Skip to content

איום על חייב: "עוד מילה אני אוריד לך את הראש שמעת? אני אמרתי לך כסף מגיע לי היום"

משטרת פתח תקווה עצרה 2 "שליחי ציבור" – גובים שנשלחו לגבות חוב מלווה בשוק האפור. משזה לא עמד בתשלום החוב, נקנסו הוא וחברו שערב לו בכפל חוב. הבוקר הוגש כנגד הגובים כתב אישום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

2 תושבי פתח תקווה בני 22 ו 24, נעצרו לאחרונה בגין חשד לסחיטה, תקיפה ואיומים על חייב שלווה כספים בשוק האפור. הבוקר (שני) הוגש כנגדם כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה.

מחקירת המשטרה עולה כי השניים  מיכאל דעבול וניסים אזולאי, ביקשו לגבות חוב של צעיר (25) תושב המרכז שלווה 10 אלפי שקלים ולא עמד בתשלום החוב למלווים.
משהתקשה הלווה לעמוד בתשלומי ההלוואה בסך של כ 10,000 ₪ פנו המלווים וגובים מטעמם לערב, חברו של הלווה
בדרישה לתשלום החוב. לאחר שלשיטתם החייבים לא עמדו בתשלומים "קנסו" החשודים את המתלונן ואת חברו, והחוב תפח לסכום כפול. עוד עלה החשד כי באחת הפגישות, תוך ניסיון המתלונן להסדיר את החוב, הותקף הלווה בידי מספר חשודים ואוים כי אם לא ישלם את החוב ייפגע. במהלך החקירה השיג צוות החקירה הקלטות של שיחות האיומים לכאורה, אשר נעשו בידי החשודים וגובים מטעמם, בהן אוים המתלונן. בשיחות נשמעו, בין היתר האיומים הבאים: "אז זהו אל תבלבל את המוח יותר מידי אל תבלבל ת'מוח אני גם מחכה לך עד שעה כזאתי וגם אתה מזיין לי את המוח….. מה אתה רוצה שאני אבוא אליך הביתה, מה אתה רוצה שאני אתעלל בך מה אתה מחפש…. אני מתנהג כמו גבר… ואם אתה תדבר עוד מילה אני אוריד לך את הראש שמעת? אני אמרתי לך כסף מגיע לי היום". מחשש כי יפגע עזב הלווה את מקום מגוריו ועבר לדירת מסתור.

צילום אילוסטרציה - ערוץ
צילום אילוסטרציה - ערוץ

עם התפתחות החקירה נעצרו לפני כשבועיים שני החשודים, ומעצרם הוארך מעת לעת, הבוקר הוגש כנגדם כתב האישום.
מהמשטרה נמסר כי "היום עם סיום מלאכת איסוף הראיות לכאורה, הוגש כנגד החשודים כתב האישום בחשד לסחיטה באיומים ובקשה למעצר עד תם ההליכים נגדם". מעצרם של השניים הוארך היום בעשרה ימים עד ליום חמישי ה 4 בינואר 18. פרקליטם של השניים עורך הדין אייל אוחיון מסר כי בשלב זה הוא לומד את כתב האישום ותגובת השניים תימסר עד הדיון הבא.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן