Skip to content

אין אין אין חגיגה… בלי ספא ורוד

הוזמנתם ליום הולדת של ילדים? כדאי שתבררו קודם האם זהו אירוע של 20 או 30 אלף שקל, כדי שתוכלו להכין מתנה בהתאם. עושות חשבון עשו אתמול חשבון מדוייק, כמה עולה יומולדת של האלפיון העליון, וכמה עולה יומולדת (שש, למשל), של האלפיון השביעי, למשל. תשובה: אותו דבר בערך. כי יומולדת יש רק פעם בשנה. כל שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשבוע הבא הילדה חוגגת יומולדת שש ואתם עדיין לא הזמנתם מפעילה שעושה ספא לילדות עם גיגיות מהבילות וקרם פנים ולאקים תמורת שבעת אלפים שקל? הבן חוגג תשע ועדיין לא סגרתם לו בית קולנוע פרטי עם כסאות מעוצבים בדמויות של דיסני? פשע. עוול חמור שיעלה לכם במאות שעות אצל הפסיכולוג במהלך השנים.

זהו שלא. במדינה שבה העוני הולך ומחמיר ומתפשט, הורים מנסים בטעות לפצות את ילדיהם על כך שלהם עצמם לא חגגו ימי הולדת (ושוכחים שלפני שלושים-ארבעים שעה לא חגגו ימי הולדת ראוותנים כל כך). יובל המבולבל סיפר, שהיום בו החליט להפסיק לערוך ימי הולדת היה היום בו אמר לו ילד: "ביקשתי מאמא שלי להזמין אותך, אבל היא אמרה שאין לנו כסף בשביל זה".

הילדים עצמם, שהתוכנית אספה אותם לקבוצה, היו דווקא הרבה יותר שפויים והבינו שיש גם ערך לחסכון. ההורים עצמם מעדיפים להוציא את מיטב כספם, זה שיש להם וזה שאין להם, על מפעילים כאלה ואחרים. אז ייכנסו קצת לחובות, מה יש. ושלא יבלבלו אותם עם מה שהילד צריך באמת: אהבה, תשומת לב, שיחה, חיבוק. הוא קטן, מה הוא בכלל יודע?

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן