Skip to content

הפלורליזם – חרדת הימין הישראלי

הרעיון של מערכת משפט שתפסוק על פי אמות מידה אובייקטיביות שלא הם קבעו. וחס וחלילה תגיע מדי פעם לצדק מעורר בהם חלחלה, צדק ושוויון על פי החוק לא נמצא בתכניות. המחשבה שמישהו אחר יהנה מכספו שלו מבלי שהם יוכלו לגזול אותו היא בגדר מחשבה מגונה. מערכת חינוך נקיה מזבל דתי לאומני משמעותה נוראית, אנשים עוד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

English version

כשמדברים על הימין הישראלי מן הסתם יש צורך להבדיל בין הימין הקלפטומני שכל עניינו הוא שוד וגזל והעברת תכולתה של הקופה הציבורית לכיסים פרטיים עם זיקה חברתית, פיננסית או סתם סחבקים.
הימין הדתי המשיחי, הלאומני להחליא, מיסיונרי, ועל כך יעידו פעלולי ההדתה של נפתלי בנט, גזעני ובדלן, ועוד כהנא וכהנא (השגיאה מכוונת). הללו בחרו בארץ ישראל השלמה כייעד, ובדרך רמסו כל מצווה אחרת המופיעה בספר היחיד אותו קראו בחייהם.

רק לא לתת לשמש לעלות - צילום: עמית מנדלזון

הקבוצה השלישית היא לא פחות חולנית רק שמסתתרת מאחורי פרגוד אינטלקטואלי עממי (כן אני יודע שמדובר באוקסימורון, אבל זה בדיוק מה שאני מנסה לומר), והיא מתאספת בימים אלו מסביב למשה פייגלין, וקוראת לעצמה זהות. פייגלין, הוגה דעות דה לה שמאעטס, הוא פשיסט "נאור" הוא לוקח רעיונות מעוות אותם ומציג אותם נשיא הנאורות, כל הרעיונות לקוחים במקור משאר מפלגות הימין, פייגלין מחורר אותם למסננת שלא רק שאיננה מחזיקה מים גם לבניי בנייה, היא לא תחזיק, וכדי לסתום את החורים הללו הוא משאיר את כל ההחלטות למה שהוא קורא המרחב היהודי. לא המרחב הישראלי, המרחב היהודי. כן גם פייגלין ועדר תומכיו הם גזענים, המצחיק הוא שפייגלין ומייסד האיסלאם הנביא מוחמד, מחזיקים באותו עקרון. נשלוט על עם אחר, נגן עליו, אבל לא ניתן לו זכויות מלאות. סבבה פייגלין, אז אתה בעצם רוצה בני חסות (דימי זה נקרא על פי מוחמד) אני לא כל כך בטוח איזו דת פחות נאורה היהדות או האיסלאם.

החרדה הפסיכית של כל הימין נובעת מהמושג פלורליזם.

הרעיון של הימין הוא בדלנות מחד, ועליונות מאידך. וזה נכון לכל שלוש הקבוצות.

הראשונה פוחדת שהקופה הציבורית תהפוך להיות…ציבורית חס וחלילה. הרעיון של לחלוק את ה"שלל". בין כל אלו שהו בעצם שייך להם מעורר בהם חלחלה.

השאר המציאו להם את "אלוהים" כתירוץ עתיק יומין לכיבוש, שוד, גזל, וגם רצח. הכל כתוב בספר, מי כתב את הספר? אלוהים! למה הספר הזה לא מפסיק לסתור את עצמו? אההה בשביל זה יש פרשנים, חז"ל קוראים להם. נו אז ישבו/יושבים/ישבו אוסף של זקנים ויפרשו את דברי הדמות הדימיונית, ינתחו ויקשקשו שטויות מבלי לטרוח אפילו לנסות לאמת את הבסיס לקשקשת. האם בכלל יש דבר כזה אלוהים.
מטעם המשיחיסטים עלתה וצצה לה קבוצת האידיאולוגים מודרנית, אוסף של רבנים שכל מטרתם הוא להוכיח. שבעצם הכל מותר, גם אם הוא אסור, כדי לבסס את עליונות הגזע היהודי. כדי להעמיק את הבדלנות, כדי לעלות על המצדה ולהתאבד שוב.
אבל הכל בכל מכל כל מתמקד בחרדה מטורפת מהמילה פלורליזם. המילה הזו מטריפה אותם, מדירה שינה מעייניהם. פלורליזם פירושו הסוף לפריבילגיות שהם לקחו לעצמם.

הרעיון של מערכת משפט שתפסוק על פי אמות מידה אובייקטיביות שלא הם קבעו. וחס וחלילה תגיע מדי פעם לצדק מעורר בהם חלחלה, צדק ושוויון על פי החוק לא נמצא בתכניות.
המחשבה שמישהו אחר יהנה מכספו שלו מבלי שהם יוכלו לגזול אותו היא בגדר מחשבה מגונה.
מערכת חינוך נקיה מזבל דתי לאומני משמעותה נוראית, אנשים עוד עלולים להתחיל לחשוב.
מהגרים? רחמנא לצלן, המגע עם זרים עוד עלול לגרום לישראלי לגלות שכל בני האדם שווים, זה בלתי נסבל, אחרי הכל היהודים הם הגזע העליון העם הנבחר.
חופש אמנות? חופש תרבות? – שאנשים יוכלו להביע דיעה? לא מתקבל על הדעת, הרי כמו שאומרת מירי סיבוני, "לא יתכן שלא נשלוט בהם"
הומואים, לסביות, טרנסג'נדרים, אוי וי זמיר, הפלורליזם עלול להכריז עליהם כבני אדם לכל נושא ודבר.

עידוד העליה באמצעות ניפוח אנטישמיות היא אמצעי לגרור את כל העם היהודי לגטו הענקי הזה שנקרא ישראל, כאן כבר יוכלו לחנך אותם, לשדוד את כספם, להקריב את בניהם, ואם יגידו לא? נקרא להם, לא ציונים או אוטואנטישמיים.

הם, הנציונל יהודים, יודעים היטב מהם החרדות של היהודי, בטח שיודעים, הרי הם מלבים אותן אלפי שנים. אבל אם כלום לא יעבוד אז נזרוק למערכה את סכנת פירוק התא המשפחתי. האידיוטים בטח לא ישימו לב שבמילא הפריבילגים הימניים יקריבו את ילדיהם במלחמה הבאה שמטרתה שוב להגן על הפריבילגיות שלהם. אז זורקים לאוויר את המושג חסר המשמעות "ערכי המשפחה". זהו… זה היעד של הפלורליזם. להרוס משפחות יהודיות טובות. אז כן אמהות יהודיות טובות חייבות להישאר נשואות ולסתום את הפה, רק כדי שהילדים יחיו בתא משפחתי וילמדו מה זה דיכוי מיני, יגדלו על תרבות פטריארכלית, ויסייעו מאוחר יותר לשמר את המסורת הגזענית, שוביניסטית, יהודית.

בקיצור הפלורליזם מאיים על אלו שאת הפריבילגיות שלהם גזלו מאחרים, הוא מאיים לקחת מהם את מה ששייך להם ולהם בלבד: הכסף, הכוח, ולבסוף האמת, המופרכת מן היסוד. אמת שהומצאה בדיוק למטרה זו, למנוע את הפלורליזם לחסל את הרעיון של שיוויון ולהתיר כל עוולה אפשרית בשם הקדוש ארור הוא.

2 Comments

  1. גידי
    26 באוקטובר 2017 @ 22:52

    סוף כל סוף הצליח עמית להבין מעט את שיטת הימין שהפילה כבר לפני 40 שנה את הדבילים מהשמאל בפח ולקחו מהם את השלטון. האמת מעמית הבנתי שהם כל כך טיפשים רפיי שכל שימני פשוט יכול לסחוט לגנוב ולהרוס מה שהם בנו והטיפו לו מקום המדינה. וכל זאת למה …? מרוב פלורליזם שכחו שאין להם בעלות עליו…! נראה שכל מה שימני מהשורה מבין נשגב מבינתם של השמאלנים"הנאורים"…

  2. גורן
    26 באוקטובר 2017 @ 14:09

    אין חדש תחת השמש בכתיבה שלך אתה יכול להרוויח הרבה כסף בעיתון הארץ או בשמו אל ארד כדאי שתפנה לשוקן שם תמצא בית חם לרעיונות שלך …….אולי תכתוב על האנטישמיות באירופה העטופה בצלופן של אנטי ציונות על הטרור האסלאמי באירופה די הבנו את השנאה שלך להנהגת ישראל ולדת היהודית אתה יכול להוציא חוברת עם המאמרים שלך רצוי שיתרגמו לערבית יותר טוב מזה לתעמולה הערבית לא ימצאו וכמובן את השנאה שלך ליהדות כדאי שאת החומר תעביר לארגוני הימין הקיצוני באירופה ולשמאל הקיצוני שנהיים מאוחדים בשנאה לעם היהודי ולמדינת ישראל ובא גואל לציון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן