Skip to content

עובד בית הדין הרבני בחיפה נרצח ודיין רבני נוסף נפצע

שני עובדי בית הדין הרבני נורו בידי אלמונים. הראשון נורה למוות ברחוב הגיבורים בעיר התחתית בחיפה והשני ברחוב העצמאות הסמוך לו . היורה נמלט וטרם נעצר איש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני עובדי בית הדין הרבני בחיפה, נורו הבוקר (שלישי) בידי אלמוני שנמלט בעיר התחתית בחיפה. שני העובדים, עובד רבנות בן 45 מורה למוות ואילו חברו, בן 48, דיין בבית הדין הרבני, נפגע כמה דקות קודם לכן ברחוב סמוך ונפצע באורח בינוני. משטרת חיפה שקישרה בין האירועים פתחה במצוד אחרי היורים או היורה והעלתה לאוויר מסוק משטרתי שיסייע בחיפושים.

זירת הרצח ברחוב הגיבורים (צילום מד"א)
זירת הרצח ברחוב הגיבורים (צילום מד"א)

עובד הרבנות בן 45 נורה היום (שלישי) למוות מירי ברחוב הגיבורים בעיר התחתית בחיפה. חברו, יחיאל אילוז בן 48, דיין בבית הדין הרבני, נפגע כמה דקות מוקדם יותר מירי ברחוב העצמאות הסמוך, ונפצע באורח בינוני.  חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של ופינו את הפצוע לבית החולים רמב"ם בעיר. מהמשטרה נמסר כי שני הגברים אינם מוכרים לרשויות וכי מחקירה ראשונית עולה שהרקע לשני האירועים פלילי. מצוד מתנהל אחר היורים.
"הבוקר סמוך לשעה 09:15 קיבלנו הודעה על אדם שנורה ברחוב העצמאות בחיפה, כוחות מיהרו להגיע למקום ומספר דקות אחרי כן קיבלנו על ירי שבוצע כלפי אדם אחר", סיפר נצ"מ שאול צח מפקד תחנת חיפה הערכנו שיש קשר בין שני המקרים".
"קיבלו פצוע עם פציעות חודרות", אמר ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים רמב"ם על מצבו של אילוז, "עיקרן פציעות אורטופדיות ופציעות של רקמות רקות. יכול להיות שהוא יזדקק לניתוח, אבל לא בשלב זה".

פרמדיק מד"א רז דיאמנד שטיפל בהרוג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב על שפת המדרכה כשהוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן