Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 21 באוקטובר, 2017

רק האמת, שאלות נפוצות על מסע בזמן, מיס סלואן, כל דבר שהוא
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 רק האמת | Nothing But the Truth, ערוץ לייפטיים

רייצ'ל, עיתונאית חוקרת בוושינגטון, מפרסמת מאמר על סקנדל ממשלתי בו היא גם חושפת את זהותה של סוכנת CIA. המאמר מעורר הדים רבים בתקשורת, והיא מתבקשת על ידי התובע המחוזי לחשוף את המקור שלה. כשהיושרה העיתונאית שלה עומדת למבחן, והיא עומדת בפני סכנה ממשית להישלח לבית הסוהר, רייצ'ל מסרבת להיכנע לתכתיבים הפוליטיים חסרי הצדק שנכפים עליה. שחקנים: קייט בקינסייל, מאט דילון, אלן אלדה, אנג'לה באסט. במאי: רוד לורי. ארה"ב, 2008. מותחן פוליטי בנוי היטב, עם הרבה טוויסטים ומשחק נהדר. ציון: 

22:00 שאלות נפוצות על מסע בזמן | Frequently Asked Questions About Time Travel, ערוץ Hot HBO

קומדיית מדע בדיוני של HBO בכיכובם של אנה פאריס ("מת לצעוק") ו-כריס דאוד ("מסיבת רווקות"). ריי, טובי ופיט הם שלושה בחורים מאותגרים חברתית שנקלעים לסיטואציה לא שגרתית, בלשון המעטה: מה שמתחיל בבילוי טיפוסי בפאב בריטי הופך להרפתקה מסובכת במיוחד כשריי פוגש את קאסי, המציגה את עצמה בתור נוסעת בזמן. השלושה נסחפים למסע גורלי, רצוף פרדוקסים וטוויסטים, שעלול לשנות את עתיד האנושות כולה. הסרט לא אחיד מבחינת הומור, זורם לאט ורוב הבדיחות די מטופשות. ציון: 

22:00 מיס סלואן | Miss Sloane, ערוץ Yes4

דרמה פוליטית. סיפורה של אליזבת' סלואן – לוביסטית מבריקה, מצליחה וחסרת פשרות ומבוקשת מאוד בזירה הפוליטית של וושינגטון. היא ידועה בטקטיקות יוצאות הדופן שלה ובנחישות שלה לנצח. כאשר היא יוצאת למאבק מול יריב עוצמתי, היא מגלה כי הניצחון עשוי לגבות מחיר כבד מאוד. שחקנים: ג'סיקה צ'סטיין, מארק סטרונג, ג'ון לית'גו. במאי: ג'ון מאדן ("שייקספיר מאוהב"). ארה"ב, 2016. הסרט מונח כולו על כתפיה של צ'סטיין, והיא עושה עבודה נפלאה, למתעניינים על מאחורי הקלעים של העולם הפוליטי. ציון: 

כל דבר שהוא | Absolutely Anything, נטפליקס | Netflix

סרט קומי מדע בדיוני. ניל קלארק שלמחייתו עובד כמורה בבית הספר וננזף באופן עקבי על-ידי המנהל, נמשך לשכנתו קתרין ללא האומץ להתחיל איתה, ובזמנו החופשי מנסה לכתוב ספר ללא הצלחה יתרה. כל זה עומד להשתנות כאשר ניל יקבל את היכולת לעשות כל שירצה כחלק ממבחן של חבורת חייזרים אם להשמיד את כדור הארץ או לא. כעת, גורלו של כל כדור הארץ מונח על כתפיו של ניל. שחקנים: ג'ון קליז, אריק איידל, טרי גיליאם, טרי ג'ונס, מייקל פאלין, רובין וויליאמס, אדי איזרדבמאי: טרי ג'ונס. בריטניה, 2015. האיחוד של חבורת מונטי פייתון לסרט אינו תורם להומור, ועל אף השחקנים המכובדים, הסרט מביש, מביך ובעיקר מייתר את התסריט כולו. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן