Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 02 ביוני, 2017

סיפורי נרניה: האריה המכשפה וארון הבגדים, ילדים טרנסג'נדרים – מי מחליט?, הטנגו האחרון, ג'ייסון בורן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 סיפורי נרניה: האריה, המכשפה וארון הבגדים | The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe, ערוץ Yes5

הרפתקאות. ארבעה אחים צעירים נאלצים לעבור להתגורר באחוזת דודם המסתורית. הם מגלים שדרך ארון בגדים ישן, הם יכולים לעבור לארץ נרניה הקסומה. במאי: אנדרו אדמסון. ארה"ב, 2005. הסרט משתדל להיות נאמן לסיפור המקורי, ומוחמא בזכות אפקטים ויזואליים מרשימים ודיאלוגים טובים. ציון: 

21:00 ילדים טרנסג'נדרים – מי מחליט? | ?Transgender Kids: Who Knows Best, ערוץ Hot8

מה קורה כשילד מרגיש שהוא נולד למגדר הלא נכון? הסרט מפגיש עם אחד המומחים הגדולים בעולם לדיספוריה מגדרית בילדות (כשהילד אינו מרוצה מהמגדר שלו), ד"ר קנת' צוקר, שמדבר למצלמות בפעם הראשונה מאז שאיבד את עבודתו ונאלץ לסגור את המרפאה שלו. BBC, 2017.

22:00 הטנגו האחרון | Last Tango, ערוץ החיים הטובים

לאחר שחוו את חיי הגמלאות בהודו במסגרת העונה הראשונה של "החלום ההודי", שבים ארבעת הסלבס הבריטיים (מרים מרגוליס, בובי ג'ורג', רוזמרי שרייגר ו-ויין סליפ) למסע אחד אחרון. הפעם יקיפו החברים את הגלובוס וייחשפו להתמודדות עם הזקנה במדינות שונות, החל בסודות לחיים ארוכים ביפן וכלה בחיפוש אחר נעורים נצחיים בפלורידה.

22:00 ג'ייסון בורן | Jason Bourne, ערוץ Hot גולד

הסרט החמישי בסדרת האקשן המצליחה והרביעי בכיכובו של מאט דיימון. לאחר שנקם ב-CIA, יוצא בורן ממקום מסתורו כדי להילחם באויב חדש, בעל יכולות מתוחכמות ומסוכנות, בעודו נחשף למידע מטלטל אודות עברו. שחקנים נוספים: טומי לי ג'ונס, אליסיה ויקנדר, ונסן קאסל, ג'וליה סטיילס. במאי: פול גרינגראס. ארה"ב, 2016. סרט מעניין, מותח ועומד בפני עצמו. השאלה אם פה מסתיימת הסדרה, או שמא יש כאן סוף פתוח?! לא ברור. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן