Skip to content

אש, עשן וטרור ההסתות

התזמון של הדלקות מטריד אותי. אז יש בדיקת משטרה בפרשת הצוללות והופ כל המדינה בוערת. ולא רק שהמדינה בוערת כבר יש אשמים, למרות שאיש לא נלכד, והחשוד המיידי הוא ה"אויב" הנורא והאיום.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אני לא יודע מי אחראי להצתות, אחת לאחת כל מה שאני כן יודע הוא, שמבחינת תזמון, זה מתאים רק לבנימין נתניהו, מבחינת כמות זה פשוט לא יתכן שזה אקראי, זה מתוכנן ומתוכנן מראש ליום ספציפי, והיום הזה הגיע. יום אחרי שהוכרזה "בדיקה" משטרתית, נתניהו שוב מסית, טרור הצתות הוא קורא לזה (כמה אירוני עבור טרוריסט ההסתה). המפכ"ל כבר הכריז שמדובר בהצתות על רקע לאומני, יתכן מאוד השאלה היא איזה לאום.

לא מאמין לאף אחד מהם. אין דבר נוח יותר מפשע שממש קשה לתפוס את מבצעיו והכמות המסיבית מבטיחה כאוס מוחלט בחקירות כך שסביר להניח שכלום לא יעלה על פני השטח.

מפכ"ל המשטרה הכריז כאמור שמדובר בהצתות על רקע לאומני למרות שאין בידיו ולו בדל סיגריה אחת. והימין וספיחיו משתוללים שוב.

לא מאמין להם לא למפכ"ל ולא לנתניהו.

מצטער, לדעתי מאחורי ההצתות הללו אולי עומדת יד מכוונת והיא לא בהכרח ערבית, היא לא בהכרח פלשתינית. היא אינטרסנטית. וכשיתברר כי אין "טרור הצתות" אלא טרור הסתות, יוכל נתניהו תמיד להיאחז במפת השריפות המטורפת של המזרח התיכון ב- 24 שעות האחרונות ולומר: מזג האוויר אשם, הוא לא יתנצל כי הוא את הספין שלו קיבל. אבל אזרחי ישראל, לעומת זאת, לא קיבלנו סופר טנקר, והמדינה בוערת.

מפת השריפות במזרח התיכון ב- 24 שעות האחרונות

אז יש בדיקת משטרה בפרשת הצוללות והופ כל המדינה בוערת. ולא רק שהמדינה בוערת כבר יש אשמים, למרות שאיש לא נלכד, והחשוד המיידי הוא ה"אויב" הנורא והאיום. אבל ישראלים הם זן מיוחד כשישכחו הלהבות, ישכחו גם הצוללות כמו שנשכח הסופר טנקר. ומי שישלם את המחיר הוא ערביי ארץ ישראל והפלשתינים (וכמובן השמאל). אף אחד לא יזכור את הגנב, את ראש הממשלה, האיש שרצה למשול ומרשה לעצמו הכל. האיש שישרוף הכל כי הוא יודע שרק האש תרחיק אותו מתא סמוך לאהוד אולמרט ומשה קצב.

15 Comments

  1. גורן
    28 בנובמבר 2016 @ 1:36

    שישה בני 17 מג'דיידה מכר נעצרו בחשד להצתת חורשה בצפון

    20:52| |עדי חשמונאי

    שישה נערים בני 17 תושבי ג'דיידה מכר נעצרו היום (ראשון) בחשד להצתת חורשה סמוך לצומת יאסיף שבצפון. מטוסי הכיבוי הוזנקו למקום וכיבו את השריפה בטרם התפשטה. מעצרם התאפשר לאחר שצוות הבילוש הבחין באזור כביש 70 באש היוצאת מהחורשה והבחין ברכבם של הנערים. מחר הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם.

    • עמית מנדלזון
      28 בנובמבר 2016 @ 9:22

      חשד גורן חשד. שים לב שהסיבה היחידה שהם נעצרו היא שרכבם היה באזור בזמן פריצת האש. זה לא מספיק בתור הוכחה. אבל בהחלט מספיק כדי להכניס אותם לחדר חקירות כדי להוציא מהם הודאה שתתאים לקיסר.

      • גורן
        29 בנובמבר 2016 @ 0:59

        תן לי להבין בקיצור אתה לא מאמין שערבים הציתו במזיד שטחים בקרבת ישובים אני מקווה שלמערכת המשפט אתה מאמין כאשר יבוא למשפט וישפטו תאמין?

        • עמית מנדלזון
          29 בנובמבר 2016 @ 9:49

          המשטרה כבר נסוגה מ- 80 אחוז ממהאשמות. ורוב העצורים כבר שוחררו, כמובן שיש כמה שהוצתו (לא בטוח במזיד) אבל מי יאמין להם? אבל הרוב … כבר ברור שלא

  2. גידי
    27 בנובמבר 2016 @ 11:24

    עמית. שיחקת אותה עלית על התרגיל המסריח של ביבי שמרון ישר מהפרוטוקולים של זיקני ציון..הרי זה ברור כשמש שהכוונת ביבי בהצתות האלה לעשות מסך עשן לצוללות…! ולא רק זה המושחת הפיל תיק של הסתה וגזענות נגד הערבים והדפוק הזה ביקש וקיבל סיוע פלסטיני בכיבוי האש.את מסך העשן הזה ניסה בעזרת מפה הנ"ל של נקודות חמות במזרח התיכון לומר לנו שבישראל יש יותר הצתות מסוריה …! יש לפתוח בחקירה ממלכתית נגדביבי, המפכל ונציב הכבאות וטוב שעה אחת קודם.יישר כח.

    • עמית מנדלזון
      27 בנובמבר 2016 @ 19:21

      גידי אתה שוטר לשעבר. עד כמה שזכור לי מודיעין משטרתי, דהיינו חוקר. האם התזמון לא היה מטריד אותך כשוטר (אני מדגיש שאין לי מושג כמה טוב היית בעבודתך), מעבר לזה, כשוטר אתה הרי יודע היטב כמה קשה לתפוס חשודים בהצתות, וכמה קשה להוכיח. וכמה קל למצוא אותם אשמים כשהם ערבים, וכמה קל לתפור תיקים.

      • גידי
        27 בנובמבר 2016 @ 22:10

        עמית . הניסיון שלך לקבוע שבמקרה זה תפרו תיקים הוא לא רציני וניזון בעיקר מדעה שלילית על המשטרה.לא רציני להגן על המציתים שחלקם על פי הדיווחים כבר הודו במעשים. גם אם הפעילו עליהם לחץ (מותר)יש צורך בראיות נוספות.כל מה שאמרת קשה אבל לא בלתי אפשרי. ערבים ויהודים נשברים בחקירה ,או לא נשברים לא רק בגלל מוצא.בחקירה זאת יש אינטרס שת"פ ואמצעים וזה יוכיח את עצמו.

        • עמית מנדלזון
          27 בנובמבר 2016 @ 22:14

          לא קבעתי אני רק אומר שאין דבר קל מזה. נכון לעכשיו 2 מתוך 23 הודו, רק 15% מהשריפות (לפי המשטרה ) היו הצתות, ולא בטוח שבמכוון או מאיזה מניע (שוב מקור המידע הוא משטרת ישראל). כאחד שחי באיזור לא שונה הברבה מחיפה (מארסיי היא גם עיר תאומה של חיפה) שבה הרוח היא הגורם מספר אחד לשריפות ובני אדם הם הרשלנים לעיתים קרובות. עדיין… התזמון מציק לי. יום אחד "בדיקה" בנושא הצוללות ולמחרת הופ המדינה בוערת. לא מעורר מחשבה ?

          • גידי
            28 בנובמבר 2016 @ 11:50

            תיזמון…אתה מכיר את פורטונה?

          • עמית מנדלזון
            28 בנובמבר 2016 @ 18:13

            אני לא מאמין באלוהים אז שאאמין בפורטונה? ומן הסתם איך זה שהיא מכסה תמיד את התחת של ביבי? אגב עוד ועוד חשודים משוחררים בתכלס אין כמעט כלום למשטרה להאשים מישהו.

  3. אליענה
    25 בנובמבר 2016 @ 20:14

    האם אתה לא רואה את הקשר להנדסת האקלים?
    איפה נכנס כל הריסוס המאסיבי שהיה בימים האחרונים?
    הרי יד מכוונת מאחורי כל זה.

    האילומינאטי ושלוחיהם!
    הדרך שלהם להמשיך ולהוביל את העולם לממשלה חד עולמית היא ע"י "הפרד ומשול" קלאסי!

    על זה, מתלבשת שינאת היהודים ע"י טרוריסטים אהבלים שלא יודעים שהם משמשים כאידיוטים שימושיים.

    תוסיף לזה את המירה האמיתית של אג'נדה 21, והופ קיבלת דילול אוכלוסין "טבעי".

  4. גורן
    25 בנובמבר 2016 @ 15:07

    נזכרתי היהודים אשמים בכל הצרות הפוקדות אותם אצלך זה הימין ונתניהו לפי ההיגיון שלך שלח נתניהו את אנשי השב"כ לשרוף את הארץ בעוד כוחות הכיבוי ממשיכים להיאבק בלהבות ברחבי הארץ החל המשטרה לבצע מעצרים. עד כה נעצרו 12 חשודים כולם בני מיעוטים ברחבי הארץ בהצתה ובהסתה לביצוע הצתות. המפכ"ל הורה אמש על הקמת צוות חקירה מיוחד שייטפל בטרור החדש.

    בחיפה נעצרו שלושה שב"חים בחשד שהיו מעורבים בשריפה בחיפה. חשוד נוסף נעצר באזור בעתלית. בכביש 60 באזור בנימין נעצר רועה צאן החשוד בהצתה ובבית מאיר נעצרו שני חשודים שזוהו ע"י מסוק משטרתי בשלביה הראשונים של השריפה. . צוות החקירה של שירותי הכבאות וההצלה שחקר את השריפה שהשתוללה לפני שלושה ימים בזיכרון יעקב ושכילתה מספר בתים, מצא כי מדובר בהצתה מכוונת ולא ברשלנות.

  5. נילי רייך
    25 בנובמבר 2016 @ 14:15

    תגובה למאמר של עמית מנדלסון. ברור לכל שנתניהו הוא זה שהצית את כל הדלקות כדי שירדו מהחקירה שלו.
    הצורך להאשים את הימין ואת נתניהו כדי שהתיאוריה הזו תתאים לאידיאולוגיה המעוותת שלך הוא בלתי נמנע.
    אתה יצור פשוט מדהים.

    • נילי רייך
      27 בנובמבר 2016 @ 11:57

      עמית מנדלסון עיתונאי, אני חושבת שאתה מבייש את המקצוע שלך בדיווח שקרים. אחרי שנתגלתה האמת ונתפסו המציתים הגיע הזמן שתתנצל על המאמר האידיוטי שלך "אש, עשן וטרור ההסתות" מתאריך 24 בנובמבר 2016.

      • עמית מנדלזון
        27 בנובמבר 2016 @ 19:17

        גברת רייך, לא נתפסו המציתים נתפסו 23 חשודים בהצתה 2 בלבד הודו, המשטרה מאשרת שרק כשליש הן הצתות ובכלל לא בטוח שמכוונות. אני משוכנע שאיש לא טרח ללמד אותך מה ההבדל בין חשוד לבין אשם. מעבר לזה כמו שכתבתי וכמובן לא קראת " א נ י ל א מ א מ י ן ל מ ש ט ר ה" אחרי הכל המפכ"ל גם הוא מינוי של חביבך המלך ביבי הראשון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן