Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 09 באוגוסט, 2017

אהבה וסקס ביפן, רייב איראני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אהבה וסקס ביפן | Love and Sex in Japan, ערוץ Hot8 + Hot VOD

חנות בת 7 קומות מלאה במוצרים לעינוג עצמי: אלו הם רק חלק מהפתרונות היצירתיים ביפן, ארץ השמש העולה, בה האהבה ומערכות היחסים נמצאות בסכנה. 50% מהיפנים אינם מקיימים יחסי מין באופן קבוע. רבע מהם, בגילאי 30-40, בכלל בתולים. באופן לא מפתיע, שיעור הילודה צונח: 30% מאוכלוסיית יפן יכולה להיעלם עד שנת 2060. אבל מה הסיבות למגמה המתפתחת וכיצד ניתן לטפל במצב? יפן, 2017.

22:00 רֵייב איראני | Raving Iran, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD 

שני די.ג'ייאים קוראים תיגר על המשטר המוסלמי. אנוּש ואַראש ניצבים בליבה של סצנת הטכנו של טהרן. אי-אפשר לפספס את התשוקה העצומה שלהם למוסיקה ולסיבוב תקליטים. אבל המדינה בה הם חיים גובה את המחיר: הם צריכים להתחמק מהמשטרה, לשקר לפקידי ממשל, להפיץ את המוסיקה שלהם בשוק השחור. כשהם מחליטים לארגן רֵייב סודי במדבר, אנוּש נעצר, ויאושם לגבי העתיד הצפוי להם באיראן הולך וגובר. או אז הם מקבלים שיחת טלפון ממארגן פסטיבל הטכנו הגדול ביותר בעולם, ובה הוא מזמין אותם להופיע בשווייץ. אלא שכדי להגשים את חלומות הדי.ג'יי. שלהם, שני הצעירים צריכים להחליט: האם המוסיקה שלהם, הביטוי האמנותי והחופש שווים את הקרבת המשפחה, החברים, התרבות והמולדת? בימוי: סו מיורס. 84 דקות, שווייץ, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן