Skip to content

שודדי הפגזים

כתבי אישום הוגשו נגד חשודים בגניבה ובסחר ב-3,000 פגזים צה"ליים. לאחר שנגנבו, הם הותכו ונמכרו תמורת סכום כולל של עשרים ושלושה מיליון שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתבי אישום הוגשו נגד חשודים בגניבה ובסחר ב-3,000 פגזים צה"ליים. לאחר שנגנבו, הם הותכו ונמכרו תמורת סכום כולל של עשרים ושלושה מיליון שקל

מאת אבירם זינו

פרקליטות מחוז דרום הגישה אתמול (ד') כתבי אישום נגד שבעה אנשים, החשודים בפרשת גניבה וסחר ב-3,000 פגזים שנגנבו מבסיס צה"ל, סמוך למצפה רמון. מכתבי האישום עולה, כי הפגזים שנגנבו, הותכו ונמכרו תמורת סכום כולל של 23 מיליון שקלים, לפי עלות של כמה אלפים לכל פגז.

חקירת המשטרה והשב"כ הצביעה על כך, כי כמה מהנאשמים, תושבי כפרים בדואים בנגב, חתכו את גדר בסיס צה"ל סמוך למצפה רמון, וגנבו את הפגזים במשך תקופה ארוכה. אז הם התיכו את הפגזים ומכרו את המתכת לסוחרים, שעל פי החשד ידעו את מקורה. לפני מספר חודשים החלה חקירה סמויה של השב"כ, ימ"ר נגב ומשטרה צבאית ובתחילת החודש נעצרו חשודים בפרשה.

על פי כתב האישום מיוחסים לחלק מהנאשמים סחר ברכוש גנוב ולאחרים עבירות של גניבה, קשירת קשר לביצוע פשע וסחר בתחמושת. כל הנאשמים מואשמים בעבירות הלבנת הון. הנאשמים: מוחמד ג'רג'אוי, עודה אל ארדיני (אבו רסיס), שלמה בן דוד ארביב, סלאם אל ארדייני, עאיש זנון, ג'ומעה אלחרינק וסוולים זנון, צפויים להיות מובאים להקראת כתבי האישום בעניינם בין ה- 3-19 במרץ השנה, במחוזי באר שבע.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן