Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (30.10.17)

חמישה מוצרים חדשים לבית ולמטבח, למבוגרים ולתינוקות, נבדקו הפעם. מה אהבנו ומה היה פחות יעיל?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מבשמים בסדרת Fresh Home של סנו

שני המוצרים החדשים בסדרה נוצרו בהשראה של מרככי כביסה. במילים אחרות, בכל פעם שתשתמשו בהם – אצלנו אחת מהם נמצא כבר זמן מה בחדר השירותים – החלל יריח כמו מרכך כביסה. להפתעתנו, ה-Blue Blossom התגלה כאחד המבשמים הטובים ביותר שהשתמשנו בהם עד היום, עם ניחוח מוצלח שאכן מזכיר את ריח הכביסה לאחר שימוש במרכך.

9.9-10.9 שקלים ל-350 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: מוטי פישביין

כף מדידה של COOKA

יש תפקיד אחד ברור למוצר הזה – לעזור לנו להשתמש בכמויות מדודות ומדויקות של מרכיבים שונים במאכלים שאנו אופים ומבשלים. הכף המיוחדת הזו בנויה עם שיפוע פנימי, אותו ניתן לכוון לפי הכמות הרצויה, תוך שאנו רואים במדויק את הכמות ששמנו, בין 30 מ"ל ל-130 מ"ל. בנוסף, לחצן קדמי המשולב בכף מאפשר לקבוע את הכמות הרצויה בהתאם ליחס של כוס או כף, כלומר חצי כוס, רבע כוס, 2 כפות וכד'. במבחן המציאות זו מתגלה כמוצר טוב ויעיל, נוח לשימוש, שנותן מענה לצורך במדידה קלה ומהירה של רכיבים. העובדה שהוא נתפס עם מגנט לדפנות המקרר רק מוסיפה לו נקודת זכות.

32 שקלים, להשיג בחנויות כלי בית נבחרות.

צילום: עדי קראוס

3 Extraordinary Clays של לוריאל פריז

החברה שילבה חימר בסדרת המוצרים הזו לשיער, במטרה לנקותו ולטפח אותו. הסדרה כוללת, כמו שנהוג בתחום, מסיכה, שמפו ומרכך, אבל סדר השימוש המומלץ הוא שונה – מתחילים עם מסיכה, ואז עוברים לשמפו ולמרכך. עשינו את זה כפי שמומלץ, ושמחנו לקבל קרקפת ושיער נקיים יותר ממה שאנו רגילים אליו, עם חסרון אחד – הניקוי היסודי טוב לשיער שמן עד רגיל, אך הוא עשוי להיות אינטנסיבי מדי לשיער יבש. מלבד זאת, השיער נותר לבסוף רך ונעים למגע.

24.7/40.2 שקלים ל-600/150 מ"ל, לפני מבצעים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

תליון ארומתרפי של Lavender קוסמטיקה טבעית

החברה, המתמחה במוצרים המבוססים של שמנים אתריים, השיקה את התליון הזה. המיוחד הוא בעובדה שהתליון נפתח ובתוכו יש מעין כרית ספוג קטנה, המיועדת לספוג 1-2 טיפות של כל שמן אתרי שתרצו לטפטף עליה. לאחר שתעשו זאת, תזכו לניחוח של אותו שמן במשך מספר שעות. זה מוצר מצוין למי שרוצה ניחוח טוב מסביבו שהוא בוחר, אך מעדיף שלא להתיז על העור שלו בושם.

65-90 שקלים לתליון, 45 שקלים לזוג שמנים. להשיג בחנויות הרשת וב-www.lavender.co.il.

Kamil Blue Nature של ד"ר פישר

סדרה זו מיועדת לטיפול בעור התינוק, והיא מבוססת על 97% רכיבים טבעיים ואורגניים בחלקם. במוצרים אלו אין פראבנים, צבע סינטטי, SLS ו-SLES, לנולין, סיליקונים, שמן מינרלי, Sulfates, וזלין ורכיבים מהחי. במקום זאת, הם מכילים שמן זית ושמן שקדים 100% אורגניים, תמצית פרח הבלו-דייזי, תמצית קלנדולה, אצת דונליאלה וויטמין E. הסדרה כוללת אל סבון ושמפו בתכשיר אחד, קרם גוף המעניק לחות עד 24 שעות, ומשחת החתלה המכילה גם Zinc Oxide. שלושתם עשו טוב לתינוק, במיוחד בכל הקשור בטיפול בתפרחת חיתולים.

29.9/34.9/39.9 ל-100/400 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

צילום: יעל האן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן