Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (10.7)

המדור התפנה לבחון לעומק בושם חדש לגברים, לקים לנשים, מוצרי ניקוי לאסלה, מוצרי טיפוח לשיער צבוע וסנדלים לילדים, לנשים ולגברים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Zippo GLORIOU.S של Zippo

בושם חדש לגברים מבית היוצר של המותג, המתמחה במרבית הזמן במצתים בכלל. עם השראה ברורה וחד משמעית מאמריקה – סמל הנשר והדגל האמריקאי מוטבעים על הבקבוק – מקבלים ניחוח המורכב מבגרמוט, לימון, אשכולית, לענה, כוכב אניס, מנטה, עור, טבק, שוקולד, ענבר, וניל ומושק שחור. התוצאה חביבה אך אינה מלהיבה או חדשנית במיוחד. זה בושם גברי עם עוקצנות מתאימה אבל גם מתיקות קלה שהופכת אותו למתאימה בעיקר לצעירים.

149 שקלים ל-75 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: סטודיו זיפו

URBAN של שורש

אם עוד לא הבנתם במה מדובר, אז הנה ההסבר: החברה השיקה קולקציית סנדלים חדשה. חומר חדש הופך את הסנדלים הללו לקלים הרבה יותר מאלו שאנו זוכרים מהעבר. זאת, מבלי שהם מאבדים מהנוחות שלהם או מהאחיזה שלהם בקרקע, בזמן שאתם מטיילים בטבע, למשל. לשמחתנו, השיפור בעיצוב הסנדלים הופכים אותם ליותר ראויים להליכה גם בחיי היום יום; אהבנו את משחקי הצבעים, כפי שאפשר לראות בתמונה. דגם זה מגיע בעיצובים ובמידות המתאימים לילדים (26-35), לנשים (36-42) ולגברים (36-47).

189-259 שקלים. להשיג בחנויות מטיילים, הנעלה וספורט.

צילום: יחסי ציבור

BC Color Freeze של שוורצקופף פרופשיונל

המותג, השייך לחברת הנקל, השיק סדרת טיפוח חדשה המיועדת לשמירה על שיער צבוע. טכנולוגייה חדשה אמורה "להקפיא" את מולקולת הצבע ולצמצם ככל האפשר את דהיית הצבע. כל זה קורה עם שלושה סוגי שמפו לסוגי שיער שונים, קונדישנר, ספריי-קונדישנר, מסיכה, סרום וקרם CC למי שמחליקה את השיער. אנו ניסינו שמפו וקונדישנר מתוך הסדרה, שהפתיע אותנו לטובה. זה לא רק ניקיון השיער והרכשות שהוא קיבל, שביטלו חלק ניכר מההשפעה השלילית של הצביעה; הצבע אכן נותר לזמן ארוך יותר על השיער, כשבוע נוסף אצל הנסיינית שבדקה את המוצרים.

58-98 שקלים ל-100-250 מ"ל. להשיג במספרות מורשות.

צילום: שוורצקופף פרופשיונל חו"ל

Flirtation Collection של CND

שמונה גוונים חדשים של לק השיק המותג לקראת הקיץ, כולם חלק מסדרת  Vinylux: ניודים, ורדרדים, כחול וירוק בהשראת מים, וצהוב וקורל הדומים לצבעי אלמוגים. הגוונים החדשים מתאימים היטב לעונה ומצליחים לתת מענה למי שרוצה להתאים את הלקים לאופנת הקיץ. בנוסף, הם נוחים מאוד למריחה והעמידות שלהם טובה מספיק כדי שלא צריך לדאוג שמא הם יתקלפו באמצע היום או המסיבה.

55 שקלים ל-15 מ"ל. להשיג במרכזי ציפורניים, מניקוריסטיות ומניקוריות.

צילום: אלון גנון

סנובון דאבל אקשן של סנו

עוד חידוש לתחום האסלה, שהיא אחת מקטגוריות מוצרי הניקיון עם הכי חידושים בתקופה האחרונה. הפעם מדובר בסבון שמבטיח לשמש אותנו לזמן ארוך יותר, לתת ניחוח חזק יותר, ובו זמנית לעשות את מה שהוא אמור לעשות: לנקות, להבריק, למנוע הצטברות אבנית ולהשמיד חיידקים. האם החיידקים באמת הושמדו והאם האבנית אכן לא מצטברת? אין לנו דרך ממשית לדעת. האסלה ללא ספק היתה נקיה יותר בזכותו, והניחוח אכן הורגש יותר בהשוואה למוצרים קודמים. משך השימוש, בכל אופן, תלוי במספר הדחות המים. אצלנו, לפחות, הוא החזיק מעמד יותר זמן אמנם, אבל לא באופן משמעותי.

14.9-15.4 שקלים לשלישייה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן