Skip to content

בתעודת הזהות של הנוכל הייתה תמונתו של… ג'ק ניקולסון

משטרת ברזיל לכדה נוכל וזייפן שביקש להקים חברה פיקטיבית כדי להונות בעזרתה אנשים. התמונה שנכללה בתעודת הזהות שמסר הייתה מוכרת מאוד לאנשי הבנק – וגם לשוטרים שבאו לעצור אותו מאת אורי קציר הקומיקאי ג'יי לנו נוהג להדגיש במונולוגים שלו שגיבורי הסיפורים האהובים עליו ביותר הם פושעים טיפשים. ספק אם לנו שמע אי עם על ריקרדו […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ברזיל לכדה נוכל וזייפן שביקש להקים חברה פיקטיבית כדי להונות בעזרתה אנשים. התמונה שנכללה בתעודת הזהות שמסר הייתה מוכרת מאוד לאנשי הבנק – וגם לשוטרים שבאו לעצור אותו

מאת אורי קציר

רצה להונות את הבנק בעזרתו. ג'ק ניקולסון

הקומיקאי ג'יי לנו נוהג להדגיש במונולוגים שלו שגיבורי הסיפורים האהובים עליו ביותר הם פושעים טיפשים. ספק אם לנו שמע אי עם על ריקרדו סרג'יו פריירה דה בארוס, אבל אם כן – הוא בוודאי ישמח להתבדח מעט על חשבונו.

פריירה דה בארוס (41) נעצר בצפון מזרח העיר רסיפה שבברזיל, והואשם בזיוף מסמכים ובשימוש במסמכים מזויפים. אבל מתברר שגם לזייף צריך לדעת, ולא פחות מכך – לא להניח שהזיוף לא יהיה מוכר לאחרים. שכן בתעודה שבה השתמש פריירה דה בארוס, ושנשאה את השם ז'ואאו פדרו דוס סנטוס, התנוסס תצלום של לאח אחר מאשר כוכב הקולנוע ג'ק ניקולסון.

קצין המשטרה אריוולדו גוארה, העומד בראש הצוות החוקר את הפרשה, סיפר כי עם תעודת הזהות המזויפת הגיע פריירה דה בארוס לבנק ברסיפה, במטרה לפתוח חשבון בנק חדש עבור חברה פיקטיבית שביקש להקים. הוא רצה להוציא מן הבנק כרטיסי אשראי שיהיו רשומים על שם החברה, שבאמצעותם ישתמש כדי לגנוב כסף.

ניקולסון (75) נחשב כיום לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בכל הזמנים. הוא כיכב בעשרות סרטים וזכה בשני פרסי אוסקר על תפקיד ראשי ב"קן הקוקיה" (1975) וב"הכי טוב שיש" (1997) ופברס נוסף על תפקידו כשחקן משנה ב"תנאים של חיבה" (1993).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן