Skip to content

חטמ"ר שומרון – פלסטיני נורה כשניסה לדקור לכאורה חיילים

לטענת חילי גולני שאבטחו תחנת היסעים הגיע הצעיר לצומת בסמוך לחטמ"ר שומרון שלף סכין והתקדם לעברם בריצה. הוא נורה ונפצע קשה. מבירור פרטיו עולה כי הנו בן דודו של הפלסטיני שנורה אתמול באותו מקום. מוקדם יותר ניסתה צעירה להתאבד בחברון, נופפה בסכין לא רחוק מעמדת שוטרי מג"ב אך כוונתה סוכלה על ידי קרוב משפה שהבריחה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיילים מגדוד 51 של חטיבת גולני סיכלו היום (רביעי) בצהריים ניסיון לפיגוע דקירה על ידי פלסטיני ליד תחנת ההיסעים בסמוך לחטיבה המרחבית שומרון. הפלסטיני, כך נטען,  אחז בסכין, רץ לעבר הכוח – ונורה על ידי החיילים. אין נפגעים בקרב החיילים. הפלסטיני פונה במצב קשה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
המקרה התרחש יממה בלבד לאחר ניסיון פיגוע באותו המקום. אתמול נורה פלסטיני שניסה לבצע פיגוע דקירה באותו מקום בדיוק. 2 חיילי גדוד 51 של גולני שאבטחו את תחנת ההיסעים ירו בו. מבירור פרטי הפלסטיני עולה כי הוא בן דודו של הפלסטיני שנורה אתמול באותו מקום. שניהם גרים במחנה הפליטים בלטה שליד שכם.  לטענת החיילים הוא גם  פעל באותו דפוס, רץ עם סכין לעברם  ואז הם ירו בו ופצעו אותו קשה. גם הוא פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.
בעקבות האירוע שוחח יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון עם מח"ט שומרון גלעד עמית על המצב הביטחוני באזור. דגן: "זו פעם שניה תוך 24 שעות שבאותו מקום מתרחש אירוע דקירה. אנחנו מודים לחיילי צה"ל על התושייה שהם מגלים ומצפים לראות את צה"ל מתרכז במשימתו החשובה הגנה על התושבים".

אזור התקרית היום ואתמול - סמוך לחטמ"ר שומרון
אזור התקרית היום ואתמול - סמוך לחטמ"ר שומרון

2 נשים פלסטינאיות ביקשו להתאבד – כוחות הביטחון יעזרו

מוקדם יותר סיכל כוח צה"ל כוונה פיגוע דקירה בצומת ג'ילבר בחברון. צעירה פלסטינית בת 24 שהגיעה למקום נופפה בסכין ונעצרה. הצעירה הודתה בחקירה כי התכוונה לבצע פיגוע דקירה במקום.
מפרטי האירוע עולה כי הצעירה החליטה לשים קץ לחייה וידעה כי אם תניף סכין לעבר כוחות הביטחון תיירה בידיהם. קרוב משפחתה שהיה עד למתרחש הבריח אותה מהמקום. שוטרי מג"ב שדלקו אחרי הצעירה הגיעו לבית משפחתה שם סיפרו להם קרוביה כי היא ביקשה לשים קץ לחייה.
הפלסטינית מלקחה לחקירה.

אסיא כעאבנה מהכפר דומא, ניסתה להתאבד בעזרת צה"ל
אסיא כעאבנה מהכפר דומא, ניסתה להתאבד בעזרת צה"ל

שלשום הגיעה אסיא כעאבנה, בת 39 ואם לתשעה, המתגוררת בכפר דומא, למחסום קלנדיה ליד ירושלים. לפי המשטרה, האישה המתינה לבידוק במעבר וביקשה להתקרב לחיילת בטענה שברצונה לשאול שאלה. בשלב זה, ככל הנראה, שלפה סכין שהיה בתיקה, התקרבה במהירות לחיילת בת 25 ודקרה אותה. החיילת נפצעה קלות והשוטרים השתלטו על הדוקרת. בחקירתה סיפרה כי לאחר מריבות  וחיים קשים בביתה החליטה להתאבד ולכן נטלה סכין ויצאה למחסום במחשבה כי כוחות הביטחון ירו בה למוות.

1 Comment

  1. גורן
    28 באפריל 2017 @ 15:36

    בחקירתה סיפרה כי לאחר מריבות וחיים קשים בביתה החליטה להתאבד ולכן נטלה סכין ויצאה למחסום במחשבה כי כוחות הביטחון ירו בה למוות. נו שיטה חדשה אתה רב עם המשפחה האבא הסבא או האישה בגדה בבעלה או נתפסה הבת כאשר היא עוגבת על הנער השכן הפתרון לרצוח יהודים ………

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן