Skip to content

שני 27 מרץ 2017 (מהדורת הבוקר)

כותרות המהדורה משבר התאגיד: נתניהו וכחלון נפגשו אתמול פעמיים ; הבחירות עדיין על הפרק (פוליטי) * ארה"ב לרוסיה: מעצר מפגינים פגיעה בדמוקרטיה (חוץ) תחזית מזג האוויר היום – שני: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר שלישי: מעונן חלקית. תחול ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים רביעי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

משבר התאגיד: נתניהו וכחלון נפגשו אתמול פעמיים ; הבחירות עדיין על הפרק (פוליטי) * ארה"ב לרוסיה: מעצר מפגינים פגיעה בדמוקרטיה (חוץ)

תחזית מזג האוויר

היום – שני: מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה רב. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר

שלישי: מעונן חלקית. תחול ירידה קלה בטמפרטורות, בעיקר בהרים

רביעי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול עליה בטמפרטורות והן יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

חמישי: התחממות נוספת, יעשה חם מהרגיל עד שרבי. משעות הצהריים יחדור לאזורינו אוויר קריר יותר ולח וייתכן אובך

חדשות

בניית 50 דירות באפרת שבגוש עציון עוכבה במשך כשנה בגלל טענת שווא של פלסטיני לחזקה על קרקעות של המדינה (רשת ב')

היום לא תהיה קבלת קהל במשרדי הרישוי ברחבי הארץ

נמשכת השביתה הכללית בקבוצת "כלל ביטוח"

במשטרת ישראל מתנהלת חקירה בעקבות שתי תלונות שהוגשו אתמול בתחנת בית שמש בגין הטרדות , איומים והפצת מינשר ובו אמירות המכוונות כנגד קצין צה"ל האחראי על גיוס בני ישיבות לצבא * במסגרת החקירה הועברה ע"י המשטרה בקשה לפרקליטות לקבלת אישור לפתוח בחקירה בגין הסתה (ראה בנוסף ב'חרדים')

פוליטי

ח"כים מהקואליציה חתמו על ההצעה שתאסור על בג"ץ לבטל חקיקה של הכנסת

משבר התאגיד: בכיר בליכוד לאחר פגישות נתניהו-כחלון: הבחירות עדיין על הפרק * ראש הממשלה ושר האוצר נפגשו אתמול פעמיים * מקור אחר בליכוד אמר: נתניהו ייצא מנצח מהעימות בכל מקרה – או שיכופף את כחלון, או שיכפה עליו בחירות לפני שיוגש נגדו כתב אישום (הארץ)

– מבחן מנהיגות: התנהלות כחלון במשבר התאגיד היא בבחינת להיות או לחדול * שר האוצר ניצב בפני שתי ברירות גרועות אך האופציה של עמידה עיקשת מול נתניהו עשויה להשתלם לו יותר. * הבחירה המונחת לפניו תכריע אם יצליח להפוך משומר הקופה הציבורית למנהיג (מעריב)

– שטייניץ: "כל הקואליציה אמורה לכבד את החלטות שר התקשורת"

– דוד ביטן: כל נוסחה לפשרה בין רה"מ לכחלון תחייב לדחות את מועד פתיחת שידורי התאגיד

הבחירות להסתדרות: יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה צפוי לתמוך ביחימוביץ' * יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן פורש מסיעתו של אבי ניסנקורן

ערכאות: דורית ביניש על האפשרות לביטול שיטת הסיניוריטי: הדבר הכי מסוכן למערכת המשפט * נשיאת העליון לשעבר התייחסה לפרסומים שלפיהם שרת המשפטים שוקלת לעכב את מינוי אסתר חיות לנשיאה הבאה כדי לבחון מחדש את השיטה. "לא מעלה על דעתי שהשופטים יסכימו למהלך כזה" (הארץ)

תיק 2000: בנט: ראש ממשלה לא צריך להזמין כתבות ממו"ל עיתון * שר החינוך התייחס לפרסום לפיו נוני מוזס הציג לנתניהו כתבת מחווה המנגחת את הבית היהודי ובנט. "לא הבנתי מאיפה הכתבות האלה הגיעו", "והיום זה מתחבר" (הארץ)

ביטחוני

המתיחות מול חמאס: צה"ל עצר את אחד מבכירי הארגון בגדה
במהלך הלילה עצרו כוחות צה״ל, שב״כ ושוטרי מחוז ש״י באיו״ש 14 מבוקשים * 9 מהמבוקשים שנעצרו חשודים במעורבות בפעילות טרור עממי ובהפרות סדר אלימות לעבר אזרחים וכוהב״ט

מנשה – בכפר דן נעצר מבוקש. בטול כרם נעצרו 2 מבוקשים * אחד מהמבוקשים פעיל ארגון הטרור חמאס

אפרים – ברנתיס נעצרו 3 מבוקשים פעילי ארגון הטרור חמאס

בנימין – בכפר נעמה נעצר מבוקש

עציון – בבית לחם נעצרו 2 מבוקשים. אחד מהמבוקשים פעיל ארגון הטרור חמאס * בבית פג׳אר נעצרו 4 מבוקשים *  ברשאיידה נעצר מבוקש

המבוקשים הועברו לחקירת כוהב״ט

בנוסף, במהלך הלילה תפסו כוחות צה״ל בשיתוף השב״כ בעיירה בית לחם שבגזרת החטיבה המרחבית ״עציון״ אלפי שקלים. על פי מידע מודיעיני מקור הכספים בארגוני טרור * כספי הטרור שהוחרמו הינם תגמול למשפחות במטרה להשאירן במעגל הטרור

חמאס: לא נבליג על ההתנקשות במאזן פוקהא, אך לא נגיב בירי רקטות

חמאס פתח מחדש את מעבר ארז: סגירת צדו הפלסטיני של מעבר ארז "עד להודעה חדשה" נמשכה פחות מיממה. (חדשות2)

– חמאס: משפחות אסירים, חולים ושרים יורשו לצאת מהרצועה

מדיני

הקרמלין: אבו מאזן יבקר במוסקבה ב-11 במאי

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס בוועידת איפא"ק: "העברת השגרירות לי-ם נשקלת ברצינות" * מדובר בפעם הראשונה שבכיר בממשל מתייחס לנושא מזה כחודשיים, כאשר בפעם האחרונה שטראמפ נשאל על הנושא ענה כי מוקדם מדי לדון בכך.

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס: "לא נתפשר על ביטחונה של ישראל"

חוץ

סודן: פועלים לשחרר אזרח צרפתי שנחטף בצ'אד

אוסטרליה: אלפים פונו מחשש לפגיעת ציקלון בצפון המדינה

אפגניסטאן: מפקד בכיר ב"אל קאעידה" חוסל במתקפה של חיה"א האמריקני

ארה"ב: טראמפ יחתום על צו נשיאותי שמקל על ייצור חשמל

– ג'ארד קושנר יקבל משרד בבית הלבן * טראמפ מינה את יועצו וחתנו למנהל משרד חדשני האמון על הטיפול בבירוקרטיה הפדרלית, ומימוש הבטחות של קמפיינים מרכזיים. המשרד החדש נועד להפיח חשיבה מחודשת בבית הלבן (nrg)

בחריין: נעצרו 14 חשודים בתכנון פיגועים בחסות איראן

יפן: לפחות שישה תלמידים נהרגו במפולת שלגים בטוקיו

רוסיה: ארה"ב לרוסיה: לשחרר מיד את המפגינים שמחו נגד פוטין ונעצרו ; מעצרו של מנהיג האופוזיציה הרוסי – פגיעה בדמוקרטיה * למרות איסור מפורש של המשטרה, שהזהירה כי מי שיגיע להפגנות המחאה "מסכן את ביטחונו", עשרות אלפים יצאו להפגין ברחבי רוסיה נגד השחיתות השלטונית, זאת לאחר פרסום תחקיר על נכסיו של רה"מ דמיטרי מדבדב  * מנהיג האופוזיציה נעצר עוד בטרם הגיע להפגנה

דרום קוריאה: התביעה דורשת צו מעצר לנשיאה לשעבר פארק

צרכנות

כלכלני חברת האשראי הבינלאומית קופאס: "התייקרות הנפט תוביל לעליות מחירים בישראל ב-2017" * בחברה מעריכים כי על נתוני 2016 השפיעו במיוחד גורמים חיצוניים, ובפרט ירידת מחירי נפט (דה מרקר)

בריאות

כיסויי הביטוח הסיעודי לקשישים בישראל – מהנמוכים ב-OECD * מחקר של ארגון המדינות המתועשות בדק את תמיכתן של 14 מדינות בקשישים סיעודיים. ישראל ממוקמת בתחתית הדירוג בכמה קריטריונים, ואילו שיעור הסיעודיים במדינה גבוה ביותר (מעריב)

תחבורה

מכה למכוניות האוטונומיות: בעקבות תאונה בארצות הברית, שבה היה מעורב אחד מכלי הרכב האוטונומיים של אובר, הודיעה החברה כי החליטה להקפיא באופן זמני את המשך התוכנית (מעריב)

חרדים

היערכות לקראת עצרת הרבבות מחר בערב בירושלים נגד גיוס חרדים ומעצר סרבני גיוס * רבנים ראשי ישיבות ופוסקי הלכה בקריאה "על דבר החובה על כל אחד ואחד להשתתף בעצרת המחאה למען הצלת הדת"

דיווח בגל"צ: הפרקליטות אישרה לפתוח בחקירה בעקבות מנשר נגד ראש מדור בני ישיבות באכ"א האחראי לניסיון גיוס חרדים * במנשר נקרא הציבור להתפלל לאלוהים, שיפעל נגד המסיתים והמדיחים *  מוקדם יותר פורסם בשם רבנים חרדים: "מכיוון שאין לחרדים איך לפעול נגד הצבא שרודפם, הם רשאים הם למסור דינם לשמים". הוראת הרבנים: להגיע ולהיעצר ובכך למלא את הכלא בחרדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן