Skip to content

"תל-קאסר" הסדרה החדשה של יקב נטופה

תל קאסר לבן העשוי מענבי הרוסאן ותל קאסר אדום בלנד אלגנטי של גראנש וסירה המעידים שיין טוב עושים בכרם.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדרת תל קאסר, הסדרה החדשה של יקב נטופה נוצרה כדי לחלוק כבוד לאנשים שבמרכז העשייה, יוצרי היין, לראשונה לא מופיע על התווית הסיפור של המקום אלא סיפורם של האנשים. אנשים פשוטים, חמים ומלאי תשוקה למה שהם עושים.

תל קאסר של יקב נטופה (צילום:דן בר-דוב)

סדרת תל-קאסר מונה כעת שני יינות: תל- קאסר לבן – זן הרוסאן שמקורו בעמק הרון, גדל בכרמי נטופה, בחלקה מטופחת של 5 דונם שניטעה ב- 2013 ונבצרה השנה בשנית. אשכולות הענבים קטנים מאוד ( כ- 150 גרם) ובעלי גרגרים קטנים עם נטייה לצבע כתום-אפרפר בשלבי ההבשלה המתקדמים. אופי הענבים מתאים ליצירת יין עם טעמי פרי מודגשים ועשירים, שמשתלבים נפלא עם טעמי החבית, לאחר תקופת יישון של 10 חודשים. ארומות אופייניות של אגסים, דבש ופרחוניות של צמחי תה. הרוסאן בתל קאסר, בעל ארומה וטעם דומיננטי של משמש מיובש ואגוז.

תל קאסר של יקב נטופה (צילום:דן בר-דוב)

תל- קאסר אדום – בלנד אלגנטי של 70% גרנאש מחלקה בת 10 דונם שניטעה ב -2013 ו 30% סירה איכותית, מהחלקות הוותיקות של היקב. גידול הגרנאש החל בספרד אך מזוהה ונפוץ מאוד בעמק הרון בצרפת. הגרנאש הינו ענב עם טאנינים רכים, ארומות של פירות יער מודגשות, בייחוד פטל. זן הסירה בבלנד זה, מוסיפה מעטפת ארומטית של תבלינים וטעמים עוצמתיים שמאופיינים את הזן, על אף שהנוכחות הארומטית הדומיננטית ביין זה מקורה בגרנאש. היין התיישן 10 חודשים בחבית עץ.

המחיר המומלץ לצרכן – 130ש"ח

חידוש מעניין הוא הברקוד ע"ג יין תל קאסר- סריקת הקוד באמצעות הטלפון הסלולרי של הקונה מוודאת שהמוצר הנרכש מקורי ומסופק באיכות המובטחת. יינות יקב נטופה נמכרים כיום ב-7 מדינות שונות והפיתוח יאפשר פיקוח לוגיסטי על מכירת הבקבוקים ונתוני הצריכה במדינות השונות. מעבר לאימות המקוריות, יוכלו צרכני היין במדינות השונות על ידי סריקת התווית להגיע לדף אינטרנט ייעודי בשפות שונות שיספק מידע על היין, מרכיביו ודגשים נוספים לגבי אכסונו וצריכתו.

יהב אלמי, מנכ"ל היקב: " השקת סדרת תל קאסר מציגה את היכולת של הכרם והיקב. החידושים ביקב מתאפשרים לאחר עשור של עשייה אינטנסיבית וצמיחה. אנו גאים בהצגת החידושים ועושים ככל יכולתנו להבטיח  ללקוחותינו מוצר איכותי ללא פשרות. סימון המוצרים והבטחת מקוריותם הינה אחת הדרכים לעשות כן. הטכנולוגיה של BrandGuard נבחרה בכדי לאפשר קשר דו כיווני אמין עם לקוחותינו בארץ ובעולם."

יהב אלמי מנכ"ל יקב נטופה מציג את תל קאסר (צילום:דן בר-דוב)

יקב נטופה הוקם בשנת 2006 והוא מייצר יינות איכות אלגנטיים בסגנון העולם הישן, המתאפיינים בגוף מעודן בעל ניחוחות וטעמים מורכבים. היקב צפוי לבקבק כ-120,000 בקבוקים השנה הנמכרים בישראל, צרפת, ארה"ב, בלגיה, אנגליה, קנדה, אוסטרליה ועוד.

הסדרות הוותיקות של היקב הן סדרת הדומיין, הממוצבת ברמת מחיר בסיסית, בעלת אופי נגיש ורענן, יין קליל ונעים המתאים לצריכה יומיומית, מתאים לכל כיס וחייך, וסדרת הלאטור, הקלאסית השומרת על אופי מאופק, בוגר ואלגנטי.

סדרת הדומיין נטופה הוותיקה והמוצלחת (צילום:דן בר-דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן