Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 06 בינואר, 2017

יומני הערפד 8, הגיבן מנוטרדאם, לג'יין יש אקדח, מדברים סרטים: השחקנים, מלחמת האלים, שמונת השנואים, מסייה שוקולד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 יומני הערפד 8 | The Vampire Diaries 8, ערוץ Hot3 

דרמת הפנטזיה של רשת CW וחברת Warner Bros מבית היוצר של קווין וויליאמסון ("צעקה", "דוסון קריק") וג'ולי פלק ("צעקה"), חוזרת לעונה שמינית ואחרונה. ספוילר – הופעת האורח שבאמת הסעירה את המעריצים האדוקים היא זו של כוכבת הסדרה הפורשת נינה דוברב ("השותפה", "כמה טוב להיות פרח קיר"), שעל פי יוצרת הסדרה הבטיחה לשוב לתפקידה כאלנה בעונת הסיום.

17:00 הגיבן מנוטרדאם | The H
unchback Of Notre Dame, ערוץ Yes5 

סיפור אהבתם של קוואזימודו, הגיבן מנוטרדאם ואזמרלדה היפה. הגיבן הכלוא במגדל יעשה הכל כדי להימלט ולממש את אהבתו לאזמרלדה. מדובבים לעברית: אלון אופיר,ריקי גל, ששי קשת. במאי: גארי טראוסדייל, קירק וייז. ארצות הברית, 1996. הסרט של דיסני יפה ויזואלית, אך לא אחיד עלילתית. לעיתים המשל הקורא לסבלנות ולשיוויון חברתי, דרך מסרים אפלים למדי, לא נקלט אצל הקטנטנים. ציון: 

17:40 לג'יין יש אקדח | Jane Got a Gun, ערוץ Yes4 

ג'יין היא אשתו המסורה של אחד מפורעי החוק הגדולים במערב הפרוע. לאחר שהוא בוגד בחבריו לכנופייה, הוא נכנס הביתה מדמם ופצוע. ג'יין מחליטה לצאת לנקום בכנופיה, תוך שהיא נעזרת בחבר ילדותה שמאוהב בה קשות. הוא מסכים לצאת עמה למסע ההרג, בתקווה שיהפכו במהלכו לזוג. שחקנים: נטלי פורטמן, יואן מקגרגור, ג'ואל אדגרטון. במאי: גאווין אוקונור ("הלוחם"). ארה"ב 2016. סרט מבולבל, לא אחיד וחסר עמוד שדרה עלילתי. התוצאה אמנותית למדי אשר לא מספקת רגש או היגיון. ציון: 

21:30 מדברים סרטים: השחקנים, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

סדרה דוקומנטרית על השחקנים הגדולים של הקולנוע הישראלי ומספרים על הדרמות, הקשיים, ההברקות וההצלחות שהתרחשו מאחורי הסרטים שכולנו גדלנו עליהם. בין השמות הבולטים שיופיעו בסדרה: ליאור אשכנזי, מוני מושונוב, גילה אלמגור, אושרי כהן , זאב רווח, רונית אלקבץ, מיכאל מושונוב, דאנה איבגי, ששון גבאי, אלון אבוטבול, חנה אזולאי הספרי ומשה איבגי.

22:00 מלחמת האלים | Gods of Egypt, ערוץ Yes2 

אקשן תקופתי. גנב צעיר חובר לאל הורוס להציל את אהובתו, ולהילחם באל החושך האכזר שהשתלט על מצרים ודרדר את האימפריה לתוהו ובוהו. שחקנים: ניקולאי קוסטר-וולדאו ("משחקי הכס"), ג'רארד באטלר, ג'פרי ראש, ברנטון ת'ווייטס. במאי: אלכס פרויאס ("אני, רובוט"). ארה"ב, 2016. סרט בתקציב עצום שהוציא הכל על אפקטים ויזואליים ולא הותיר דבר לתסריט או עלילה. ציון: 
 
22:00 שמונת השנואים | The Hateful Eight, ערוץ Hot גולד 

הסרט זכה בפרס האוסקר לפסקול הטוב ביותר והיה מועמד ל-2 פרסי אוסקר נוספים: לצילום ולשחקנית המשנה. מערבון. בקור המקפיא של וויומינג, צייד ראשים והאסירה שלו נוסעים לעיירה בה הוא מתכנן להוציא לפועל את גזר הדין – מוות בתלייה. אך מאחר והם נקלעים לסופת שלגים, הם מוצאים עצמם מחפשים מקלט בבקתה מסתורית, המאוכלסת על ידי אוסף דמויות נבזיות. שחקנים: סמואל ל. ג'קסון, קורט ראסל, ג'ניפר ג'ייסון לי, טים רות'. במאי: קוונטין טרנטינו. ארה"ב, 2015. סרט עתיר אלימות, הומור ואלימות. מסימן ההיכר של טרנטינו, אך לא אחד משיאיו. ציון: 
 
22:00 מסייה שוקולד Chocolat Monsieur Chocolat, ערוץ Yes3 

דרמה מרגשת של הבמאי / שחקן רושדי זם, בכיכובו של עומאר סיי ("מחוברים לחיים"). ליצן הידוע בכינוי שוקולד, מתחיל בתחתית השרשרת של עולם הקרקס, ובעזרתו האדיבה של ליצן ותיק שלוקח אותו תחת חסותו, הופך להיות אמן הקרקס שחום העור הראשון שזכה להצלחה בקנה מידה לאומי, ואף היה כוכב בראשית ימי הקולנוע בצרפת. צרפת, 2015. סרט חביב ומבדר, אם כי גם עצוב ומלמד. משחק מצוין של סיי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן