Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 11 ביוני, 2017

רק בריאות, מוות באור הזרקורים, משפחה בחופשה, העולם על פי גארפ, גיבורה, לבשל לאכול לשרוף, כתום זה השחור החדש 5, גיהנום עלי אדמות: נפילת סוריה ועליית דאע"ש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:45 רק בריאות, ערוץ הבריאות

ד"ר אסנת וולפיש – מנהלת היחידה להריון בסיכון גבוה במחלקת נשים ב' בבית החולים סורוקה – מגישה תכנית אולפן יומית בנושא בריאות ורפואה. בכל תכנית יתארחו מיטב המומחים בענפי הבריאות והרפואה וידונו בנושאים החמים של אותו שבוע. בין הפינות הקבועות בתכנית: חדר טיפולים בו יודגמו בשידור חי טיפולים בריאותיים ואסתטיים; מפגשים עם רופאים מעוררי השראה וסיפוריהם האישיים של ידוענים, כמו סי היימן, שתספר על התמודדותה עם מפרצת במוח; עירית בנדק, שתדבר על פונדקאות; ו-ג'ני טוקרב, שתספר על מאבקה בסרטן השד.

22:00 מוות באור הזרקורים | …Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

לא מעט ידוענים נפטרו בנסיבות שהותירו את מעריציהם המומים. פעמים רבות סבבה את מותם חרושת של שמועות ותיאוריות קונספירציה. כעת הפתולוג מייקל האנטר שם קץ לספקולציות שנלוו למותם של גיבורי תרבות, כמו ג'ון בלושי, ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס, פול ווקר ו-נוטוריוס ביג. הוא יציג ראיות גורליות מהנתיחות שנערכו בגוויות וישלב בין עובדות רפואיות לראיונות אישיים.

22:00 משפחה בחופשה | Family Travel with Colleen Kelly, ערוץ הטיולים

קולין קלי היא מחברת מדריכי טיולים, טיילית מנוסה ואימא מודרנית שאינה מפחדת מהרפתקאות. קלי תסייר עם ילדיה ביעדים האטרקטיביים בעולם ותחלוק טיפים לחופשה המשפחתית המושלמת.

22:00 העולם על פי גארפ | The World According to Garp, ערוץ Yes3

עיבוד מצוין לספרו של ג'ון אירווינג, אודות חייו יוצאי הדופן של גארפ (רובין וויליאמס), סופר מוכשר שחייו ויצירתו עומדים בצלה של אמו הפמיניסטית. גלן קלוז בתפקיד האם הכריזמטית, ו-ג'ון לית'גו כאחת ממעריציה המושבעים, טרנסג'נדרית שהייתה בעברה שחקן פוטבול מצליח, היו מועמדים לאוסקר על תפקידיהם. במאי: ג'ורג' רוי היל. ארה"ב, 1982. סרט קומי ודרמטי שמטפל בסוגיות מרכזיות בחיים, תוך חוכמה וציניות, ומשחק מעולה של וויליאמס. ציון: 

22:00 גיבורה | Heroine, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט המורכב מחמישה סיפורים קצרים העוסקים בחמש נשים שונות ועל איך המקצוע והעיסוק שלהן משפיע על עולמן. כל הסיפורים מבוימים על ידי במאיות ובכל סיפור דמות ראשית נשית שהעיסוק שלה הוא העיקר ומגדיר את גבולותיו. עם: גילי בית הלחמי, שיר אברמוב, הילה שלו, אלאנה איב ו-סיון מסט. במאיות: עטרה פריש, חלי הרדי, יסמין שרייר-עוזרי, שירה פיורסקי, שירה פורת. יוצרות ראשיות: מיכל ויניק, מיה דרייפוס. ישראל, 2016.

22:45 לבשל, לאכול, לשרוף | Cook, Eat, Burn! With Donal Skehan, ערוץ הבריאות

דונאל סקיהאן, התשובה האירית ל-ג'יימי אוליבר, ילמד כיצד לבשל אוכל בריא ויחלוק מתכונים מושלמים לאורח חיים ספורטיבי. כל מנה בתוכנית תותאם לפעילות פיזית שונה, החל משייט קיאקים וכלה בטיפוס הרים.

22:50 כתום זה השחור החדש 5 | 5 Orange Is The New Black, ערוץ Hot HBO

הדרמה הקומית של נטפליקס חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – העונה נפתחת בדיוק בנקודה שבה הסתיימה הקודמת – מהומות פרצו בליצ'פילד לאחר הטרגדיה שהתרחשה בין כתלי בית הסוהר, ויחסי הכוחות בין האסירות לסוהרים התהפכו כשלידיה של דאיה מגיע אקדח. העונה כולה תגולל את המתרחש במהלך 72 השעות של מהומות ליצ'פילד, תתמקד במתרחש במתקן הכליאה ובבית החולים הפסיכיאטרי וכמו תמיד, תסקור גם את עברן וסיפוריהן האישיים של הדמויות. 

23:20 גיהנום עלי אדמות: נפילת סוריה ועליית דאע"ש | Hell on Earth: The Fall of Syria and the Rise of ISIS, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

סבסטיאן יונגר ו-ניק קואסטד מציגים דיוקן אינטימי על מלחמת האזרחים ומשבר הפליטים בסוריה. הסרט מתעד את נפילתה של סוריה לתוהו ובוהו בלתי מרוסן שאיפשר את עלייתה של המדינה האסלאמית, הידועה יותר בשם דאע"ש, בעיראק ובסוריה. מתוך למעלה מאלף שעות של חומרים קשים לעיכול, שצילמו יונגר וקואסטד (ששיתפו פעולה קודם לכן ביצירת טרילוגיית סרטי המלחמה: "רסטריפו", "הסיור האחרון" ו-"קורנגל"), מתועד ההרג הנורא, ההשלכות הפוליטיות והחברתיות, וחשוב מכל, המחיר האנושי שמשלמים אזרחי סוריה, והתמונה המדאיגה של המערב ביצירת דאע"ש.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן