Skip to content

עובדת קונדיטוריה שכחה במונית 40 אלף ₪ ותכשיטים

עובדת קונדיטורית וייס שבתל אביב, נסעה במונית עם תיק ובו עשרות אלפי שקלים, פנקס המחאות חתומות ופתוחות, תכשיטים ומטבעות זהב, ירדה והבחינה כי שכחה את התיק. המעביד, פנה לעזרת הציבור; "עזרו לנו למצוא את המונית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה שעלתה למונית בתל אביב, שכחה תיק ובו עשרות אלפי שקלים, מטבעות זהב, תכשיטים אישיים ופנקס המחאות פתוח חתום בחתימת בעל העסק בו היא עובדת. העובדת ומעבידה ניסו לאתר את המונית אך עד עתה ניסיונותיהם העלו חרס.

בועז וייס בעלי הקונדיטוריה (צילום: באדיבות וייס)
בועז וייס בעלי הקונדיטוריה (צילום: באדיבות וייס)

היום (חמישי) בשעות הצהרים עלתה עובדת קונדיטורית וייס שבקינג ג'ורג תל-אביב, למונית ברחוב קלישר ונסעה בה עד לרחוב אידלסון, מקום חפצה. בתום הנסיעה היא שילמה לנהג  את עלות הנסיעה וירדה מהמונית. ברגע שהמונית נסעה לדרכה, הבחינה האישה בת ה-42, כי שכחה במונית תיק ובו  40 אלף ש"ח, מטבעות זהב ומסמכים כולל תכשיטים השייכים לה. מעבידה בועז וייס סיפר למגפון כי העובדת נסעה מטעמו להפקיד בבנק כספים ומשם הייתה אמורה להמשיך ולמסור המחאות חתומות פתוחות שיועדו לתשלומי מע"מ ועוד.
קודם לכן מנסיבות אישיות משכה האישה מתוך כספת פרטית את תכשיטיה וכספים פרטיים בדולרים לצרכי תשלומים שונים. "נוצרה סיטואציה בה כספי העסק וכל חייה היו בתיק הזה", מספר וויס, בעלי הקונדיטוריה.  השנים הזדרזו והגישו תלונה במשטרה וביקשו תוך כך מהשוטרים לבדוק את המצלמות באזור כדי לנסות ולזהות את המונית. "לרוע המזל" אומר וייס, "המצלמות במקטע זה היו מקולקלות ולא פעלו". בצר להם פנו השניים לתחנות המוניות השונות בעיר, אך עד לפרסום ידיעה זו, נענו בשלילה. "אני מקווה שהנהג יגלה יושרה", אומר וייס, "ויחזיר לידינו את האבדה.
וייס שעדיין מחפש את המונית, פונה באמצעות מגפון לציבור ומבקש שכל מי שבידו לעזור לו, מוזמן להתקשר אליו ל- 8455727 050 או למוקד 100 .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן