Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 25 באוקטובר, 2016

אפילו דקה, בחורות טובות, שבאלייה, כמעט מפורסמים, אוזי וג'ק מסביב לעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 אפילו דקה | Not a Minute More, ערוץ Yes דוקו 

לפני 12 שנה, העסק של אביו של אמיר קרס, והוא נמלט לחו"ל מפני נושיו. הוא השאיר מאחור את משפחתו – אמיר, שלושת אחיו הגדולים ואמו. ב-12 השנים האחרונות פגשה המשפחה את האב רק דרך מסך המחשב. אלא שעכשיו, רוני, אחיו הגדול של אמיר, עומד להתחתן, והוא מרגיש שהחתונה לא תהיה שלמה בלי שאביו ישתתף בחגיגה. אמיר, שבינתיים מתחזק גם הוא מערכת יחסים בין-יבשתית עם בן-זוגו השבדי, ויקטור, חובר לאחיו הגדולים ויחדיו הם יוצאים למבצע – להביא את אבא לחתונה, ורק לרגע אחד, אפילו דקה, לחבר שוב את קצוות המשפחה הפרומה. בימוי והפקה: אמיר סטולר | מנשר. 45 דקות, ישראל, 2016.

21:30 בחורות טובות Very Good Girls, ערוץ Yes1 

דרמת נעורים רומנטית. שתי חברות הכי טובות מחפשות ריגושים, התנסויות מיניות ראשונות וחוויות בקיץ האחרון שלהן לפני העזיבה לקולג'. כאשר שתיהן מתאהבות באותו הבחור, החברות שלהן עומדת במבחן. שחקנים: דקוטה פנינג, אליזבת אולסן, דמי מור. במאית: נעמי פונר (אמם של ג'ייק ג'ילנהול ומגי ג'ילנהול). ארה"ב, 2013. משולש אהבה הבנוי מדמויות לא מפותחות, שטוחות ומשעממות. ציון: 

22:00 שבאלייה Chevalier, ערוץ Yes3 

שישה חברים יוצאים למסע דיג על יאכטה מפוארת בים האגאי. במהלך ההפלגה מתפתח ביניהם משחק משונה מעט, מצחיק, אכזרי ולא ממש מוגדר בשם 'הטוב ביותר בכל דבר'. הרעיון הכללי של המשחק שהכל נמדד כל הזמן והכל תחרות והשוואה, מהגיינה אישית דרך יכולת שירה, רמות כולסטרול וכמובן – גודל. רק בתום ההפלגה יוכתר המנצח, הגבר הטוב ביותר שיזכה לענוד את טבעת הנצחון, ה'שבלייה'. שחקנים: יורגוס קנדרוס, פאנוס קורוניס. במאית: אתינה רייצ'ל טסנגרי ("אטנברג"). יוון, 2015. סיפור איטי על מערכות יחסים בין גברים, הכתוב היטב ועל כן מעניין. ציון: 

22:00 כמעט מפורסמים | Just About Famous, ערוץ 8 

איך זה מרגיש להיראות בדיוק כמו רוברט דה נירו, מדונה, ג'ורג' בוש או יו הפנר? אלו סיפוריהם של כפילי ידוענים. איך הסביבה מגיבה אליהם, מה היתרונות והחסרונות בלהיות כפיל של סלבריטי והאם אפשר לעשות מכך קריירה? המגמה שהתחילה בשנות ה-80' הולכת וצוברת תאוצה. כולם רוצים לפגוש כוכבי תרבות, כולם רוצים להצטלם עם מפורסמים, להרגיש לרגע את אבק הכוכבים. חלקנו מוכנים להסתפק במשהו קרוב מספיק: הכפילים. מה קורה כשהכפיל של יו הפנר הולך לתדלק את מכוניתו? האם הכפיל של דה נירו יצליח לאכול ארוחת בוקר שקטה במסעדה? ארה"ב, 2015.

22:30 אוזי וג'ק מסביב לעולם | Ozzy & Jack's World Detour, ערוץ ההיסטוריה 

אוזי אוסבורן, האיש, האגדה והמנהיג המיתולוגי של להקת בלאק סאבאת' וכוכב סדרת הריאליטי של MTV "משפחת אוסבורן"), יוצא למסע עולמי מרתק, פרוע ולא שגרתי עם בנו ג'ק אוסבורן, בעקבות אתרים ומקומות בעלי משמעות היסטורית, כמובן בסגנונו הישיר וחסר העכבות. זהו מסע שהשניים תיכננו לערוך כבר שנים, וכעת סוף סוף מתאפשר להם לראות עולם – אך הפעם, בניגוד לתנאים אליהם הורגל כוכב הרוק, אוזי וג'ק לא יעשו זאת בתוך אוטובוס הופעות מפואר ובליווי פועלי במה ושפע עוזרים ומטפלים. הפעם, רק אב ובנו חוצים גבולות, ללא גבולות. בין המקומות והאתרים שהשניים יפקדו במסעותיהם במסגרת הסדרה, ניתן למנות את הר ראשמור, בו חצובים דיוקנאותיהם של הנשיאים האמריקניים וושינגטון, ג'פרסון, לינקולן ורוזוולט, אתר אבני סטונהנג' המסתוריים באנגליה, מבצר אלמו בסן אנטוניו, ג'יימסטאון – המושבה האנגלית הראשונה שהוקמה בצפון אמריקה ב-1607 (במדינת וירג'יניה), רוזוול – אתר נחיתת העב"מים המפורסם שבניו-מקסיקו, ואולפני סאן האגדיים בממפיס, שם הקליט מלך הרוק'נ'רול,אלביס פרסלי. כמו כן, אוזי וג'ק יבקרו במתקן לשילוח טילים גרעיניים מימי המלחמה הקרה, במעבדה של סוכנות החלל נאס"א, באחוזת בלצ'לי פארק באנגליה, ששימשה בסיס למפענחי הצפנים של המודיעין הבריטי בזמן מלחמת העולם השנייה, יפגשו כורה זהב מודרני בקליפורניה ויסיירו במוזיאון פרטי של אדם בעל אוסף טנקים נדיר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן