Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 22 ביוני, 2016

פרויקט מסלול 12, שלושה אחים ומערה, היפה והחיה 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 פרויקט מסלול 12 | 12 Project Runway, ערוץ Hot3 

תוכנית הריאליטי של ערוץ Lifetime וחברת Fremantle, בהגשתה של דוגמנית העל, היידי קלום, חוזרת לעונה 12. בעונה הנוכחית מככבים לצידה של קלום גם המנטור הוותיק, טים גאן והשופטים הקבועים: מעצב האופנה זאק פוזן והמנהלת הקריאייטיבית של 'מארי קלייר', נינה גארסיה. העונה יתארחו בפאנל השופטים גם קרי וושינגטון ("סקנדל") ואמי רוסום ("חסרי בושה"), קייט בוסוורת' ("סופרמן חוזר"), קלי אוסבורן, ג'סי טיילר פרגוסון ("משפחה מודרנית"), אליסון וויליאמס ("בנות"), קיילי קווקו ("המפץ הגדול"), ושופט העבר שהוחלף בעונה הקודמת על ידי פוזן, מעצב האופנה מייקל קורס.

21:00 שלושה אחים וּמְערה | Shalom Italia, ערוץ Yes דוקו 

סרטה השני של תמר טל, זוכת פרס אופיר על סרטה "הצלמניה". בובי, אנדריאה ועמנואל נולדו בכפר קטן בטוסקנה הפסטורלית. באישון ליל, באחד מימי ילדותם – כך האגדה מספרת – ברחו מפני הנאצים אל מעבה יער בטוסקנה, והסתתרו במערה. שבעים שנה חלפו עברו ובובי, שהיה רק בן ארבע ולא זוכר כלום, מפציר בהם לצאת שוב למסע יחד, לראשונה מאז, בניסיון לאתר את המערה המחביאה את זיכרונותיהם, אם אכן היא קיימת. מסע החיפוש בין נופיה הקסומים של איטליה, רווי הומור, חיוניות ואוכל משובח. עבור שלישית האחים תאווי החיים, ההרפתקה והעונג, ההווה הוא תמיד ממד הזמן החשוב והמשמעותי מכולם. אך אט אט יחלחלו שאלות העבר ויבנו ביניהם חיץ, ויתגלה כי מסעם אל לב היער, אינו אחר מקום גיאוגרפי ממשי, כי אם בעקבות קרקע משותפת של זיכרון, עמק שווה בו הגרסאות הסותרות של סיפוריהם יתאגדו לסיפור מאחד ומשותף. שהותם יחד מולידה סיטואציות הנוגעות במהות ההפכפכה והמכאיבה של הזיכרון, וחושפת מה בחר כל אחד מהם לזכור, ומה התעקש לשכוח. זהו סיפור על הגבול הדק שבין היסטוריה ואגדה, שהתרחשו שתיהן באמת.

22:45 היפה והחיה 4 | Beauty & the Beast 4, ערוץ Yes אקשן 

דרמת המתח הרומנטית מגיעה לסיומה בעונה בת 13 פרקים. ספוילר – בפרק פתיחת העונה ישובו קאט ווינסנט מירח הדבש לאחר חתונתם כשהם חולקים קשר חזק מאי פעם, ואף כי נראה שעתידם הוורוד לפניהם, אויבים חדשים צפויים להיכנס לחייהם: לוכדי חיות רודפים אחרי וינסנט במטרה להביא למותו, והמאבק בהם צפוי להכניס מתחים חדשים אל נישואיהם של הזוג הטרי. האם זהו רק שלב ביחסים או שהקשיים יביאו לפרידה?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן