Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 14 בספטמבר, 2016

בלר: מגדלי העולם החדש, להיות אמא, יש לי סטארט-אפ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 בלר: מגדלי העולם החדש Blur: New World Towers, ערוץ 8 

בשנת 2009, במהלך סיבוב הופעות, שנים אחרי צאת אלבומם האחרון, נתקעו חברי להקת בלר לחמישה ימים בהונג קונג ושם הקליטו כמה שירים. שנים לאחר מכן, יצר גיטריסט הלהקה אלבום מהחומרים הנשכחים ההם והוביל את הלהקה לסיבוב הופעות נוסף. בסרט ניתן לראות חומרי ארכיון מרתקים של הלהקה בהופעות לצד רגעים אינטימיים בחדר ההקלטות. זו לא רק הזדמנות לצפות במסע של להקה שנמצאת כיום רלוונטית מתמיד, אלא הזדמנות להביט בחבריה ברגעים כנים ומרגשים כשהם מדברים על ההצלחה ומנסים לנחש מה צופן העתיד. בריטניה, 2015.

22:00 להיות אמא | There Goes Motherhood, ערוץ הבריאות 

דוקו ריאליטי. שש אימהות נוצצות מלוס אנג'לס לוקחות חלק בקבוצת תמיכה אקסקלוסיבית לאימהות. הקבוצה, המנוהלת על ידי המומחית ג'יל ספיבק, מתגלה כזירה סוערת בה נחשפת האמת מאחורי האימהות המודרנית. הנשים נפתחות במהרה, משחררות קיטור וחולקות תסכולים זו עם זו. חלקן תהפוכנה לחברות, אחרות לאויבות בנפש.

22:00 יש לי סטארט-אפ | Startup U, ערוץ החיים הטובים 

קבוצה של יזמים צעירים, המעוניינים לפתח ולממן את הסטארט אפ שלהם, נכנסים לסמסטר שלם באוניברסיטת דרייפר שבעמק הסיליקון. המוסד המכובד הוקם ומנוהל על ידי המיליארדר ואיש ההשקעות, טים דרייפר, וצוות ההוראה שבו מונה כמה מאנשי העסקים המובילים בארה"ב. במהלך שבעת השבועות של תוכנית הלימודים ילמדו היזמים את עקרונות היזמות ופיתוח הסטארט-אפ, בתום תקופת ההכשרה יזכה אחד מ-30 התלמידים במימון מלא לסטארט-אפ שלו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן