Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 30 בנובמבר, 2017

ויקינגים 5, יחסים במבחן, סודות שאחרי המוות, סטארטאפ 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00 ויקינגים 5 | Vikings 5, ערוץ Yes Oh

סדרת הדרמה האפית של ערוץ ההיסטוריה האמריקני חוזרת בעונתה החמישית שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים. ספוילר – העונה מתחילה כשאיוור חסר העצמות מכריז על פיקודו על הצבא, בעוד לגרטה שולטת כמלכת קטאגט. רצח בתוך המשפחה יוצר את הרקע לקרב האכזרי שצפוי להגיע, כשבניו של רגנאר מתכננים את צעדיהם הבאים לאחר שהם נוקמים את מות אביהם. ביורן הולך בעקבות גורלו ויוצא אל הים התיכון, ופלוקי שכואב את אבדן אשתו הלגה יוצא גם הוא אל הים ונכנע לרצונם של האלים. העונה מלאה בריתות ובגידות מפתיעות במהלך מלחמתם של הויקינגים לשלוט על העולם. בעונה דמויות ותיקות לצד כמה חדשות: קטיל פלטנוס, לוחם פראי ואמיץ שנבחר על ידי פלוקי להיות אחד ממנהיגי הויקינגים שעתידים לצאת לאיסלנד ולהקים שם קהילה חדשה. את קטיל יגלם כוכב ה-WWE, אדם קופלנד. בסיום העונה הקודמת הכרנו גם את דמותו החדשה של האומונד, דתי אדוק ומטורף, אותו מגלם ג'ונתן ריס מאיירס ("שושלת טיודור").

22:00 יחסים במבחן | When The Bough Breaks, ערוץ Hot גולד

דרמת פשע על זוג צעיר ואמיד רוצים להביא תינוק לעולם אך לא מצליחים. לאחר שניסו את כל האופציות הם שוכרים את שרותיה של אם פונדקאית הנראית מושלמת עבורם, אך ככל שההיריון מתקדם כך גם האובססיה הפסיכוטית של הפונדקאית כלפי הבעל. עכשיו עליהם להילחם על מנת להחזיר שליטה בעתידם לפני שיהיה מאוחר מדי. שחקנים: מוריס צ'סטנוט, רג'ינה הול. במאי: ג'ון קסאר. ארה"ב, 2016. ביצוע חלש ומטופש, במקום מותח, לסרט שכבר נעשה עשרות פעמים ובאופן פחות קלישאתי. ציון: 

22:00 סודות שאחרי המוות | Memories of a Penitent Heart, ערוץ Hot8 

הבמאית סיסיליה אלדרונדו חושדת כי משפחתה מסתירה עבר אפל שטרם נחשף הנוגע למותו של דודה מיגל לפני 25 שנה. היא יוצאת לחיפוש אחר רוברט, בן זוגו של מיגל ולאחר כמה שנים של חיפושים, הוא לפתע מופיע כאדם אחר. רוברט הפך לנזיר פרנציסקני בשם 'אקווין'. זהו סיפור אזהרה על הקונפליקטים הבלתי פתורים סביב מחלת האיידס ועל האופן שבו נעשה שימוש באמונה בעתות משבר. ארה"ב, 2016.

סטארטאפ 2 2 StartUp, סלקום TV

עונה שנייה לסדרת המתח מבית אולפני סוני, שכוללת 10 פרקים על כנופיה בלתי מתקבלת על הדעת של בנקאי נואש, מאפיונר / פושע ומתכנתת מחשבים / סטארטפיסטית שמייצרים את הגרסה שלהם לחלום האמריקני ויוצרים את האפליקציה שתטלטל את העולם. ספוילר – בעונה השניה, הסטארט שלהם נשלט על ידי המאפיה הרוסית והם עוברים לפרוייקט רשת חדש הנקרא Arkanet, כאשר מיליונר ואיש עסקים מפוקפק (רון פרלמן, "הלבוי")  הופך להיות האיום החדש על החבורה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן