Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 09 באפריל, 2016

אפקט לזרוס, פולשים, הדקדוק הפנימי, ארוס בהשאלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:10 אפקט לזרוס | The Lazarus Effect, ערוץ Hot גולד 

מותחן אימה. קבוצה של סטודנטים לרפואה מנסה למצוא דרך להחזיר מתים לחיים. זואי מובילה את המחקר לצד בן זוגה פרנק. השניים מצליחים להחיות גופת בעל חיים, אך לפני שהם מפרסמים את התגלית ברבים – דיקן האוניברסיטה עוצר בעדם ומחרים את כל הממצאים. הם מנסים לקדם את המחקר במחתרת, אולם אז זואי נרצחת באכזריות. פרנק האבל והנזעם עושה כל שביכולתו להשיב אותה לחיים, אולם משהו בהתנהגותה הופך אחר ומאיים. הסרט זכה להצלחה בקופות ביחס לתקציבו הצנוע. שחקנים: אוליביה וויילדמארק דפלאסשרה בולגראיוון פיטרסדונלד גלובר, ריי ווייז. בימוי: דייויד גלב. ארה"ב, 2015. צוות שחקנים נהדר עם רעיון יפה לעלילה, אך הכל מבוזבז על דמויות נולזות, ועלילה ממוחזרת ומלאת חורים. ציון: 

18:30 פולשים Squatters, ערוץ Hot דרמה 

דרמת פשע. בעיירה וניס בקליפורניה, ג'ונאס וקלי הם צמד נוודים צעירים שחיים על חוף הים. השניים חסרי בית, מבלים את יומם בצריכת אלכוהול וסמים ומתקיימים מגניבות קטנות. כשהשניים מגלים שבעלי אחוזה באזור עומדים לנסוע לטיול ולעזוב את הבית לחודש, הם פולשים לבית. בעוד קלי מתחילה להיקשר למקום, ג'ונאס מתכנן לשדוד את המירב מהרכוש שבווילה כדי לפתוח בחיים חדשים במכסיקו. העניינים מסתבכים כשג'ונאס נפגש עם פושע מסוכן שמעוניין לקנות ממנו את התכשיטים שגנב, והכל יוצא משליטה כשהבעלים של הווילה חוזרים מהטיול מוקדם מהצפוי. שחקנים: גבריאלה וויילד, תומס דקר, לוליטה דווידוביץ'ריצ'ארד דרייפוסלוק גרימסאיוון רוסננסי טראוויס. ביים מרטין וויייז. ארה"ב, 2014.

22:00 הדקדוק הפנימי | Intimate Grammar, ערוץ הקולנוע הישראלי 

סרטו של ניר ברגמן ("כנפיים שבורות"), ועיבוד לספרו של דויד גרוסמן. שכונת בלוקים אפורה, גלותית, מוקפת שדה נטוש בתחילת שנות השישים. שלוש שנים וחצי בחייו של אהרון קליינפלד, ילד כבן 11, שהתפתחותו הפיזית נבלמה. תקופה בה הוא לא צומח סנטימטר ורק שיערו הבלונדיני משחים לאיטו. אולי איזו בלוטה בתוכו נרדמה וגופו ממאן להתעורר. אולי אלה הם הוריו גסי הרוח, השורדניים, שהפכו את המין למשהו מזוהם ומפחיד בשבילו וכעת הוא חושש להפוך למכונה נטולת אהבה כמוהם. אולי זוהי נפשו, נפש האומן הקטן שמסרבת לענות לצו הקריאה הקולקטיבי שמצווה עליו לגדול. אולי הוא פשוט צריך עוד זמן, תכף זה בטח יתחיל גם אצלו, ורק שהעולם סביבו יחכה לו, אך איש לא מחכה. שחקנים: רואי אלסברג ואורלי זילברשץ בנאי. ישראל, 2010.

22:00 ארוס בהשאלה | Something Borrowed, ערוץ לייפטיים 

קומדיה רומנטית. רייצ'ל לומדת משפטים עם אביר החלומות שלה – דקסטר, ומן הסתם מתאהבת בו עד עמקי נשמתה, רק שמשום מה היא לא חושפת את רגשותיה כלפיו, ויותר מזה: עושה טעות חמורה כשהיא מציגה אותו בתור 'ידיד' מול החברה הכי טובה שלה, דארסי הפלרטטנית. וכך קורה שדארסי ודקס מתאהבים וצפויים להתחתן אחרי 6 שנים של זוגיות. סמוך למועד החתונה, רייצ'ל מבינה את הטעות החמורה שעשתה, ומסתמן שגם דקס. שחקנים: קולין אגלספילדקייט הדסון, ג'יניפר גודווין. בימוי: לוק גרינפילד. ארה"ב, 2011. למרות הופעה מצוינת של הדסון וקרסינסקי, הסרט אינו נעים ומאכזב בכל רמ"ח איבריו. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן