Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 04 באוגוסט, 2017

קובו: אגדה של סמוראי, האוצר מעבר לנהר, טרזן, חטיבת ביניים: השנים הגרועות של חיי, דרך קלוברפילד 10, לא בתל אביב, קיץ אמריקאי חם ורטוב: כעבור עשר שנים, איקרוס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:08 קובו: אגדה של סמוראי | Kubo and the Two Strings, ערוץ Yes5

אנימציה שהייתה מועמדת לפרס האוסקר לסרט האנימציה הטוב ביותר. קובו חי את חייו השקטים בכפר הנמצא על גדות הנהר ביפן. אורח חייו הרגוע מופר כאשר רוח נקמנית מהעבר מגיעה ומשנה לרעה את חייו. על מנת שיצליח להביס אותה, יוצא קובו למסע בעקבות חליפת שריון הקסמים שהייתה של אביו הסמוראי. דיבוב לאנגלית: שרליז ת'רון, רוני מארה, ארט פרקינסון, מת'יו מקונוהיי. דיבוב לעברית: יגאל שדה, אורנה כץ, אסף גשמקו. במאי: טראביס נייט. ארצות הברית, 2016. הנפשה מדהימה בסרט די מלנכולי, אך עם אומץ שפונה דווקא לקהל המבוגרים יותר מאשר לילדים. ציון: 

16:30 האוצר מעבר לנהר | The Treasure Across the River, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט הרפתקאות קומי מוזיקלי, שמספר את סיפורה של חבורת ילדים שיוצאת בעקבות מפת אוצר למחנה קיץ, כדי להציל את הספרייה האהובה עליהם שעומדת בסכנת הריסה. בדרכה תעבור החבורה הרפתקאות שידרשו מהם לגלות תושייה, אומץ לב והבנה ששיתוף פעולה הוא המפתח להצלחה. שחקנים: יובל שם טוב, רבקה מיכאלי, עמי סמולרצ'יק, שמוליק לוי, נאיה פדרמן, שון גיטלמן. במאי: קובי מחט. ישראל, 2016.

17:00 טרזן | Tarzan, ערוץ Yes5

סיפורו המוכר של היתום שגדל בג'ונגל והופך למלך החיות. הוא פוגש את ג'יין היפה, בתו של חוקר ועתה הוא נאלץ לבחור בין משפחת האדם למשפחת הקופים. מבוסס על ספרו של אדגר רייס בורוז ומלווה בפס קול שעליו אחראי של פיל קולינס. במאי: כריס בוק, קווין לימה. ארה"ב, 1999. אולפני דיסני לוקחים את הסיפור המפורסם ומוסיפים לו מוזיקה טובה, הרבה קטעי פעולה והנפשה נאה. ציון: 

21:20 חטיבת ביניים: השנים הגרועות של חיי | Middle School: The Worst Years of My Life, ערוץ Yes5 

קומדיה. בחטיבת הביניים יש מנהל קשוח שמקפיד על כל החוקים נוקשים. לרייף, בעל הדמיון הפרוע, לא פשוט להיות בחטיבת הביניים. יחד עם חברו הטוב, הם הוגים תכנית שתפר את כל הכללים של המוסד המדובר. אבל כשרייף צריך לתמרן בין להסתיר את התנהגותו מנערת חלומותיו הלחוצה וההישגית ומאביו החורג החדש, המאבק במנהל מתפוצץ בכל המישורים. שחקנים: גריפין גלוק, לורן גרהם, תומאס ברבוסקה. במאי: סטיב קאר. ארה"ב, 2016. סרט לצעירים עם הומור פשוט ותסריט עוד יותר פשוט. ציון: 

22:00 דרך קלוברפילד 10 | 10 Cloverfield Lane, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 במאי, 2017, בשעה 20:10 בערוץ Hot גולד

23:30 לא בתל אביב | Not in Tel Aviv, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרטו של הבמאי נוני גפן שגם מגלם בסרט את דמותו של מיכה, מורה להיסטוריה המפוטר מעבודתו. הוא חוטף באיומי אקדח את אחת מתלמידותיו (יערה פלציג). השניים אוספים את נוני (רומי אבולעפיה) מוכרת בדוכן פיצה שמיכה מאוהב בה. מכאן מתפתחת מערכת יחסים משולשת הזויה ומפתיעה. הסרט זכה בפרס מיוחד לסרטי ביכורים בפסטיבל לוקרנו. הסרט הופק בצורה עצמאית ונחשב למיצג של קולנוע הפרינג' בישראל של השנים האחרונות. ישראל, 2012.

חדש ב-Netflix

קיץ אמריקאי חם ורטוב: כעבור עשר שנים | Wet Hot American Summer: Ten Years Later – סדרה מקורית של Netflix: עונה 1


איקרוס | Icarus – סרט תיעודי מקורי של Netflix

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן