Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 29 באוקטובר, 2016

המדריך לחיים בכפר, פאוורס 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 המדריך לחיים בכפר A Prairie Home Companion, ערוץ לייפטיים 

דרמה מוזיקלית. סרטו של רוברט אלטמן העוקב אחר המתרחש מאחורי הקלעים בתכנית רדיו מיתולוגית של מוסיקת פולק וקאונטרי, המשודרת בשידור חי מתיאטרון הפיצג'רלד במינסוטה מזה עשרות שנים. כעת זהו השידור האחרון של התכנית שמתכוננת לקראת סופה, לאחר שקבוצת יזמים טקסניים רוכשת את האולם הישן ומתכננת להרוס אותו לטובת מגרש חנייה. צוות התוכנית מתכנס לשידור האחרון, כשעליו משקיף מן היציע אחד היזמים, ואילו מאחורי הקלעים מתהלכת אישה מסתורית הלבושה לבן. הסרט עוסק בדרכם של הצוות להתמודד עם העובדה שאכן מדובר בתוכנית האחרונה, שלאחריה תיפסק הפקת התוכנית. אלטמן כהרגלו הצליח לאסוף עשרות כוכבים לסרט אחד ולהמשיך ליצור מונטאז'ים אנושיים ומרהיבים העוסקים בשלל נושאים: חיים, זקנה, מוות, נוסטלגיה, אומנות, קפיטליזם, אהבה, והכול מהול בעוקצנות סאטירית מתוקה ועצובה. שחקנים: מריל סטריפ, לינדזי לוהן, וודי הרלסון. ארה"ב, 2006. הסרט האחרון של אלטמן צבעוני, מלא חיים ודיאלוגים ושחקנים נהדרים. ציון: 

22:30 פאוורס 2 | Powers 2, ערוץ Hot זון 

סדרת המדע בדיוני המשטרתית של חברת סוני ו-PSN, עשתה היסטוריה כשעלתה כסדרת תוכן מקורית ראשונה המופקת על ידי קונסולת משחקים. הדרמה, שחוזרת כעת לעונה שנייה, מבוססת על סדרת חוברות הקומיקס מאת הכותב והמאייר בריאן מייקל בנדיס ("הנוקמים") ושותפו מייקל אבון אומינג. ספוילר – עלילת העונה השנייה צוללת אל חקירת הרצח המסתורי של רטרו גירל (מישל פורבס, "The Killing") והתעלומות שנחשפות בעקבות מותה. העונה יצטרפו ראול קאסו ("אימת המתים המהלכים") וטרישה הלפר ("באטלסטאר גלקטיקה").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן