Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 30 ביולי, 2017

כדור הארץ בשידור חי, הגשרים של מחוז מדיסון, בלקפיש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 כדור הארץ בשידור חי | Earth Live, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

רוצים לראות את כל העולם בלילה אחד? הצטרפו אל צמד המנחים ג'יין לינץ' ו-פיל קאוגן באולפן, ולצלמי הטבע הטובים ביותר בעולם בשטח, לסיור מסביב לעולם ולמפגש פנים אל פנים עם ממלכת החי. מצלמות חדשניות הופכות את הלילה ליום… הסיור יעבור בשש יבשות וכוכביו כאמור יהיו חיות הבר.

22:00 הגשרים של מחוז מדיסון | The Bridges Of Madison County, ערוץ Yes3 + Yes VOD

דרמה רומנטית ורגישה שביים קלינט איסטווד על פי רב המכר של רוברט ג'יימס וולר. במשך ארבעה ימים מתואר רומן סוער וחסר תקווה בין צלם של נשיונל ג'יאוגרפיק שהגיע לתעד את הגשרים במחוז מדיסון שבאיווה, לאשתו המתוסכלת של חוואי מקומי. איסטווד מככב בתפקיד הראשי לצד מריל סטריפ, שהייתה מועמדת לאוסקר על תפקידה. ארה"ב, 1995. הסרט רחוק מלרגש כמו הספר המקורי, עשיר בקיטש ומשחק משובח, אבל בהחלט שווה את החוויה הקולנועית לאלו שפחות מכירים את הסיפור. ציון: 

22:00 בלקפיש | Blackfish, ערוץ Hot8 + Hot VOD

פרס ראשון Cinema Eye Honors Awards 2014; פרס ראשון Golden Trailer Awards 2014; פרס ראשון Satellite awards 2013; פרס ראשון Washington DC Area Film Critics Association Awards 2013; פרס ראשון St. Louis Film Critics Association 2013. הסרט שהצליח לשנות את תעשיית הבידור של בעלי החיים הימיים בארה"ב. זהו סיפורו של טיליקום, הלווייתן שהרג מספר אנשים שזמן שהותו בשבי, והאופן בו הפארקים הימיים מתמודדים עם הליווייתנים המשתתפים במופעי הראווה השונים. הבמאית הבריטית, גבריאלה קופרתווייט, מציגה צילומים מדהימים וראיונות מרתקים במטרה לחקור את טבעו יוצא הדופן של הליוויתן ואת היחס האכזרי אליו בשבי. קופרתווייט מציגה את הפער בין עולם הפנטזיה לעולם המציאות ואת האופן בו התעשייה מגלגלת כספים רבים על חשבון בעלי החיים. ארה"ב, 2013. הסרט מרגש עד כדי מעצבן לראות את התנאים שבהם כלואים היונקים והדגים, ואף גורם לצופים לרצות לעשות מעשה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן