Skip to content

השאיר סנדוויץ' חזיר בפתח מסגד, נשלח לכלא ונמצא מת בתאו

אדם שנשלח בבריטניה לכלא כי השאיר כריכים עם בייקון מחוץ למסגד והואשם על ידי השופט במעשים שהם "מתקפה על אנגליה" - נמצא מת מסיבות לא מובנות, המשטרה הבריטית פתחה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 מגזין "דיילי מייל" מדווח הבוקר (שישי) כי אדם שנשלח לכלא לאחר שהשאיר שני כריכים עם בייקון מחוץ למסגד נמצא מת בתאו בבית הכלא. מדובר ב-קווין קראהן, בן 35, שכבר עבר כמעט חצי מתקופת המאסר שלו שעמדה על שנה. גזר הדין ניתן לו בחודש יולי, לאחר שהודה שתקף את מסגד ג'אמיה שבעיר בריסטול על רקע גזעני.

קאהן נאסר כי מלבד השארת כריכים עם בייקון מחוץ לדלת, הוא גם תלה דגל שעליו רשום "לא למסגדים" על הגדר בכניסה וצעק מילים גסות אל עבר מתפלל. הוא אף קשר בייקון לידיות הדלת, במה שתואר על-ידי השופט כ"מתקפה על אנגליה".

2 הכריכים ששלחו את הגזען לכלא (צילומים מדף הפייסבוק)
2 הכריכים ששלחו את הגזען לכלא (צילומים מדף הפייסבוק)|

 

נמצא מת בתאו - קווין קראהן
נמצא מת בתאו - קווין קראהן

שירות בתי הסוהר בבריטניה אישר למגזין "סאן" הבריטי כי קראהן נמצא מת בתאו ב- 27 לדצמבר. דובר מטעם שירות בתי הסוהר אמר כי "כמו בכל מקרי המוות בזמן מאסר, שירות חקירות עצמאי ינהל חקירה בנושא". נכון לשעה זו לא ברור איזה גורם ירצה במותו או מדוע.

בישראל  נשפט ונשלח בחודש יוני 2015 חייל בודד ל-11 ימים למחבוש לאחר שהעז ואכל כריך לא כשר המכיל בשר חזיר במהלך פעילות של היחידה שלו. החייל המדובר הוא עולה חדש מארצות הברית שמתגורר אצל סבתו בקיבוץ. הסבתא היא שסיפקה לו את הכריכים, אותם גם הציע לכמה מחבריו במהלך פעילות של היחידה שבה הוא משרת. לאחר שהדבר נודע למפקד הגדוד שלו, הוא נקרא לשיחה ונשפט, וזאת למרות שהסביר למפקדיו שאינו בקי בפקודות הצבא בדבר מזון כשר. בעקבות פנייה לדובר צה"ל הוחלט להקל בעונשו של החייל ולהסתפק בריתוקו לבסיס.
בדובר צה"ל הסבירו: "החייל המדובר פעל בניגוד לפקודות בכך שאכל אוכל לא כשר בשטחי האימון בניגוד לפקודות הצבא. מעשיו של החייל אינם עולים בקנה אחד עם המצופה מחניך בקורס מפקדים ועל כן נשפט בחומרה על מעשיו ונידון לימי מחבוש. לאחר בחינה מחודשת, הומר עונשו לימי ריתוק בבסיס".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן