Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 22 בינואר, 2018

לורד לוקאן: האציל הרוצח, השטיח האדום: טקס הסאג 2018, נשים קטנות אטלנטה 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:05 לורד לוקאן: האציל הרוצח | Lord Lucan: My Husband, The Truth, ערוץ Hot8

לורד לוקאן נעלם בערב שבו נרצחה מטפלת המשפחה ולאחר שאשתו הותקפה קשות על ידו. זהו סיפורו של ג'ון בינגהאם, אריסטוקרט, מהמר ורוצח. בינגהאם, הנודע בתוארו לורד לוקאן, נעלם בערב שבו נרצחה מטפלת המשפחה, סנדרה ריבט, ואשתו – הליידי לוקאן, הותקפה אנושות על ידו. לראשונה מאז הרצח ב-1974 מתארת הליידי, את חייהם המשותפים, את אירועי ליל הרצח ואת האופן שבו משפחתה התפרקה בגלל התמכרותו של הלורד להימורים והתמכרותה שלה לתרופות. עד היום לא נודע מקום המצאו של לורד לוקאן, אף שב-2016 הכריז בית המשפט על מותו לבקשת בנו ג'ורג'. בריטניה, 2017.

22:15 השטיח האדום: טקס הסאג 2018 | 24th Screen Actors Guild Awards, ערוץ !E 

הטקס של איגוד השחקנים, כשהשחקנים הם אלו שבוחרים את המועמדים ואת הזוכים, שכיכבו בשנה האחרונה על המסך הגדול וגם על המסך הקטן. הזוכים בקטגוריות המשחק בקולנוע נחשבים לבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בפרס האוסקר.

22:45 נשים קטנות אטלנטה 4 | 4 Little women Atlanta, ערוץ לייפטיים

הסדרה המצליחה חוזרת לאטלנטה לעונה רביעית עם פרקים חדשים שעוקבים אחרי קבוצה של נשים קטנות ותוססות. הגורל המשותף מחבר את החברות האלו ביחד אל מול שאר העולם, אבל ביניהן יש לא מעט כסאח ומלחמות אגו שמתפוצצות לפעמים גם במכות. מדי פעם הן גם מצליחות לתמוך אחת בשנייה דרך אתגרי היומיום ולהיות חברות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן