Skip to content

"שמאל – למשרפות"

גולשת פייסבוק העלתה פוסט עוקצני שאיחל לבנה למצוא לו אהבה בדמות כל אישה ובלבד שלא תהיה ימנית חשוכה, ספוגת משטמה, ספגה מבול של קללות ונאצות. חיילי צנחנים ששיפצו בית של פליטה חד הורית, ספגו גל זעם על כך שהעזו לעזור לאיזה שחורה זרה. מרבית השוטמים ייחסו את כול הרעות לשמאל ואחד אף שלח את השמאלנים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בורות, בערות ופוביות הן כנראה הקרקע הטובה ביותר בה ניתן לצמח שורשי שנאה, שטנה וגזענות. על כך כנראה ויעידו שני הסיפורים הבאים. הראשון הוא סיפורה של גולשת אינטרנט שזכתה בעקבות פוסט קצר שהעלתה לפני מספר ימים לגל אדיר של נאצות, קללות, איומים שהיו מזכים את כותביהם בתעודת מצטיין בבית כלא כזה או אחר. הסיפור השני הוא סיפור של קבוצת לוחמים מגדוד 101 בצנחנים, שהחליטו בתחילת השבוע להקדיש יום שלם לטובת שיפוץ ביתה של אם חד הורית מקונגו, המתגוררת עם שני ילדיה הקטנים בדרום תל אביב. את סיפור המעשה העלה אחד מהם לפייסבוק ואלו זכו במנת קללות גזעניות שעיקרן, החוצפה על כך שהלוחמים העזו לעזור לאיזה שחורה לא יהודייה. "יש קשישות ומסכנים יהודים בדרום תל אביב שהם צריכים להיות בעדיפות על גבי איזו מסכנה מקונגו. שהחברים הקונגולזים שלה ישפצו לה (השגיאות במקור), כתב אחד מהגולשים.

בת שרמוטה מוצצת זין של פלסטינאצים תמותי יא בת תשפוכת

שרון דולב - לא תארה לעצמה את גלי השטנה והשנאה _צילום מדף הפייסבוק)
שרון דולב - לא תארה לעצמה את גלי השטנה והשנאה (צילום מדף הפייסבוק)

ב 31 בדצמבר האחרון, ערב השנה האזרחית החדשה, ישבה שרון דולב, אזרחית ישראל בגרמניה שם טיילה מספר ימים, המתינה לטיסה לישראל והעלתה פוסט ציני בחשבון הפייסבוק שלה שדיבר על תחושותיה בגנות הגזענות, הבורות, הבערות והשטנה. היא החליטה לאחל לבנה יקירה שימצא לו אהבה בשנה החדשה בדמות אישה כל שהיא ובלבד שלא תהיה גזענית, בורה, חסרת דעת, ספוגת משטמה. היא לא שיערה לעצמה שפוסט קצר בן 53 מילה, יביא אליה גל עכור של קללות ונאצות. "בן שלי יקר ואהוב! אני מאחלת לך שתאהב. שתאהב כאילו אין מחר. שתהיה בן זוג נפלא ומסור, אוהב ונאהב. היא יכולה להיות יהודייה, נוצרייה, מוסלמית (סונית או שיעית), היא יכולה להאמין בפיות, או מלאכים, בגן עדן ובגיהינום רוקיסטית או אתאיסטית. אבל אל תביא ימנית חשוכה וגזענית, כי בכל זאת יש גבול! שנה טובה", כתבה דולב.

הפוסט שעורר את גל השטנה
הפוסט שעורר את גל השטנה

עוד היא בדרכה לישראל התמלא חשבון הפייסבוק במאות תגובות גולשים (הציטוטים המובאים הם במקור כולל טעויות). איציק כהן כתב לה כי "הבן שלך כנראה הומו והוא כנראה יתחתן עם איזה מוחמד. מעניין מה האבא של הבן שלך אומר על זה. הוא בטח התאבד אחרי שזיין אותך.בעעעע". "אני מאחל לבן שלך ימנית גזענית כי רק איתה הוא יהיה מאושר ולא עם איזה שמאלנית מסריחה, שאם היא מרגישה משועממת הרגליים שלה פתוחות בכל מקום" כתב שמעון כהן. משה חן חושב כי "לפי מה שאת אומרת. ..אז אין לך בעיה שהוא יביא לך גם ילדה בת 7 כמנהג השועה /סונה. ….הוא גם יכניס אותה להריון". מירב אוחנה כתבה: " עם אמא כמוך באמת עדיף כבר להתאבד! ועם חמה כמוך אז ביכלל כן אני ימנית ולעולם לא אתבולל עם ערבי ואת יכולה להגיד שזו גזענות על הזין שלי כי אני לא מוכנה להיות פאטמה ולבשל ושיפוצצו אותי מכות כל היום. בערבים אין אמונה לא ערבי ישראל ולא ערבי העולם!! את מוזמנת להישאר בגרמניה ולא לחזור". אור אטיאס: "יא בת זונה שמלאנית כלבה מאחל לך שהבן שלך ישאר בתול ואת תמותי". איציק דוידי: "יא בת שרמוטה מוצצת זין של פלסטינאצים תמותי יא בת תשפוכת הסטן אנשים כמוך רק הביאו חורבן על העם היהודי יא זנזונת". וגולש אחר קבע נחרצות: "שמאל – למשרפות".

השמאל למשרפות
השמאל למשרפות

"לא הבנתי על מה כול הזעם ולשם מה מבול הקללות", אמרה דולב למגפון, "העליתי פוסט עוקצני כדרכי ואפילו טרחתי לאחל לו אהבה חדשה כשאני מאחלת לו קודם כול יהודייה, אחרי כן היתר. כתבתי לו שלא חשוב לי דת מוצא וגזע ובתנאי שלא תהיה ימנית חשוכה. ימנית חשוכה ונבערת מדעת ולא סתם ימנית".

למה לעזור לאיזה "שחורה מסכנה", לכו לעזור לחד הורית בדימונה

לוחמים מגדוד 101 בצנחנים, החליטו בתחילת השבוע להקדיש יום שלם לטובת שיפוץ ביתה של אם חד הורית מקונגו, המתגוררת עם שני ילדיה הקטנים בדרום תל אביב. קצין בצנחנים שאמו מתנדבת בעמותה המסייעת לפליטים ולאנשים נזקקים, העלה את הרעיון לסייע בשיפוץ ביתה של אותה אם חד הורית, שביתה הרעוע והישן היה זקוק למהפך מידי.
החיילים הגיעו לביתה של האישה ובמשך כל אותו היום צבעו, סיידו, התקינו בו וילונות ומראות, וילונות כדי להקנות לה ולילדיה תחושה של בית ולא חורבה. "מתנדב בעמותה הביא לנו את כל הציוד שצריך ובמשך יום שלם נרתמנו לשפץ לה את הבית. הרגשנו שאנחנו עושים מעשה טוב. אני והחברים שלי עוזרים לכולם, גם מחוץ לשירות הצבאי ולא מסתכלים על מוצאו, צבעו או דתו של האיש. מבחינתנו כולם שווים", הסביר אחד החיילים לחבריו.

לוחמי הצנחנים ספגו קללות וזעם (צילום: עידו בניאס)
לוחמי הצנחנים ספגו קללות וזעם (צילום: עידו בניאס)

אחד מהלוחמים העלה את סיפור המעשה בחשבון הפייסבוק ולא שיער כי מרבית הגולשים "לא ממש פרגנו" למעשה. הגולשים ביקרו את לוחמי הצנחנים על התנהלותם ועל כך שהעזו בכלל לשפץ בית של פליטה. אחד הגולשים כתב: "שיתרכזו בלשפץ בית של אם חד הורית שגרה בדימונה". גולש אחר: "לא כל הכבוד ולא תותחים. יש קשישות ומסכנים יהודים בדרום תל אביב שהם צריכים להיות בעדיפות על גבי איזו מסכנה מקונגו. שהחברים הקונגולזים שלה ישפצו לה" (הטעויות המקור). ואחד אחר, התפלא מדוע לסייע לזרים וכתב: "חסר למי לסייע? מה לגבי קשישים?".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן