם ויוכיח את זה המספר העצום שחי מתחת לקו העוני והוא 25 % מתושבי מדינת ישראל. הבעיה היא שהאופטימיים והנאיביים מעדיפים לקבל את המספרים שמחלקת הממשלה לכל דיכפין ןלמרות העובדות בשטח. ישראל היתה מדינה מצליחה עם הרבה הישגים עד לבואו של בנימין נתניהו ומאז היא צוללת במהירות: הריכוזיות גוברת השירות, העוני גדל המחירים עולים כמו מטורפים החינוך בקריסה מוחלטת בהשוואה לעולם כולו, הבריאות כנ"ל התחבורה הציבורית איננה מתפקדת. חוקים לפגיעה בחופש הדיבור מציבים את ישראל הרחק הרחק ממה שנקרא דמוקרטיה אמיתית בכל מדד עולמי. כן יוון בצרות צרורות. אבל יש לה לפחות את הגיבוי של אירופה, לישראל אין ונתניהו מחסל את היחסים עם המדינה היחידה שעשויה לסייע לישראל במקרה של צרות. ועוד לא אמרתי מילה על ה"ביטוחון" שלא קיים ביתראל, המלחמות והמבצעים. וחוסר המעש של הממשלה שרק מחמיר הכל.
      ולא, לא הכל מושלם בצרפת, יש הרבה בעיות, רק שכאן מנסים להתמודד איתן ומדובר במדינה עם מספר תושבים גדול פי 10 מישראל. החיים כאן הם גן עדן בהשוואה לחיים בישראל

      • שרה
        6 באוגוסט 2015 @ 18:58

        עמית, נראה לי שאולי קשה לראות אם מצבנוטוב יותר או רע מתקופות אחרות. נראה שרק במבט לאחור נוכל לשפוט אם נתניהו ״טוב ליהודים״ או רע. עברנו כאן תקופות קשות מאד בכלכלה, בחינוך, בחברה בפוליטיקה, בבטחון (אינפלציה של אלפי אחוזים בשנות השמונים, מהומות ואדי סאליב בשנות הששים, הפנתרים השחורים, כפר קאסם, פרשת יונתן פולארד….) אפשר למנות כל כך הרבה עוולות, שחיתויות, חלמאות ותיבות פנדורה שטרם נפתחו והובילו את המדינה למה שהיא כיום כך שאינך יכול להטיל הכל על כתפיו של נתניהו. אתה יודע שזו הכללה פשוטה מדי. מה שמשותף לכולנו הוא הרצון שהמדינה הזו תצליח ותעניק את החיים הטובים ביותר לכל אזרחיה. הדרך למטרה? איש איש ודעתו.

        • עמית מנדלזון
          6 באוגוסט 2015 @ 20:03

          אני שמח לשמוע שיש מי שנותן בו אמון פרט לטייקונים ולאנשי שלומו ושלום אשתו. ותיבות הפנדורה שטרם נפתחו שיכות לראש ממשלתך וחבריו והם גם לא יפתחו כל עוד תמשיכו לתת לו את השלטון.

    • שרה
      6 באוגוסט 2015 @ 16:40

      עמית, שכחתי לתת גם לך מחמאה: אני אוהבת את הצילומים שלך. מרגישים את המקום, הריח הצבעים ולפעמים גם את הקולות. יופי!

  4. אחד העם 15
    5 באוגוסט 2015 @ 11:39

    עמית שלום
    אתם (אתה, טובי פולק ועוד כמה כותבים במקומות אחרים) המוהיקנים האחרונים של כתיבה פובליצסטית נקיה, אמיתית וערכית. תחזיתך באשר לתוחלת הקצרה של קיומם של אנשים כמוכם מקבלת הוכחה מצמררת בעיקר בתגובות 'הפורנו הרך' למאמריכם. חוד החנית של פלוגות הסער ופלוגות המגן אינו מתעסק בשטויות. הם עסוקים כרגע בחלוקות שלל והכנות לקראת 'השלב הבא'. הגברת שרה הנמרחת שאוהבת להגיב כאן מייצגת בנאמנות את המיליונים שהולכים וילכו בתלם ואח"כ יסבירו שהם רק מילאו פקודות. המשעשעת להבחין מההבלותיות שבתגובותיה היתה אימרתה כי עמדות כשלי ושלך מן הסתם (עמית, אני מרחמת עליך על שלקית בעיוורון) מעוררות בה מחשבות על ספרו של סארמאגו – אנחנו כמובן העיוורים. דא עקא שהעיוורון הלבן של סארמאגו הוא בדיוק המייצג הסימבולי של אנשים כמוה שאינם רואים נכוחה ומציגים 'אופטימיות מזוייפת' מהסוג של כיסוי הראש בשמיכה ואמונה שזוהי טקטיקה אולטימטיבית להתגונן כנגד פורצים. אבל פסגת העומק (תרתי דה סתרי) היא הפראזה הבאה מפניני גידי ' כשבימין יבינו שהשמאל הקיצוני הוא לא חלק מהעם ואין צורך לקרבם,נוכל לטפל בימין הקיצוני כבאוייב ולנצח אותו לטובת כלל הציבור.'
    רעיון שלי: מכיוון שהימין מגלה הבנה איטית להחריד – אולי כדאי שקודם אנחנו 'הגידים השפויים' נחסל את 'השמאל הקיצוני' כאמצעי דידקטי שיסייע לימין לקוי ההבנה.
    לסיום עמית – לפחות לא נמות טפשים

    • עמית מנדלזון
      5 באוגוסט 2015 @ 14:46

      ראשית, תודה, לפעמים זה נחמד לגלות שיש מי שמעריך או לפחות מבין על מה אני מדבר, אני קורה את השניים לעיתים קרובות אחרי הכל אני מאשר את התגובות. הרמתי ידיים ואני מסכים איתך לגבי אלו שילכו בתלם וימלאו פקודות, אני מורט את שערותי נוכח הטפשות אבל יותר נוכח הבורות היכולת של ימני להגדיר שמאלני כפאשיסט מוציאה אותי מדעתי, לא שאכפת לי מה הם אומרים, מטריד אותי שהם מאמינים בזאת שהם לא מבינים מה מהות הפאשיזם למרות שלפני 70 שנה העלה אותם באש. הם לא רואים הקבלה ולא מבינים לאן הם נגררים. לא נצליח לחסל את ה"שמאל הקיצוני" כי המפה זזה במהירות ימינה והשמאל המתון של האתמול הוא שמאל קיצוני של היום. אנשים שלפני 30 שנה היו מוצאים עצמם מאחורי סורג ובריח יושבים בכסאות של שרים.

      • gidi
        8 באוגוסט 2015 @ 10:07

        התלקקות שמאלנית במיטבה ,אתם שקועים בפנטזיות שלכם .פסיכולוג קליני היה מגדיר אותכם כנרקסיסטים ,(אהבה עצמית ). כשאני קורא אתכם נוצר הרושם שהטיפשות יכול להיות מדע מעניין. ידוע שהטיפש בעיני עצמו הוא גאון הוא לא מרגיש טיפש וחושב שכולם טיפשים חוץ ממנו.
        לא ציפיתי שאחד העם יבין מה כתבתי,עמית ממך צפיתי ליותר.

        • עמית מנדלזון
          8 באוגוסט 2015 @ 10:28

          גידי עולם המושגים שלנו שונה לחלוטין המוטיבציה שלנו שונה לחלוטין, מצחיק שנינו קוראים את אותו ספר היסטוריה, אתה משכווץ בפינה מחשש היא תחזור שנית עליך ושוב תהיה הקורבן. אנחנו לעומת זאת רואים הקבלה מוחלטת בין התהליכים ומתכווצים בפינה כי… אנחנו התוקפן (או איך שאומר הגשש המקרבן), עבורכם הפחד הפך לתירוץ לכל עוולה ואתם מסרבים לראות שהוא בעצם מהווה "קרדום לחפור בו". כולנו גדלנו על אותם חרדות ומוסר אתם איכשהו נתתם לחרדות להשתלט עליכם והמוסר הפך להיות משני. מה שגורם לי לקרוא לך טיפש הוא לאו דווקא דיעותיך אלא חוסר ההבנה שלך במושגים בסיסיים שאותם תוכל לברר בקריאה מהירה בכל מילון אפשרי. את החרדות שלך גם אותו פסיכולוג קליני שאתה ממליץ עליו לא יצליח להסיר. אם תבדוק את העובדות בטרם תשפוך אותם לתוך תגובה, אם תפתח את המילון בטרם תשתמש במושג כלשהו אני מבטיח לך חגיגית שכל התגובה שלך תשתנה

        • אחד העם 15
          9 באוגוסט 2015 @ 20:09

          כנראה שאדון גידי הוא עמוק מני ים ועלינו לא להבין משפטיו כלשונם כמו למשל המשפט המצוטט "כשבימין יבינו שהשמאל הקיצוני הוא לא חלק מהעם ואין צורך לקרבם,נוכל לטפל בימין הקיצוני כבאוייב ולנצח אותו לטובת כלל הציבור".
          פרשנות של אידיוט: 1. הכותב הגאוני מניח משום מה שהימין מוטרד מדקויות בשבילו אדון גאון חוני המעגל, כל מי שאינו איתו הוא בוגד.
          2. העבאדי (בדאי בריוני) גידי הולך אוטוטו לטפל בימין הקיצוני. וואו או בלשונה של הפרחה דניאלה וייס גידי הוא לא מספיק חשוב שנמחץ אותו.
          לסיום אנשים כמוני לא מחזיקים מעצמם גאונים אבל הם בהחלט מחזיקים ממך ברברן טיפש שאפילו אם ידחפו לו את המציאות בכפית הוא לא יצליח להבין אותה.

          • עמית מנדלזון
            9 באוגוסט 2015 @ 20:22

            המציאות לא רלוונטית האידיאולוגיה חשובה יותר ואם ההגיון לא מסתדר אז מה זה משנה, כל מה שצריך זה לדחוף למשפט את הצירוף ה"שמאל הקיצוני" והכל יהיה בסדר

          • gidi
            10 באוגוסט 2015 @ 10:01

            היכן שכתבת גידי רשום אחד העם,ראה זה פלא הדברים מסתדרים מצויין…!

          • עמית מנדלזון
            10 באוגוסט 2015 @ 10:13

            כן גידי אתה צודק בדיוק כמו ששמאלני הוא פשיסט כפי שאתה נוהג לומר. אתה יודע שזו היתה השיטה של הנאצים בראשית שלטונם ? להעביר את כל האשמה שלהם למתנגדיהם. כמו לומר למישהו "אתה אידיוט" והוא, כיאה לאידיוט אמיתי יענה ב.."לא נכון אתה אידיוט" הציבור תמיד יאכל את זה ויש אנשים שההגיון מהם והלאה והשכל… נו טוב

  5. שרה
    4 באוגוסט 2015 @ 22:13

    עמית, אני מרחמת עליך על שלקית בעיוורון, על השנאה הבוערת בתוכך לכל חובש כיפה, או מצביע ימין, או סתם לא מסכים אתך. המאמר הזה מלא בהכללות, ואתה שמחשיב עצמך כאיש נאור חי ויושב במעוז הנאורות יעני, מתבטא כאחרון הפשיסטים (נאצי נשמע נדוש מדי עבורך). חבל לבזבז עליך מלים או לנסות לסבר את אזנך. אתה נעול בקונספציה שממנה איש לא יזיז אותך. חבל.

    • עמית מנדלזון
      4 באוגוסט 2015 @ 22:31

      כעקרון את צודקת שרה כלום לא יזיז אותי מדעתי, אני לפחות לא רוצח אף אחד ולא מחפה על אף רוצח. ואני בניגוד לך מכיר את ההסטוריה גם של עם ישראל וגם הסטוריה כללית. ואת לעומת זאת לא ! מכירה את ההסטוריה של עמך ולא של העולם. אבל זה בסדר זה רק מאשש את כל מה שאני אומר. רוצחים פנאטיים לאומנים ובורים ועמי ארצות, רק ימניים יכולים להשתמש במושג פאשיסט על שמאלני, גם הנאצים בגרמניה עשו את זה, גם את עושה את זה. אני לא מאשים אתכם בבורותכם, רק בעובדה שאתם לא מתביישים להציג אותה בפרהסיה

      • שרה
        5 באוגוסט 2015 @ 8:58

        עמית, כמי שנולדה בישראל שנים לפני קום המדינה, בין היתר למדתי גם הסטוריה של העולם וחוויתי את ההסטוריה שלנו על בשרי. לא כיניתי אותך פשיסט אלא שאתה מתבטא כאחד מהם. אתה הוא שמכנה את כל אלה שלא חושבים כמוך גזענים ופשיסטים ועוד כל מיני כינויים שלא תורמים דבר לויכוח הציבורי. קראתי את דבריך לנמרוד נוי ולא יכולתי שלא להזכר בתוצאות של השנאה שבערה כאן בין הארגונים השונים בתקופה של לפני קום המדינה. אילו השכילו אז להתלכד סביב הנושאים המאחדים אותנו – היינו יוצאים נשכרים. היום שוב – רוב הנושאים החשובים לנו הן בבעיות הפנים והן בבעיות החוץ, במקום לנסות ולמצוא את המשותף מחפשים את המפריד, תוקפים אישיות ולא רעיון, ולא מגיעים לשום פתרון. יש לך ולי ולנו כישראלים הרבה יותר ערכים משותפים מאשר ערכים מנוגדים.

        • עמית מנדלזון
          5 באוגוסט 2015 @ 10:27

          שרה גזענות היא בעיה פנימית, ולצערי אין בין היהודים והישראלים שום משותף הם אוסף של שבטים עם חינוך שונה תרבות שונה שבמקרה נולדו יהודים. אני שונא גזענים, הומופובים ופאשיסטים. מה שכתבתי לנמרוד איננו מתוך שנאה אלא מתוך כעס על שברוב חוצפתו הוא שם את עצמו בצד שלי למרות שהוא איננו שם, בכלל. כן כמובן הוא כותב את מה שכל הימניים אוהבים לקרוא ואכן רק הללו מגיבים למאמריו בחיוב. כישראלי הערכים החשובים לי הם דמוקרטיה שנהרסה כבר, שוויון שלא קיים, חופש שלא מוכר. אם את לא מצליחה לראות את גודל הנזק שנגרם למדינה ומתנחמת בדברי נמרוד אזי אין ביננו כנראה דבר מהמשותף

          • שרה
            5 באוגוסט 2015 @ 13:10

            עמית, דמוקרטיה יש כאן-תוצאותיה אינן לרוחך. שוויון? אין דבר כזה בשום חברה בעולם. הקומוניסטים ניסו ונכשלו, הקיבוצים בארץ עדיין נושמים את נשימותיהם האחרונות, זה הטבע האנושי. שוויון חברתי? עובדים על זה. נכון אנחנו אוסף של אנשים שבאו מתרבויות שונות והמאחד בינינו הוא הוולדנו לעם היהודי. אבל ראה מה הספקנו רק בששים ושבע שנים: להחיות שפה, לקבץ יחד גלויות, להצטיין בתחומי המדע והרפואה והפיתוח החקלאי והכל מתוך אילוצים. אתה חייב להסתכל גם על כל ההשגים ולהלחם למען עתיד טוב יותר למדינה שלנו ולא לטבוע בייאוש. הרוב השפוי חייב לנצח ולא לתת למיעוט אטום וחולני להשתלט על סדר היום שלנו. לכן, מאמריו של נמרוד מפיחים תקווה ולא ייאוש. כל כך קל לוותר, כל כך קשה להלחם.

          • עמית מנדלזון
            5 באוגוסט 2015 @ 14:38

            שרה את טיפוס אופטימי מטבעך ולכן אינך רואה כי דמוקרטיה אין בישראל זה שיש לך את הזכות להכניס פתק לקופסא פעם בארבע שנים זה לא דמוקרטיה. למען האמת זכות הבחירה היא עלה תאנה על מבושייו של השלטון הישראלי. אבל האם אי פעם זכית לראות את רצונותיך ותקוותיך מהשלטון מתגשמות? בוודאי שלא. נכון הגענו להישגים במשך 30 ואולי 40 שנה ועכשיו אנחנו נסוגים בכל, מחינוך שהיה מעולה לחינוך נחות לאומני ומבוסס דת. דרך רפואה ומדע וכל דבר אחר. למה? כי מדינת ישראל איננה דמוקרטיה והשלטון דואג לקבור את תקוותיו של הציבור. דבריו של נמרוד הם באופן קבוע גיבוב שטויות שאין לו אחיזה במציאות ובהתחשב בעובדה שהוא קורא לעצמו "מהמרכז שמאלה" הרי ברור שאיננו מבין אפילו את המפה הפוליטית בה הוא אמור להתמצא.
            אשייך וטוב לך שאת נאיבית כל כך, תקווה זה כיף עד הסוף המר

  6. גידי
    4 באוגוסט 2015 @ 10:56

    1.אכן" אין אדמה קדושה יותר מחייו של תינוק",נראה שהכוונה לדמו של תינוק ערבי .לא זוכר ששמענו שמאל מתלהם כואב ומשתלח כשתינוקות יהודים נשחטו או נשרפו או שסתם ירו להם בראש.
    2. השמאל מאמץ בהדרגה חלק מעקרונות הגזע (הפאשיזם…?),לדוגמה שהגזע השמאלני הוא הנאור החכם ונולד להנהגה והשאר בהמות,דמוקרטיה זה המלצה בלבד, ראו עד עתה הם לא מקבלים את בחירת העם . מורידים מהבמה שרים ומאלצים אותם לחתום על מסמכים. הם מתירים את דמם של המתנחלים.
    3.אגדה נוספת שבשמאל אימצו עם חבריהם הערבים .נתניהו התיר את דמם ובגלל שאמר שהם נוהרים לקלפיות…לא ידעתי ש"האנשים שחושבים" מאמינים לסיפורי אלף לילה ולילה.
    4.אל תגידו שיש שפויים בצד השמאלי ,אחרת איך אתם מסבירים את השנאה ורדיפת הימין שלהם.ואם יש כאלה "שמאלנים שפויים"התנערו מהשמאל הקיצוני (אקטיבי עאלק) הוא מכתים אתכם .(נראה שהרצוג ולפיד פועלים בכיוון)
    5.כשבימין יבינו שהשמאל הקיצוני הוא לא חלק מהעם ואין צורך לקרבם,נוכל לטפל בימין הקיצוני כבאוייב ולנצח אותו לטובת כלל הציבור.

    • עמית מנדלזון
      4 באוגוסט 2015 @ 14:58

      אה גידי גידי מדי פעם אתה שובר אפילו את השיאים של עצמך. כשתינוק יהודי נרצח אני בוכה עליו כשתינוק ערבי נרצח אני בוכה על עם ישראל. יום אחד אולי תבין את זה. שמאל וימין אינם גזעים. כן בטח השמאל רודף את הימין רק שמשום מה השמאל מתחבא והימין רוצח משהו דפוק בלוגיקה הימנית שלך אבל זה בסדר אני לא מצפה ממך ליותר מזה בטח לא לשבת ולחשוב על מה שכתבתי בטח לא לעשות חשבון נפש עם עצמך ועם הסובבים אותך. אתה צודק בעצם, רוב עם ישראל כמוך… אז למה לטרוח…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן