Skip to content

עו"ד שפטל: "לשונו של השר הנגבי לא יוצאת מעכוזו של נתניהו"

עו"ד יורם שפטל תקף הבוקר בחריפות את השר צחי הנגבי שהעז לומר כי לו הוא היה במקום החייל ההורג, לא היה נוהג כמוהו. "צחי הנגבי זה אדם הפכפך, לא ישר, עבריין מורשע בעדות שקר בבית משפט. אדם שברח מהליכוד", אמר עורך הדין. לצוות ההגנה שהתפטר קרא שפטל: "פחדנים מוגי לב"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בראיון שהעניק היום (ראשון) עורך הדין יורם שפטל, סנגורו של החייל ההורג לשדרן רדיו 101.5 מנדי ריזל שדרן ברדיו תקף שפטל את ממלא מקום שר התקשורת צחי הנגבי ואמר בין השאר: "צחי הנגבי זה אדם שקרא לנתניהו 'ימין קיצוני' ועכשיו לשונו לא יוצאת מעכוזו של נתניהו".
קצפו של שפטל הגיע לאחר שהנגבי התראיין קודם לכן בתחנת הרדיו, התייחס למקרה החייל ההורג ואמר כי "אם הייתי במקום אלאור אזריה, לא הייתי נוהג כמותו".

שפטל והורי החייל ההורג (צילום: דן בר דב)
שפטל והורי החייל ההורג (צילום: דן בר דב)

שפטל לא נותר חייב, ותקף את השר בחריפות: "צחי הנגבי זה אדם הפכפך, לא ישר, עבריין מורשע בעדות שקר בבית משפט. אדם שברח מהליכוד כשהיה נראה שהליכוד מתרסק, קרא לנתניהו 'ימין קיצוני' ועכשיו לשונו לא יוצאת מעכוזו של נתניהו. עצם העובדה שצחי הנגבי אומר משהו תמיד ההיפך זה נכון".
שפטל גם התייחס להתפטרות צוות ההגנה במשפט ולמהלכים הבאים במהלך הערעור, קרא להם פחדנים ואמר: "אם חלילה המשפחה הייתה מקבלת את ההצעה של שני מוגי הלב הפחדנים שברחו ברגע האחרון … לא ניתן היה להגיש בקשה לשחרר אותו עד לפסק דין בערעור ולכן על ההתחלה המהלך היה נכון. אני עומד לצרף בתוך יום יומיים עורכת דין שתסייע לי לנהל את ההגנה של אלאור אזריה".

השר צחי הנגב
השר צחי הנגב

כשנשאל: "האם אתה רוצה לחזור בך, בכל זאת מדובר בשר בישראל?, ענה עורך הדין: "אני יכול לחזור בי במובן הזה שזו הייתה לשון המעטה וראוי לתקוף אותו בצורה הרבה יותר חריפה… בית המשפט קבע שהוא רמאי. חרפה שהוא בחיים הפוליטיים, חרפה לליכוד שהוא שר מטעם הליכוד",  שפטל הוסיף עוד כי הנגבי הוא "אדם נאלח" ו"צבוע".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן