Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 03 באוגוסט, 2016

אנשי היערות 9, פראלימפיים: כנגד כל הסיכויים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:45 אנשי היערות 9 | Ax Men 9, ערוץ ההיסטוריה 

הסדרה הוותיקה חוזרת לעונה תשיעית, בה הסיכונים והסיכויים גדולים מתמיד, כאשר משפחה, עסקים והעבודה המסוכנת ביותר בצפון אמריקה נמצאים במסלול התנגשות. גם העונה, ממשיכה הסדרה לגולל את סיפורם של העובדים האמיצים שמספקים לאמריקה את העצים שהיא כל-כך זקוקה להם. חברות כריתת העצים מנהלות מרוץ נגד השעון כדי לספק את הביקוש ולהרוויח הרבה מאד כסף. החל מהחוף הצפון-מערבי ועד לדרום העמוק של ארה"ב, בפני כל הצוותים המתחרים ניצבת מטרה אחת עיקרית: להרוויח כמה שיותר כסף. כשחייהם ופרנסתם של העובדים מוטלת על הכף, עונה זו מבטיחה להיות המותחת והטעונה אי-פעם.

22:00 פראלימפיים: כנגד כל הסיכויים | Spirit in Motion, ערוץ 8 

איך הופכים נכות ליתרון? שמונה ספורטאים מרחבי העולם נלחמים על ההזדמנות להגיע לאולימפיאדת סוצ'י 2014 ולזכות במדליית זהב. אך לפני כן, כל אחד מהם צריך להביס את היריב העיקרי שלו – המוגבלות הפיזית. 'הכח נמצא בראש. אם יש לך נפש חזקה, הגוף יעשה את מה שהראש יאמר לו', כך אומר אנדרה סינטרה, גולש סקי מברזיל קטוע רגל המתכונן למשחקים הפראלימפיים בסוצ'י 2014. אנדרה הוא אחד מ-8 ספורטאים פראלימפיים שהסרט מביא את סיפורם. בסרט, הספורטאים מספרים מה גרם ללקות שלהם, וכיצד הם משתמשים בספורט כדי להתגבר על הקשיים ולהגיע לשיאים חדשים בחייהם. רוסיה / סין / ארה"ב, 2015.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן