Skip to content

"אני פסי-כו-לו-גית B.A-M.A " צרחה אשת ראש הממשלה בגין ידיעת רכילות

בקלטת שפורסמה היום לראשונה באתר החדשות וואלה NEWS, נשמעת נתניהו צורחת על יועץ תקשורת שלה שמסר ידיעה לרכילות וזו פורסמה מבלי לציין כי רעיית ראש הממשלה הינה פסיכולוגית שעושה יום יום שירות לציבור במקצועה. "פרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים, הגיבה היום נתניהו.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

הסיפורים אותם סיפר אב הבית, מני נפתלי לפיהם רעית ראש הממשלה שרה נתניהו צעקה בזעם והתפרצה כלפי עובדים במעון  ראש הממשלה, ֹעובדת בית ראש הממשלה לשעבר שירה רבן ועובדים אחרים, קיבלו היום ( ראשון)חיזוק כשבאתר החדשות וואלה news פורסמה קלטת ובה נשמעת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו מתפרצת ומאבדת עשתונות בשיחתה עם יועץ תקשורת בשכר של המשפחה. בשיחה רותחת נתניהו וזועמת על יועץ התקשורת בגין פרסום ידיעה שפורסמה סעיתון ידיעות אחרונות   ב-10 בנובמבר 2009  במדור הרכילות "העלוקה" של צחי קומה, מדובר בידיעה קצרה בת 44 מילים בלבד – שעסקה בשרה נתניהו. הידיעה, יש לומר, הייתה בעלת אופי חיובי, החמיאה לנתניהו ופירטה כיצד רעיית ראש הממשלה "החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה", באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שבה למדו בניה, יאיר ואבנר.

לא ציינו כי היא פסיכולוגית נתניהו (צילום מסך)
לא ציינו כי היא פסיכולוגית נתניהו (צילום מסך)

בידיעה נכתב: "תואר אשת ראש הממשלה מחייב גם לפעילות ציבורית, והפעם שרה נתניהו החליטה להירתם ולתת את חסותה לאירוע התרמה שייערך בתחילת דצמבר. מטרת האירוע – לתת הזדמנויות שוות לסטודנטים ולתלמידים מעוטי יכולת ללמוד באקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים. כן, אותה אקדמיה שבה למדו גם הבנים יאיר ואבנר".

הידיעה שפורסמה בידיעות אחרונות
הידיעה שפורסמה בידיעות אחרונות


אלא שנתניהו לא אהבה את הפרסום הזה וזו בלשון המעטה, בקלטת נשמעת  רעיית ראש הממשלה מאבדת שליטה, זועמת וצורחת על היועץ הבכיר: "פסי-כו-לו-גית, M.A, B.A – זהו. הוא מקבל ממך עכשיו שיחת נזיפה? חוץ מזה – נוסח. 'אשת ראש הממשלה, מחייב גם פעילות ציבורית', למה?! למה?! אשת ראש הממשלה הזאת עושה פעילות ציבורית כל יום! בעבודה המקצועית שלה!".

הקלטת באדיבות וואלה news

שרה נתניהו: "נמאס כבר מהקלטות הסתר"

מטעמה של משפחת נתניהו נמסר לתקשורת בתגובה: "נמאס כבר מהקלטות הסתר ושבירת כל כללי הפרטיות לצורך הכפשת משפחת נתניהו, ורק משפחת נתניהו.

"לאורך שנים, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מקדישה חלק ניכר מזמנה לטיפול בילדים, משפחותיהם וכל המערכת הסובבת אותם כפסיכולוגית מומחית, דבר שהתקשורת מעדיפה להעלים יחד עם מגוון פעילויות ציבוריות של הגברת נתניהו, בין היתר עבור ניצולי שואה, חיילים בודדים, ילדים חולי סרטן ומשפחות שכולות.

"מדובר בפרסום מגמתי ומרושע של הקלטת סתר מלפני תשע שנים! אין בהקלטה שום עניין לציבור ושום ערך כלשהו, אלא מדובר ברכילות צהובה בלבד שכל מטרתה המשך מסע ההכפשה המרושע נגד משפחת נתניהו".

נתניהו: זהו משך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי

בנימין נתניהו ראש הממשלה התייחס לפרסום הקלטות רעייתו בעמוד הפייסבוק שלו, שם כתב: "הקלטת הסתר שפורסמה היום בתקשורת היא המשך מסע הצייד הפרוע והאלים שמשתולל נגד משפחתי. מה 'התגלית הגדולה' שגילו הפעם? קלטת מלפני תשע שנים שאין בה כלום. האם יש אדם שאף פעם לא מתרגז ואומר כמה מילים שלא התכוון אליהן בעידנא דריתחא?

"אבל רק במקרה של משפחתי ושלי זה משודר בראש החדשות והופך כלי ניגוח בניסיון המתמשך להפלת הממשלה בראשותי שלא בקלפי.

"זו אותה תקשורת שבמשך עשרות שנים מתעלמת מהפעילות הציבורית העניפה של רעייתי, למען ילדים חולי סרטן, משפחות שכולות, קשישים וניצולי שואה. הדברים האמיתיים אינם מעניינים את התקשורת, שעושה כל מאמץ להסתיר אותם מהציבור. גם הפעם הניסיון הבזוי הזה לא יצלח. הציבור חכם ומבין היטב מה באמת קורה כאן".

תגובת ראש הממשלה כפי שפורסמה בעמוד הפייסבוק שלו
תגובת ראש הממשלה כפי שפורסמה בעמוד הפייסבוק שלו


1 Comment

  1. קארינה
    29 בינואר 2018 @ 4:35

    למני נפתלי = אילו ידעת לעשות את עבודתך כאב הבית בנאמנות, הכל היה הולך חלק, ושרה לא היתה צריכה לעשות את העבודה במקומך!
    מה בדיוק עשה נפתלי הנפתול בבית ראש הממשלה? היום הוא עושה חיים טובים בגין ההשמצות שהוא עושה בחסות החוק שהעניק לו חסינות.
    למה ומדוע?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן