Skip to content

רצח וג'דן אבו חמיד – חבר ללימודים רצחה על רקע רומנטי

הבוקר הוגש כתב אישום כנגד קטין שרצח על פי כתב האישום את חברתו לספסל הלימודים מכיסרא סמיעה בגליל העליון היות וסירבה לחיזוריו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום הוגש היום  בחיפה כנגד קטין בן 17.5 תושב כיסרא סמיע בגליל העליון ובו מואשם הקטין ברצח וג'דאן אבו חמיד בת ה-16 חברתו לספסל הלימודים. ב 20 בדצמבר 2016, כך הותר היום לפרסום.
ביום הרצח בשעות הצהריים, התקבל דיווח במוקד ה- 100, על  מציאת גופת נערה בפארק בגליל העליון כשעליה סימני אלימות. כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה, פינו את ההמון שהתקהל סביב הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

המנוחה - וג'דאן אבו חמיד
המנוחה - וג'דאן אבו חמיד

מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי המנוחה תלמידת בית ספר  נרצחה באמצעות דקירות רבות. בעוד כוחות חקירה רבים פועלים בזירה , צוות חקירה נוסף  קושר את הנאשם הקטין  לזירת הרצח ותוך זמן קצר ממועד מציאת הגופה הצוות מאתר את הנאשם בביתו, הוא נעצר והובא לחקירה.  מחקירה אינטנסיבית עלה כי בתאריך ה – 20.12.16 הקטין המתין לוג'דאן במסלול הליכתה מבית הספר בדרכה לביתה, לאחר שפגש בה הוביל אותה לפארק, שם התעורר ביניהם ויכוח והנאשם דקר את המנוחה מספר רב של פעמים עד אשר גרם למותה ונמלט מהמקום.

הורי המנוחה בבית המשפט (צילום: מישל קום)
הורי המנוחה בבית המשפט (צילום: מישל קום)

לדברי המשטרה "הנאשם למד עם אבו חמיד באותו בית ספר, ובאותו יום לא הגיע ללימודים. בחקירה הוא מסר שלוש גרסאות ובכל גרסה אמר משהו אחר – פעם אחת אמר שהוא מודה, ופעם אחרת אמר שהוא נפגש איתה ולא יודע מי דקר אותה. בכל זאת, למשטרה יש ראיות הקושרות אותו למקרה". עוד נמסר מהמשטרה כי הקטין ביקש לפגוש את אבו חמיד בפארק, אף שזו לא רצתה. לבסוף היא בכל זאת הגיעה לפארק הסלעים לאחר סיום לימודיה ושם פגשה את הנאשם, ואז פרץ ביניהם ויכוח. לפי ממצאי החקירה, הנרצחת הסתובבה כדי ללכת, ואז הנאשם התנפל עליה, דקר אותה ועזב את המקום. כלי הרצח, עם זאת, עדיין לא נמצא.
קודם לכן, בבוקר יום הרצחה של וג'דאן נמצאה גופתה של תהילה נגר ולאחרונה הותר פרסום פיענוח הירצחה ולכידת הרוצח.
בשנת 2016 אירעו 23 מקרי רצח במחוז צפון: 18 מהם במגזר הערבי ו-5 מהם במגזר היהודי. עד כה פוענחו 11תיקי רצח במגזר הערבי  ו-4 תיקי רצח במגזר היהודי.
לדברי המשטרה פיענוח של 65% מכלל מקרי הרצח בשטח מחוז צפון הושג  בפרקי זמן קצרים תודות לפעילות נחושה ומקצועית של שוטרי משטרת ישראל, תוך שילוב כוחות של כלל היחידות השונות בתחומי החקירה, הפעלת אמצעים מיוחדים ומז"פ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן