Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 14 במרץ, 2016

עברייני האשפה, הבררנים 3, האקס המשוגע שלי 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:15 עברייני האשפה | Filthy Rotten Scoundrels, ערוץ CBS ריאליטי 

סדרה חדשה המציגה את עבודתם של קציני איכות סביבה ברחבי בריטניה. בפרקים השונים הם עובדים כסמויים במטרה לעקוב אחר עקבותיהם של פושעים הזורקים אלפי טונות של אשפה רחבי המדינה. כיצד נעשה שימוש בשיטות שונות כמו מבצעי עוקץ, צפייה בשעות של תיעוד מצלמות וידאו ועוד. 15 פרקים, בני 45 דקות.

22:00 הבררנים Eataholics 3 | 3, ערוץ הבריאות 

עונה שלישית. סדרה העוקבת אחר אנשים עם הרגלי אכילה בעייתיים במיוחד. צוות התכנית: תזונאית ופסיכולוג, יסייעו למשתתפים במאבקם עם התמכרויות קולינריות ודפוסי תזונה מסוכנים. במהלך העונה, אנשים המכורים לבייקון והמבורגרים, שעועית אפויה, דיאט קולה וצ'יפס.

22:00 האקס המשוגע שלי 2 | My Crazy Ex 2, ערוץ לייפטיים 

יצאתן/ם לחפש אהבה ומצאתן/ם את עצמכן/ם במקום עם בני זוג פסיכופטים? אתן/ם ממש לא לבד!!! עונה חדשה לסדרה המשעשעת, החושפת את הדייטים הכי מוזרים והסטיות הכי משונות המסתתרות מאחורי החיוך המקסים בטינדר. והכל, כמובן, מבוסס על דברים שקרו באמת.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן