Skip to content

הבועה: אסתי גינזבורג לא נחה

דוגמנית העל הבינלאומית, אסתי גינזבורג הצהירה בסוף השבוע האחרון שהיא שוקלת לרוץ לכנסת. מכאן ועד הכנסת יש עוד זמן... וכרגע היא מתמקדת בקריירת הדוגמנות ולא נחה לרגע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אסתי גינזבורג ויעקב גולברי. צילום: דנה קופל
אסתי גינזבורג ויעקב גולברי. צילום: דנה קופל

הסופר מודל הישראלית מרימה הילוך וכבר השבוע התארחה בפסטיבל קאן לא לפני שעברה בסניף גולברי לקחת מבחר פריטים לנסיעה הנחשקת. בזמן הנסיעה פינקה את העוקבים באינסטוש בתמונות של הלוקים הנבחרים ושל המסיבות הכי שוות לצידן של הכוכבות הגדולות של עולם האופנה: קנדל ג'נר, בלה חדיד, ריאהנה ועוד.
גינזבורג לא נחה לרגע וכבר אתמול בבוקר נחתה בארץ היישר אל אירוע סטילטו של לאשה בו היא מככבת על השער בהפקת קיץ לוהטת במונטנגרו לצידן של קורל סימנוביץ ונטע אלחימסטר.
גינזבורג סיפרה שהיא נהנתה בצילומי ההפקה ועל הדרך התחברה לבנות: "קורל ונטע ממש מקסימות! יצא לי כבר להכיר אותן אבל עכשיו העבודה ביחד ממש קירבה בנינו. גם היינו יחד בקאן ונהנו מכל רגע."
באשר לתוכניות שלה להמשך הקיץ אמרה: "בקרוב אני מצטלמת לקמפיין החורף של גולברי אז אני ארגיש קצת חורף באמצע הקיץ אבל פרט לזה אנחנו מתכננים עוד כמה דברים שווים לקראת הקולקציה החדשה ביחד עם חוה מונד חברתי היקרה שמצטלמת איתה בפעם השניה לקמפיין! וכמובן אני גם אקח חופש ואטוס לחופשה משפחתית באוגוסט."
את מיקום החופשה אסתי סירבה לחשוף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן