Skip to content

שיא מכירות למזראטי בישראל

מסכמת את מחצית 2017 עם מכירת 100 רכבי מזראטי. כמות כפולה מסך כל רכבי מזראטי שנמכרו בכל שנת 2016. ומזארטי העולמית חושפת דגמים חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הלבנטה, דגם ה-SUV, מוביל עם 78 רכבים שנמכרו, במקום השני ניצב דגם הגיבלי עם 17 מכירות, אחריו דגם הקווטרופורטה S עם 4 רכבים ורכב אחד מדגם גראנטוריזמו GTS .

מזראטי לבנטה הקפיץ את מכירות החברה בישראל (צילום:מאזרטי)

דני איטליאנו מנכ"ל אוטו איטליה, יבואנית מזראטי ציין: "את שנת 2016 סיימנו עם צמיחה של כ-43% במכירות מזראטי ואנו גאים לשבור שיא זה כבר במחצית הראשונה של 2017. אין ספק כי כניסתו של דגם הלבנטה לארץ, הנגיש את מזראטי לקהלים נוספים וישראל היא בהחלט מהשווקים הצומחים ביותר של מזראטי בכל העולם. בכוונתנו להמשיך ולהגדיל את כמות המכירות גם במחצית השנייה של השנה, בהתאם לאסטרטגיה של מזראטי שהציבו יעד עולמי של כ-60 אלף רכבים לשנת 2017."

אם את שנת 2016, סיכמה מזראטי עם מכירה של 53 רכבי מזראטי (זינוק של כ-43% בהשוואה לשנת 2015), כעת מסכמת מזראטי את מחצית שנת 2017- עם שיא מכירות היסטורי של 100 רכבי מזראטי. לשם השוואה את מחצית שנת 2016 סיכמה מזראטי עם מכירות של 32 רכבים.

Maserati GranCabrio MC (צילום:יח"צ)

אם חיכיתם עד כה לרכישת מזארטי, תשמחו לדעת כי מזראטי חשפה את מתיחת הפנים שעברו דגמי GranCabrio GranTurismo החדשים באירוע המכוניות היוקרתי בעולם שנערך באנגליה – Goodwood Festival of Speed

דגם ה- -GranTurismo היא המכונית החדשה ביותר של מזראטי שעוצבה על-ידי פינינפרינה. מאז השקתה בשנת 2007, התפתחה לאחת ממכוניות ה-GT  האיקוניות ביותר שנבנו אי פעם.             ה-GranCabrio הושקה בתערוכת המכוניות של פרנקפורט ב-2009 כדגם של 2010. שתי המכוניות נחשבות לביטוי האולטימטיבי של הלהט, הטכנולוגיה ומלאכת המחשבת של מזראטי וכל אחת מהן ייחודית במגזר מכוניות-העל הודות לעיצוב על-זמני ועיצוב פנים נוח של ארבעה מושבים.

Maserati GranTurismo Sport (צילום:יח"צ)

מזראטי ייצרה יותר מ-37,000 דגמי GranTurismo ו-GranCabrio במפעל ההיסטורי שלה בוויאלה צ'ירו מנוטי במודנה והשיקה מחדש את שני הדגמים האיקוניים של 2018 בעיצוב חדש אלגנטי ואווירודינמי עם עיצוב פנים ספורטיבי ומהודר ומערכת מידע ובידור מתוחכמת.

כל אחד מהדגמים מיוצר בשתי גרסאות מובחנות, ספורט ו . MC-שניהם מצוידים במנוע 4.7 ליטר, V8 אטמוספיר, אשר נבנה ידנית על-ידי פרארי במרינלו ומפיק 460 כוחות סוס  ב-7,000 סל"ד. בנוסף ישנה, תיבת הילוכים אוטומטית ZF  של שישה הילוכים מחוברת ישירות למנוע ה-V8  האימתני.

הצוות במרכז העיצוב של מזראטי בטורינו ניגש למלאכת העיצוב מחדש של ה-MY18 בכבוד המרבי הראוי לעיצוב הנצחי של פינינפרינה. גריל המשושה החדש של המכונית, אשר המעצבים כינו בשם "אף הכריש", שואב השראה מהקונספט של אלפיירי ומוסיף אפקט תלת-ממדי למראה המכונית מלפנים בשילוב עם תעלות האוויר המונמכות, הגריל משפר את פיזור זרם האוויר ומפחית את החיכוך האווירודינמי מ-0.33 ל-0.32 ב–GranTurismo ומ-0.35 ל-0.33 ב.GranCabrio- גם הפגוש האחורי עוצב מחדש עם דגש על האלגנטיות הטבעית של ה-GT קופה והקבריולה האיקוניות עם עיצוב נקי יותר וגרסאות ספורט ו-MC  .

מזארטי גראנדקאבריו -מבט פנים (צילום:יח"צ)

הפנים של ה-GranTurismo מציע נוחות מרבית לארבעה אנשים הודות למושבי עור ספורט אינדיבידואליים של Poltrona Frau® עם משענת ראש אינטגרלית. בדגם של 2018 מציע עיצוב הפנים העשיר צג מגע קפסיטיבי חדש ובעל רזולוציה גבוהה בגודל של "8.4 וארגונומיה מלוטשת. מערכת הבידור המתוחכמת תואמת הן ל-Apple CarPlay והן ל-Android Auto.

מזארטי גראנטוריזמו ספורט -מבט פנים (צילום:יח"צ)

הקונסולה הנמוכה יותר עוצבה מחדש בכדי לאכלס חוגה כפולה וידידותית העשויה מאלומיניום מחושל כמו גם את אוסף הכפתורים למצבי הנהיגה השונים של המכונית. שעון החוגה הכפולה החדש של מזראטי ממוקם במרכז לוח המחוונים ומערכת הסאונד היוקרתית של הרמן קרדון באים כסטנדרט הן בגרסת הספורט והן בגרסת ה-MC.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן