Skip to content

חשד: אב ניסה לרצוח את בתו, בניו נעצרו בחשד לסיוע

האב תושב תרשיחא במעלות תרשיחא, הגיע לתחנת המשטרה ומסר כי פגע בבתו באמצעות כלי חד. בהמשך נעצרו 2 אחיה בחשד לסיוע. הצעירה אושפזה בצב קשה במרכז הרפואי לגליל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תמונת ארכיון (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
תמונת ארכיון (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

צעירה בת 27 הובהלה אמש (שישי)  למרכז הרפואי לגליל בנהריה עם סימני אלימות קשים בפלג גופה העליון. אביה בן ה-50 נעצר לאחר שמסר כי הוא זה שדקר אותה. לפנות בוקר (שבת) נעצרו גם שני אחיה בחשד כי סייעו לאב.  אמש הגיע האב לתחנת המשטרה במעונה ומסר לשוטרים כי דקר את בתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירה והעניקו לצעירה טיפול רפואי ופינו אותה למרכז הרפואי לגליל כשהיא בהכרה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. כוחות שוטרים יחד עם זיהוי פלילי הגיעו גם הם לזירה ועצרו לחקירה את האב. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה נחקר חשד ניסיון לרצח בתוך המשפחה, וכי "לפי החשד הפצועה הותקפה ונדקרה באמצעות כלי חד. כרגע הרקע למעשה הוא בבדיקה על ידי צוות החוקרים". היום ע צאת השבת תביא המשטרה את החשודים לפני שופט בבית משפט השלום בעכו ותבקש את הארכת מעצרם.
חנא חמיסה, חובש מד"א שהגיע למקום, סיפר: "כשהגענו ראינו צעירה שוכבת בהכרה מלאה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה במהירות לבית החולים תוך כדי טיפול. מצבה מוגדר קשה". מבית החולים נמסר כי הצעירה אושפזה לאחר טיפול ראשוני במחלקה לטיפול נמרץ ומצבה מוגדר כקשה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן