Skip to content

בעין צרכנית – מצעד המתנות לחנוכה

כשהייתי ילדה הסתפקנו בדמי חנוכה בצורת מעות שוקולד, ילדי זכו בסבתא שנתנה כסף ובסבתא שלקחה ליום כייף. הילדים יהנו מכל מה שיקבלו, אבל רובינו מחפשים מתנות מיוחדות ומדליקות. אספתי עבורכם מספר רעיונות למתנות עם ערך מוסף שכייף לתת ונחמד לקבל והעיקר לא משאירות עם בור גדול בכיס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזוודת ההפתעות של הדואר
בדואר השתרשה מסורת של מארזים לחג מסורת מארזי היצירה הנושאיים וגם הפעם מוצאים מזוודת הפתעות לחג, הכוללת הצעות לעשר פעילויות שונות, הכוללת:

  • סדר ברכת הדלקת הנרות מאויר ומעוטר
  • גיליון "הבול שלי" לחנוכה שיעודד את ילדינו לשלוח מכתבים אוהבים וחמים לחברים
  • מתכונים להכנה משותפת של סופגניות ולביבות
  • חוברת פעילות וצביעה
  • תיבת אוצר להרכב עצמית לדמי החנוכה ערכת משחקים 'של פעם' הכוללת סולמות וסביבונים, סבלנות ומבוך לפידים, בצירוף קוביית משחק.

מתנה שהתקבלה באהבה ע"י בת השבע ובן העשר.
מחיר: 39.90 ₪. להשיג בדואר
סקוושי
בצק עיצוב קריר שלא מתייבש, לא מתפורר ולא עושה בלאגן.  סקוושי מגיע אלינו במגוון דגמים, צבעים וצורות ומתאים למשחק בבית ומחוצה לו, לבד או בחברה. באמצעות הדגמים השונים ניתן לחתוך את הבצק, לגלגל ולעצב צורות שונות. עם סיום המשחק ניתן לאחסן ולהשתמש שוב ושוב. הבצק המיוחד נטול גלוטן ומתאים לגילאי 3 שנים ומעלה. הסטים כוללים: מיכלי אחסון, כלי פעילות, חותכי צורה, כלי חיתוך וסקוושי בצבעים.
מחיר : החל מ-14.99 ₪ עד 79.90 ₪ .
ערכת אוריגאמי צבעונית
בתרגום חופשי מיפנית, משמעות השם אוריגאמי היא אורי=קיפול וקאמי=פיסת נייר. האוריגאמי נוצר במקור כסוג של אומנות, ובעידן המודרני הפך לפעילות מהנה שמבצעים בשעות הפנאי. הערכה כוללת 30 דפים צבעוניים ואיורים פשוטים ומובנים שינחו אתכם צעד אחרי צעד שיכניסו חיים ביצירות שלכם. רעיון מצוין לפעילות משפחתית מהנה.
מחיר החל מ -35 ₪
מכונה להכנת מטבעות שוקולד
המכונה מאפשרת לילדים יצירה מהנה וכיפית במיוחד של מטבעות שוקולד מתוקים ומוזהבים, ממש כמו במפעל. כל שצריך הוא להמיס שוקולד במיקרוגל, לצקת אותו לתבנית המיוחדת ולעטוף אותו כמטבע שוקולד. האביזרים כלולים בערכה ומספקים שעות של הנאה לילדודס
מחיר:  99 ₪.
מקרו טיל
המתנה המושלמת עבור המדען הצעיר מלמד תוך כדי משחק על אופן פעולתן של ריאקציות כימיות שיגרו את המיקרו טיל למרחקים
מחיר 25 ₪
סביבון ג'ירו מרחף באוויר בכוח מגנטי בלבד
חג מאד נעים לשבת בחיק המשפחה ולשחק בסביבונים , הופתענו בסביבון שמשלב חוקי פיזיקה, הנאה ויכולת למידה. סביבון הפועל על כוחות המשיכה והדחייה של המגנטים, ויכול לספק לנו שעות של חקר ומשחק.
מחיר החל מ 75 ₪
זומלינגס
אוסף דמויות מפלצות קטנות ומסתוריות איתן בונים ויוצרים עיר זומלינגס צבעונית המורכבת ממגדלים, בתים, אחוזות ומלונות. האוסף כולל מגוון רחב של מוצרים המתאימים לבנות ובנים – 48 דמויות נדירות וסדרות ייחודיות, בתים ומגדלים בצבעים שונים המעצימים את חווית המשחק.
מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-6.90 ₪ עד 39.90 ₪.
תרומה לקהילה
"האסקייפ בוקס"
 לרגל חג החנוכה, מציע המיזם "ארקוסטיל למען ילדי בית איזי שפירא" מציגים מארזי חג מתוקים עם טוויסט נוסח חדרי בריחה ("אסקייפ-רום"); קבלו את ה-"האסקייפ בוקס", שעל מנת לפתוח אותה, יש לצלוח רצף של חידות החושפות בכל שלב מרכיב נוסף באופן פתיחת הקופסא. פרט לאתגר האישי והמשפחתי, מעלים פה על נס את מסורת החג תוך מתן תרומה לקהילה.
המחיר החל מ- 12 ₪. את המארזים ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן הנבחרות
או בטלפון 1-700-707-127
הבאתי מגוון רחב של מוצרים שישמחו את הילדים והמבוגרים. ומאחלת לכולנו חג אורים משפחתי ומשמח.
טלי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן